imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Chur
Autobusy MHD Chur
Autobusová stanica v Chure s autobusmi MAN Lion's Regio R12
Autobusová stanica v Chure, ktorá je umiestnená nad železničnou stanicou
Autobusy MAN Lion's Regio R12 čakajú na regionálny výkon
Mercedes-Benz Integro naberá batožinu
Novopostavená autobusová stanica nemá vyvýšené nástupištia
Dve generácie autobusov Irisbus Crossway
Vlak vedený jednotkou Stadler Allegra prechádza po ulici mesta Chur
Výhybka horskej železničnej dráhy Arosabahn na ulici v meste Chur
Výhybka horskej železničnej dráhy Arosabahn na ulici v meste Chur
Stadler Allegra ABe 8/12 na "električkovej" časti trate
Stadler Allegra ABe 8/12 v prvej časti trate z Churu funguje ako električka
Stadler GTW #526 707-5 na regionálnej linke
Autobusová stanica s pôsobivým dizajnom
Autobusová stanica je nad železničnou stanicou
Autobusová stanica nad železničnou stanicou
Elektrická železnica v meste Chur zdieľa priestor s cestnou dopravou
Trať Chur - Arosa je viac kľukatá ako priama
Pohľad na odstavné koľajisko a depo na konci elektrickej železnice Chur - Arosa
Trať Chur - Arosa bola vybudovaná v roku 1914 ako elektrifikovaná s napätím 2400 V DC
Regionálna trať medzi mestami Chur a Arosa je dlhá 25,7 km
Depo Arosabahn v meste Chur
V meste Chur sa regionálna železnica Arosabahn správa ako tram-train, pričom na prichádzajúci vlak sú vodiči upozorňovaní dopravnou značkou "pozor, električka"
Pohľad z okna vozňa "tram-trainu" na ulicu, po ktorej prechádza vlak
Prvú časť trasy (v meste Chur) vlak prekonáva v hlavnom dopravnom priestore ulíc a na niektorých miestach dokonca zdieľa s autami jeden jazdný pruh
Nástupná stanica železnice pripomína skôr zastávku električky
Nástupná stanica elektrickej železnice z mesta Chur do strediska Arosa - Arosabahn (ChA) - sa nachádza medzi stanicou "veľkej" železnice a terminálom MHD
Mercedes-Benz Citaro C2 G v nátere mesta Chur
Nová autobusová stanica v Chure je zaujímavá okrem dizajnu tým, že neobsahuje vyvýšené nástupištia
Nákladná doprava sa na RhB často rieši privesením nákladných vozňov k osobnému vlaku
Regionálna železnica prechádza mestom ako električka
Moderné dopravné riešenia v praxi: pohľad z posledného nástupišťa železničnej stanice na stanicu prímestských autobusov
Moderné dopravné riešenia v praxi: nad nástupišťami železničnej stanice je stanica prímestských autobusov
Parkovisko pre bicykle pri železničnej stanici
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie