imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Menu
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Najbližšia zastávka
sk
English
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Interiér električky Siemens ULF B
#787, linka D, Schwarzenberg Platz
Polovica spojov linky D končí na francúzskom území, druhá polovica pokračuje do Nemecka
Citadis 403 s reklamou na francúzsko-nemecký "Eurodistrict"
Citadis 403 opúšťa Nemecko a mieri do Francúzska po impozantnom moste pre električky, cyklistov a peších
Dve generácie Citadisov 403 v Nemecku
Citadis práve vošiel na územie Nemecka
Do Nemecka môžu premávať aj električky z prvej série Citadisov 403
Nová generácia Citadisov 403 bola zakúpená (aj) pre novú trať do Nemecka, kde musia vozidlá spĺňať nemecké predpisy
Alstom Citadis 403 NG na stavebnej výhybke
Citadis #2035 na oplotenej stavebnej výhybke v pešej zóne
Električka z druhej generácie Citadisov 403 pre Strasbourg vychádza z električkového tunela
Metro pod centrálnou železničnou stanicou
Prestup medzi autobusom a električkou
#4031+1431 v zatrávnenom obratisku
#4031+1431 na konečnej Alfred-Adler-Straße
ULF #607 vychádza z obratiska
#607 vyčkáva na odchod z konečnej
Výstavba južne od žel. stanice Wien Hauptbahnhof
#602, linka D, Hauptbahnhof
#MP 042 odchádza do podzemia
Eurotram na moste Ponte Dom Luís I
Cestovné poriadky MHD na zastávke Paprocańska
Bombardier MG2/1 séria 5300
Regionálny vlak v lyžiarskom stredisku Les Diablerets
Solaris Urbino 18 #5609
Označovače cestovných lístkov sú umiestnené priamo na nástupištiach
Cestovný poriadok na francúzsky spôsob
Autobusová linka 21 z Nemecka, ktorá bude nahradená predĺžením električkovej trate
Eurotram na konečnej linky D
Eurotram na námestí, ktoré sa z parkoviska zmenilo na pešiu zónu
Eurotram na električkovom prestupnom uzle
Mercedes-Benz O 530 Citaro G na linke súbežnej s električkami
#4029, linka D, Dr.-Karl-Renner-Ring, zastávka Dr. Karl Renner Ring
#4098, linka D, Dr.-Karl-Renner-Ring
Súprava električiek Siemens SD-160 v zastávke 16th & Stout
Súprava električiek Siemens SD-160 v zastávke 16th & California
Interiér električky Flexity Outlook
Interiér električky Flexity Outlook
Konečná zastávka Santo Ovídio
Konečná zastávka Santo Ovídio
Pohľad na trať od konečnej Santo Ovídio
Interiér električky Eurotram Flexity Outlook
Široké jednokrídlové dvere
Súprava električiek Eurotram Flexity Outlook vchádza z mosta Ponte Luís I rovno do tunela
#MP 066 na zastávke Jardim do Morro
Električky Eurotram Flexity Outlook
Súprava električiek na moste Luís I.
Zastávka Jardim do Morro
Súprava električiek Eurotram Flexity Outlook na moste Ponte Luís I.
#MP 027 v zastávke General Torres
Električková trať linky D
Vyhliadkové Volvo UNVI B9TL #OD-HH 537
Solaris Urbino 12
KTNF6 #148
Nové obratisko električiek Alfred-Adler-Straße sprevádzkované v rámci začatia prevádzky na železničnej stanici Wien Hauptbahnhof
#650, linka D, Augasse
#606, linka D, Augasse
#4556+1228 a #614 na Ringu obojsmernom pre električky
#614, 740, linka D, Schwarzenbergplatz
#740, linka D, Kärntner Ring
#4075, linka D, Doktor-Karl-Renner-Ring
#748, linka D, Doktor-Karl-Renner-Ring
Setra S215 SL
#4029+1429 odbočuje do obratiska Südbahnhof
#1408, linka D, Burgring
#4004, linka D, Burgring
#713, linka D, Nußdorf
#4067+1467
#4067+1467 v obratisku Nußdorf
Stanica podpovrchovej električky São Bento
Spriahnutie električiek Eurotram Flexity Outlook
Podzemná stanica "metra" São Bento
Systém Metro do Gaia obsluhujú električky Eurotram Flexity Outlook a Bombardier Flexity Swift
Kompletné zastávkové informácie na zastávke modernej električky
Čítačka čipových kariet na zastávke modernej električky
Kde kedysi most ústil na ulicu, tam teraz ústi do tunela metra
Systém Metro do Porto založili spoločne miestny dopravný podnik STCP a portugalské železnice CF
Električky Eurotram Flexity Outlook na prvej zastávke v meste Vila Nova de Gaia, ktoré leží oproti Portu za riekou Douro
Električky Eurotram Flexity Outlook na moste Ponte Luís I
Električky Eurotram Flexity Outlook na zaujímavom moste Ponte Luís I
Míňajúce sa električky Eurotram Flexity Outlook
Systém Metro do Porto používa aj bývalé železničné trate, to však neplatí v tomto prípade
Súprava električiek Eurotram na moste vyhradenom výlučne pre peších, cyklistov a električku
Po moste Ponte Luís I kedysi jazdili klasické električky, neskôr ich nahradili trolejbusy, tie autobusy a na koniec sa na most dostali moderné električky v systéme Metro do Porto
Súprava električiek Eurotram Flexity Outlook s výhľadom na kláštor Mosteiro Serra do Pilar
Trať D "metra" bola otvorená v roku 2005
Súprava električiek Eurotram Flexity Outlook na moste Ponte Luís I v pozadí s katedrálou zapísanou v kultúrnom dedičstve UNESCO
Stanica červenej linky Saldanha
Vo všetkých staniciach metra je jednotný výrazný informačný systém
Vkusný navigačný systém v metre
Stanica Oriente bola postavená pri príležitosti výstavy Expo 98
Stanica Oriente bola postavená pri príležitosti výstavy Expo 98
Stanica Oriente bola postavená pri príležitosti výstavy Expo 98
Stanica Olivais
Stanica Chelas
Interiér stanice metra Olaias
Súprava metra Siemens / Sorefame ML 99 na najmladšej linke metra, ktorá bola otvorená v roku 1998
Stanica Alameda červenej linky
E2+c5 #4008+1408 vedľa práve likvidovanej železničnej stanice Südbahnhof
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie