imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
V závere marca 2024 sa na zastávkach objavili cestovné poriadky pezinskej MHD vo formáte IDS BK
Cestovný poriadok pezinskej MHD vo formáte IDS BK spracovaný firmou BID
SOR NB 12 pôvodom z Nitry prechádza ako linka 11 okolo bývalých kasární
Nové nástupište zastávky Pod priehradou v smere k železničnej stanici dostalo aj prístrešok
Cestovné poriadky liniek MHD nie sú vylepené v niektorých prípadoch ani tam, kde by ich bolo možné vylepiť na prístrešok
Po dlhšom čase sa v premávke objavil aj tretí SOR BNG 9.5
Na pôvodných displejoch Bustec sa dopravcovi podarilo sprevádzkovať aspoň zobrazovanie čísla linky
Citelis linky 11 s čiastočne odstránenou reklamou na pravom boku míňa SORku na linke 3
Jazdený Citelis 12M CNG bol v Pezinku zaradený v poslednom stave z Prostějova
Citelis 12M CNG pezinskej MHD pred bránou psychiatrickej nemocnice
Od 1. marca 2024 je pezinská spoplatnená
Hoci je na nástupišti C zastávky Žel. stanica označenie liniek mimo IDS BK a cestovný poriadok starej MHD, nová MHD toto nástupište neobsluhuje
Na označníku zastávky IDS BK sa označenie liniek MHD nenachádza
Aj dva mesiace po spustení novej MHD je na zastávkach IDS BK vyvesený cestovný poriadok starej MHD prevádzkovanej Slovak Lines Express
Aj na konci februára sa cestovné poriadky novej MHD nachádzali iba na niekoľkých nových zastávkach
Prvou kompletne dokončenou novou zastávkou bola zastávka Majakovského
Prvou kompletne dokončenou novou zastávkou bola zastávka Majakovského
Autobus linky 33 na zastávke s nejednotne uvádzaným názvom
Záložná Karosa C 935 Récreo jazdila namiesto jedného SORu BNG 9.5
Autobus linky 4 s rôznymi informačnými systémami
Počas Svetového pohára 2024 bol vstup do Demänovskej Doliny kontrolovaný a do Jasnej jazdili iba skibusy
8 autobusov Iveco Urbanway 12M pôvodom z Banskej Bystrice bolo počas Svetového pohára v Jasnej vypravených na linku P9
Počas World Cup Jasná 2024 dopravu návštevníkov zabezpečovalo približne 100 autobusov, vrátane mestských autobusov z Brezna a Banskej Bystrice
Označník zastávky na betónovom podstavci
Označník novej zastávky ešte bez vyveseného cestovného poriadku
Ako prvý bol mestským polepom vybavený autobus premávajúci na linke 3
V prvý deň premávky novej MHD bola z jedného autobusu odcudzená tabuľka s evidenčným číslom, na druhý deň ju páchateľ vrátil
V prvý deň novej pezinskej MHD bol na zastávke iba cestovný poriadok pôvodnej MHD prevádzkovanej dopravcom Slovak Lines Express
V prvý deň bolo možné odchody novej MHD zistiť len na internete, alebo ústnym podaním, keďže na zastávkach visel iba cestovný poriadok pôvodnej linky platný do konca roka 2023
Interiér SORky BNG 9.5 pôvodom z DPMCHJ
Plynové SORky BN dĺžky 9,5 metra pôvodne prevádzkoval DP miest Chomutov a Jirkov, od roku 2024 jazdia v Pezinku
Dva z troch autobusov SOR BNG 9.5 novej pezinskej MHD
Od 8. januára 2024 zabezpečujú MHD v Pezinku plynové autobusy SOR BNG 9.5
Elektrobus z linky 1 v sedle vykonáva spoje linky 3 bez zmeny označenia
Predná časť elektrobusu
Bezpečnostné kladivko pri zadnom okne
Od januára 2024 budú linky MHD v Dunajskej Strede obsluhovať aj niektoré nové lokality, ako napr. závod McCarter na Budovateľskej ulici
V rámci pôvodnej linky 1 v MHD Dunajská Streda boli aj priame spoje medzi Autobusovou stanicou a Termálnym kúpaliskom
Typický označník zastávky MHD Dunajská Streda
Cestovný poriadok novej linky 3, ktorá bude zabezpečovať dopoludňajšie spoje k OC Galéria
Ľavý bok modulárneho elektrobusu M&I SK080ES
Elektrobusy neboli vybavené vonkajším elektronickým informačným systémom, ale iba papierovými označeniami
Nabíjacie miesto pre elektrobusy bolo zriadené pri miestnom zimnom štadióne
Nové elektrobusy pre MHD Dunajská Streda, ktoré mesto zakúpilo vďaka eurofondom
Jedným z prírastkov roka 2023 bol aj trolejbus Škoda 32 Tr #3319
Dopravnú obsluhu v rámci obce Kúty zabezpečuje Raska tour s autobusom SOR C 10.5 #MA-343FB pôvodom z Uherského Hradišťa, ktorý v roku 2023 nahradil poľský minibus #MA-236ET
MHD v Malackách v roku 2023 zabezpečovali autobusy SOR BN 9.5 pôvodom z Nitry v réžii dopravcu Arriva
Cestujúci sa márne snažia dostať do vianočnej električky, ktorá jazdila na bežnej linke veľmi vyťažená
Autobus Iveco Streetway #AA-086CA bol vyrobený v tureckom závode Sakarya
Mercedes VDL Picardie #RS-405BL od Rošera bude po 14 rokoch premávky nahradený elektrobusom
Upozornenia pre cestujúcich
Električková doprava v Santa Cruz fungovala v rokoch 1901 - 1956 a opäť bola sprevádzkovaná v roku 2007 pod názvom Metro Tenerife
Zvýraznený priechod cez električkovú trať s upozornením na možnosť jazdy električiek v oboch smeroch (pri bežnom fungovaní sa využíva jednosmerný pravostranný pohyb vozidiel)
Súprava električiek dlhá viac ako 64 m stojí na zastávke
Autobus #AA-086CA nahradil na linke č. 1 #LC-101BX
Autobus #TO-258EX premáva najmä na linke č. 3/33, ktorá spája Topoľčany s mestskou časťou Veľké Bedzany
Škoda 15T #9303 prechádza cez Vlastinu ulicu
Vlastina ulice po vybudovaní električkovej trate na Dědinu
Iveco Urbanway #PO-459HC na vstupe do Bardejovských Kúpeľov
Autobus #PO-459HC celotýždenne zabezpečuje najmä spoje do Bardejovských Kúpeľov
Midibus #PD-891IB čaká pred Hotelom Baník na ďalší spoj do Novej Lehoty
Súpravy na konečnej Slivenec
Naplnený autobus #PO-384HA na víkendovom spoji do Bardejovských Kúpeľov
SOR BN 8.5 #PO-655DT sa vracia z Bardejovskej Novej Vsi
Autobus #TO-730EX pred Kaplnkou Karmelskej Panny Márie
Autobus #TO-099EX bol z dvojice prvých autobusov dopravcu Freibus Slovakia, ktorými začal zabezpečovať od 1.1.2021 MHD Topoľčany. Po dodaní novších autobusov už bol v roku 2023 v roli záložného vozidla
SOR BN 10.5 #PD-533ER pôvodom z Prievidze vychádza zo sídliska Šípok
Do areálu DZS zavítali aj nedomovské autobusy, uprostred michalovský SOR BN 10.5 #MI-410EV slúžiaci na náhradnej doprave za vlaky
Kmeňové vozidlo MHD Šurany SOR BN 12 #NR-565IJ počas prestávky na autobusovej stanici
SOR BN 9.5 #MI-899FR na linke 2 zo sídliska Západ cez centrum Starej Ľubovne do lokality Podsadek
Celkovo bolo v roku 2022 dodaných pre Malmö 21 elektrobusov Exqui.City 24
Električkové priecestie ešte bez koľajníc
Vodivé prepojenie betónových prefabrikátov
Maximálna rýchlosť na novej električkovej dráhe bude 70 km/h
Električková trať z betónových prefabrikátov
Električky budú premávať každých 10 minút a počas pracovných dní každých 5 minút
V poradí tretí moderný električkový systém v Dánsku bude mať dĺžku 27 km, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V =
Výstavba budúcej zastávky Akademivej pre vozidlá dlhé 35 m
Zastávka električiek pred centrálnou železničnou stanicou
Prístupy do dvorov sú riešené ťažko badateľnými priecestiami, kde je inak orientovaná dlažba a obrubníky na okrajoch trate sú znížené
Uličný priestor bol modernizovaný pozdĺž celej 15-km dlhej trate
#15, linka L, Østre Stationsvej, Odense Banegård
Je až neuveriteľné, že v týchto miestach pôvodne viedla 6-pruhová cesta a za ňou sa nachádzalo veľké parkovisko
Zastávkam dominujú vysoké kríže, ktoré slúžia aj na osvetlenie
Zvršok električkovej trate je zatrávnený alebo dláždený, priecestia majú betónový povrch, v prípade ich menšieho významu aj dláždený
K električkám navádza stĺp s veľkým písmenom O
Moderné električky v Odense boli prvýkrát oficiálne navrhnuté v roku 2008, prvá etapa bola otvorená v roku 2022 v dĺžke 14,5 km
Električka bola privedená do tesnej blízkosti železničného nástupišťa
Pôvodne takmer celú šírku ulice Nyborgvej zaberala asfaltová cesta, značnú časť verejného priestoru obsadila električka
Odbočka pre druhú etapu električkovej dopravy bola vybudovaná v predstihu; v čase fotografovania ešte práce na rozširovaní siete neprebiehali
Celkovo bolo pre 1. etapu električkovej dopravy v Odense zakúpených 16 električiek Variobahn
Moderná električková doprava v Odense funguje od mája 2022
Obsluhu linky L2 zabezpečuje 14 električiek Variobahn dĺžky 32 m
Tram-train prechádza vidiekom, kde už začína prvá výstavba
Spojenie dvoch vetiev linky L2 netvorí úplný triangel, keďže smerovanie električiek z oboch vetiev je len do centra (vpravo)
Jedna z konečných linky L2 sa nachádza pri škole v obci Lisbjerg
Rozvetvenie trate pod obcou Lisbjerg - vľavo sa pokračuje do apendixu pri škole, vpravo ďalej do regiónu
Vzhľadom na rozdielnu dĺžku liniek boli zvolené dva druhy vozidiel - na kratšej linke L2 sú nasadené Variobahny s maximálnou rýchlosťou 80 km/h
Citelisy z Bratislavy prichádzajú vlakom do Michaloviec, ďalej po vlastnej osi cez Vyšné Nemecké smer Kyjev
Durisotti Novibus #MI-975EE pred lesoparkom Biela Hora v Stráňanoch
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie