imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Škoda 36 Tr T'City / Temsa Avenue Electron
Temsa Avenue Electron / Škoda 36BB E'City
Temsa Avenue Electron / Škoda 36BB E'City
Temsa Avenue Electron / Škoda 36BB E'City
Temsa Avenue Electron / Škoda 36BB H'City
Temsa Avenue LF (12 I)
Temsa Avenue LF 12 II
Linka T13 vznikla na báze neúspešnej okružnej železnice, ktorej infraštruktúru z väčšej časti aj prevzala, no nie v tomto mieste
Maximálna premávková rýchlosť na linke T13 je 100 km/h
"Odstrašujúci" prvok pred vjazdom na električkovú trať
Mestský úsek trasy je elektrifikovaný s napätím 750 V DC
Aj keď je v tejto lokalite dostatok priestoru, nie všetko je bezbariérové, napr. časť rampy na začiatku zastávky
Električková trať je oddelená od chodníka zeleňou primeranej výšky
Moderné zastávky zapadajú do rázu moderných štvrtí, ktorými linka T10 prechádza
Stretnutie električiek linky T9 na konečnej zastávke v Orly
Citadisy 405 pre linky T9 a T10 majú dizajnový svetelný pás po celom obvode
Nástupištia autobusov v severnom predstaničnom priestore južnej stanice
Nástupištia autobusov v severnom predstaničnom priestore južnej stanice
Značná časť električkových tratí vedie pod stromovými alejami s tieňohrou na vozidlách
Jedna z prvých staníc prvého plne automatizovaného metra v Európe bola otvorená v roku 1983
Estakáda metra v Lille, ktoré bolo druhým plne automatizovaným metrom na svete a prvým v Európe
Stanica prímestských vlakov v Dún Laoghaire a nad ňou zastávky autobusov
Zastávkový označník pripevnený o strechu prístrešku
Letiskový expres má svoju vlastnú belasú farbu
#6262, linka D, 3rd Avenue
Zastávkový LED informačný displej od firmy init
Xcelsior pod vežou Space Needle
Xcelsior pod vežou Space Needle
Hybridný autobus prichádza z downtownu
Pôvodné vozne monorailu Alweg zapadajú do o takmer 40 rokov mladšej architektúry
Trolejbus pod trolejovou strieškou
Trolejbus pri Múzeu populárnej kultúry, ktoré je dielom architekta Franka Gehryho
Interiér vozňa originálneho monorailu Alweg
Maximálna rýchlosť na trati monorailu je 72 km/h
Konečná stanica monorailu po jeho skrátení
Pracovisko vodiča monorailu Alweg
Z dôvodu revitalizácie námestia bola pôvodná južná stanica v roku 1986 zatvorená, trať monorailu skrátená a v roku 1988 otvorená nová stanica, do ktorej sa vstupuje z 3. podlažia novej budovy
Pohľad zospodu na vozidlá Alweg
Pohľad zospodu na čelné vozidlo Alweg
Pásy monorailu sa pred južnou konečnou stanicou približujú, preto nie je možná súbežná obsluha posledného úseku oboma vozidlami
Monorail nemá na trase žiadne zastávky, iba konečné stanice
Južná konečná stanica monorailu po jeho skrátení
Konečná trate South Lake Union Streetcar
Problém s kolobežkami parkujúcimi na zastávkach verejnej dopravy je aj v Seattle
Autobus vchádza do spoločnej zastávky s električkami
Upozornenie na "električkovú zónu" pre vodičov parkujúcich áut
V centre Seattle je možné vidieť popri električkových koľajách aj zvyšky železničnej vlečky
Pravý jazdný pruh je vyhradený pre električky a autobusy - a pre autá smerujúce na parkovacie miesta
Seattle si zvykol na batériový pohon električiek Inekon Trio 121, a keďže vozidlá Trio 12 ho nemajú, chcel ich vymeniť
Novodobé električkové trate v Seattle prevzali nevýhodu starých električkových tratí - na mnohých úsekoch nie sú segregované od cestnej premávky
Konečná zastávka Fairview & Campus Drive
Koniec 4,2 km dlhej trate South Lake Union Streetcar
Trať South Lake Union Streetcar bola otvorená v roku 2007 a má štandardné parametre - rozchod 1435 mm a napájanie 750 V DC
Trolejbus prechádza popri konečnej zastávke električiek, kde zastavujú električky v ľavom jazdnom pruhu
#4390, B5369C, linka 49, Eastlake Avenue East
Niektoré časti Seattle sú pomerne strmé
Minibus Ford E-450 / ElDorado National Aerotech slúžiaci pre zdravotnícke služby Washingtonskej univerzity je vybavený čelným elektronickým displejom
Trolejbus smerujúci na konečnú zastávku
Označník zastávky
Zastávkové cestovné poriadky s vypísanými všetkými odchodmi
Výroba autobusov Orion už skončila
Autobusy a trolejbusy smerujúce von z centra mesta
#4542, linka 44, 15th Avenue Northeast
MHD v Seattle premáva pomerne často
#7363, C2861C, linka 271, 15th Avenue Northeast
Seattle aj pri novej trolejbusovej trati postavenej v roku 2021 použil pevné svorky a výhybky s veľkým uhlom odbočenia
12-metrové trolejbusy v obratisku
Nové obratisko trolejbusov postavené v roku 2021 a sprevádzkované v júni 2022
Nové trolejbusové obratisko sprevádzkované v júni 2022
Jeden z double deckerov určených pre expresné linky
#17855, C0041C, linka 421, 4th Avenue
#19816, linka 416, 4th Avenue
Hoci to tak nevyzerá, vozidlo Gillig Low Floor HEV 40' na fotke bolo vyrobené v roku 2019
Vlna vezúca sa na autobuse
Trolejbusová a autobusová verzia rovnakého vozidla
Pestrofarebná zápcha trolejbusov a autobusov počas rannej špičky na ulici vyhradenej pre MHD
V roku 2024 premávalo v Seattle 174 trolejbusov dvoch typov - 12-metrového (40-stopového) typu XT40 a 18-metrového (60-stopového) typu XT60
Tretia trieda je vyhradená pre MHD a doprava sa tu ešte zintenzívnila po tom, čo boli v roku 2019 presunuté trolejbusy z tunela na povrch
Popri bežnej MHD v Seattle fungujú aj školské autobusy
Dve generácie vozidiel New Flyer
Rovnaké autobusy s rôznymi farbami určené pre rôzne linky
Dvojdverová prímestská verzia autobusu Xcelsior XDE60
V Seattle je možné stretnúť dva druhy veľkokapacitných autobusov - 18-metrové kĺbové a dvojpodlažné
Severná električková linka South Lake Union Streetcar je obsluhovaná troma električkami Trio 12 a jedným Triom 121 (na fotografii)
Interiér vozňa originálneho monorailu Alweg
Hybridné autobusy v akcii
Náter hornej časti vozidiel zodpovedá typu linky, na ktorú sú pridelené, a tiež časti mesta, ktorú daná linka obsluhuje
#4507, linka 70, 3rd Avenue, 3rd Ave & Pike St
Third Avenue je vyhradená pre MHD
Označenie TRM namiesto linky sa používa pred príchodom do konečnej zastávky (TeRMinus)
Jednokoľajný úsek električkovej trate medzi Union Station a konečnou Tacoma Dome
Medzi Tacomou a viac ako 50 km vzdialeným Seattlom premáva autobusová linka 594, ktorú obsluhujú rôzne typy autobusov. Od jednodverových diaľkových až po nízkopodlažné vozidlá (na fotografii Gillig BRT). V pozadí budova už nefungujúcej železničnej stanice Union Station
Medzi Tacomou a viac ako 50 km vzdialeným Seattlom premáva autobusová linka 594, ktorú obsluhujú rôzne typy autobusov
Jeden z terminálov autobusov v Tacome sa nachádza pri Tacoma Dome pod parkovacím domom, električkou a železničnou stanicou
Autobus MHD odbočuje zo zastávky priamo do bočnej ulice
Autobus linky 935 na začiatku svojej trasy v Kings Parku
#104, linka T1, Avenue Pierre de Coubertin, zastávka St-Chamand
#220, NE 99220, Avenue du Premier-Mars
#91, VD 477546, linka 204, Avenue des Alpes, Montreux-Gare
Cestovný poriadok a schéma MHD v Chamonix
#2002, linka 1, Avenue du Général Leclerc, zastávka Gare Centrale
Oznam o štátnom štrajku, ktorý sa uskutočnil 9. novembra 2022
Označník zastávky 9th Avenue & H Street WNW
Označník na zastávke L Street & 9th Avenue SSW siete liniek People Mover v meste Anchorage na Aljaške
#23957, DW-789-FF, Avenue de la Gare
#19833, ES-143-CC, Avenue de la Gare
Autobus na linke 300 čaká na svoj odchod od Calgary Tower
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie