imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Iveco Urbanway #AA-800TZ medzi mestskými časťami Nižná Pokoradz a Vyšná Pokoradz
Iveco Streetway #AA-086CA je pridelený na celotýždenný turnus
Elektrobus #EL-388AD pri Kostole Krista Kráľa
Iveco Crealis #LC-566DC v novom šate
Mestský Crossway LE 12M s doplnenou klimatizáciou pre vodiča
Nástupište liniek MHD č. 1 a 3
Linku 1 v Galante obsluhuje 12-metrový Irisbus Crossway LE
Škoda 39T s vlastným odrazom
Zastávková elektronická informačná tabuľa R&G
E-papierový displej s odchodmi najbližších spojov
#103, SK 533FX, linka 1, Niewiadom, Sportowa
Elektrobus z linky 1 v sedle prestávkuje na zastávke pri Sociálnej poisťovni
Jednotky radu 4300 s rozchodom 1000 mm a šírkou 2550 mm boli dodané v rokoch 2006 - 2011
Stanica Empalme bola presunutá do miest v pozadí, aby na spoločných nástupištiach zastavovali obe linky metra, ktoré prechádzajú týmto úsekom
Trasa liniek metra 1 a 2 spolu s cestovnými poriadkami rozdelenými na modré, zelené a červené dni, na ktoré sa odkazuje aj ďalšie informovanie cestujúcich
Označník náhradnej dopravy za metro
Vlak linky 1 pripravený na odchod do úseku, v ktorom došlo 3. júla 2006 k jednej z najtragickejších železničných nehôd v španielsku
MAN TGE Mercus City na priecestí železničnej trate z Handlovej do Hornej Štubne
SOR CNG 12 počas prestávky pri Nemocnici
Po presune SORu NB 12 do Malaciek sa na linkách MHD Pezinok objavoval aj SOR CNG 12
Elektrobus #EL-924AE v lokalite Nová Ves (Újfalu)
Iveco Crossway LE #DS-123DS v mestskej časti Hody
Zastávka električiek pred železničnou stanicou
Električková trať v Sassari je jednokoľajná s výhybňami napriek tomu, že bola otvorená v roku 2006
Električka na konečnej v centre mesta, ktorá bola otvorená ako prvá časť električkovej siete v roku 2006
Stretnutie vlaku a električky na železničnej trati
Električka prichádza po jedinej železničnej koľaji určenej aj pre električky
#543, GB 967 TY, linka 1, Piazza Giacomo Matteotti, Via Roma
Škoda 06T sa počas búrky presúva na nástupište linky 1 po koľaji, ktorá by mala slúžiť pre linku 2, ktorá však v čase fotografovania nepremávala
Jediným novým úsekom električkovej siete, teda takým, ktorý nebol konvertovaný zo železnice, je 2 km dlhý úsek od terminálu San Gottardo k poliklinike (stav v roku 2024)
Prestupný uzol medzi električkami a vlakmi sa nachádza za Cagliari, v mestečku Monserrato
Proterra ZX5 40’ a Nova Bus LFS v Banffe na linke č. 1
Víkendová výprava predstavuje tri električky, ktoré striedavo jazdia na dvoch linkách v polhodinovom intervale
Prechod trate zo stredovej polohy do krajnej
Podobne ako inde, aj v Dessau sa v 1950. rokoch plánovalo nahradenie električiek trolejbusmi a neskôr autobusmi
Obratisko Kannenstieg a k nemu vedúca trať boli vybudované v rokoch 2018 - 2021
Mestská koľajová doprava v Magdeburgu mala vo svojich začiatkoch rôzne podoby - konku (1877), parnú tramvaj (1887) a električku (1899)
#101, linka 1, Plauer Straße
Ulica s mostom v centre mesta vyhradená pre MHD
Brandenburg už očakáva nové električky Škoda 48T, v roku 2024 ešte jazdili staré vozidlá od ČKD-Tatra
Predchodcom električiek v Brandenburgu boli konské tramvaje, ktoré tu začali jazdiť v roku 1897
#15382, YT09 ZCA, linka 1, Piccadilly
Jeden z dvoch autobusov Wright Eclipse Gemini 3 (ktoré sú veľmi podobné vozidlám StreetDeck) na Ostrove Man
Združený cestovný poriadok viacerých liniek
Stretnutie ULFov na hlavnej stanici, pričom linka 1 je tu mimoriadne počas výluky
Konečná trolejbusovej linky 1 sa nachádza mimo Salzburgu
Pezinská SORka križuje čerstvo zrekonštruovaný hlavný ťah v Pezinku
Nový terminál autobusov a blízka pôvodná električková zastávka na estakáde
Bočný pohľad na jednu z novších jednotiek metra od firmy Matra
Dvojvozňová jednotka VAL 208 má dĺžku 26 metrov
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Autobus pezinskej MHD pred Pinelovou nemocnicou oslavujúcou storočnicu
#3370, FG 240WH, linka 1, Piazza Camillo Benso Conte di Cavour
#3357, EB 460EW, linka 1, Via Pretorio
Dvojica električiek typu Peter Witt
Trasa linky 1 na Snohy vedie lesom CHKO Poľana popri Hriňovskej priehrade a potoku Hukava
Ford Transit Custom #DT-928BD na linke 1 smer Slanec
Irisbus Crossway #PD-566IA pred Kostolom sv. Kataríny Alexandrijskej
Prevádzku MHD v Handlovej počas pracovných dní od roku 2024 zabezpečujú 2 autobusy. Vozidlový park tvoria 3 autobusy
Autobus #PD-177IC (ex #NR-131GZ) po prelakovaní do žltej farby jazdil v roku 2023 v Prievidzi a od 2/2024 premáva v Partizánskom
V závere marca 2024 sa na zastávkach objavili cestovné poriadky pezinskej MHD vo formáte IDS BK
Najnovší prírastok pezinskej MHD zaskakuje za pokazený Citelis na linke 1-11
Estakáda pred stanicou pri letisku
Systém Link má veľké plány, už v roku 2024 by sa mala otvoriť druhá linka, ďalšie desiatky kilometrov tratí sú vo výstavbe
Systém Link sa v duchu amerických zvyklostí označuje ako ľahká železnica (light rail), dalo by sa tiež povedať, že ide o metro, a keďže kombinuje prvky električky a železnice, je možné ho označiť aj ako tram-train
Prvé vozidlo Siemens S700 bolo vyrobené v roku 2019 a zaradené do premávky v roku 2021
Väčšina trate tram-trainu vedie po estakáde
V roku 2024 premávalo v Seattle 174 trolejbusov dvoch typov - 12-metrového (40-stopového) typu XT40 a 18-metrového (60-stopového) typu XT60
Tretia trieda je vyhradená pre MHD a doprava sa tu ešte zintenzívnila po tom, čo boli v roku 2019 presunuté trolejbusy z tunela na povrch
Third Avenue je vyhradená pre MHD
Priestor medzi vozidlami je chránený kolíkmi
Stanica Int'l Dist/Chinatown pôvodne slúžila pre trolejbusy a v rokoch 2007 - 2019 pre kombinovanú premávku diesel-elektrických autobusov a tram-trainov
Tram-train na stanici, kde začína tunelová časť trate
Seattle obstarával trolejbusy v 2010. rokoch spolu so San Franciscom a celkovo obe mestá zakúpili 452 trolejbusov New Flyer Xcelsior dvoch dĺžkových typov
K Angle Lake prišla trať v roku 2016, v čase fotografovania sa budovalo 13-km dlhé predĺženie
Konečná stanica systému Link nachádzajúca sa pri letisku
Schéma zatiaľ jedinej linky tram-trainu po jeho poslednom predĺžení v roku 2021
Prevádzku systému Link otvárali v roku 2009 japonské vozidlá
#1628476, 5870, linka 1, Clay St
Nabíjací zberač umiestnený na zadnom čele double-deckeru
Elektrický double-decker postavený na Novom Zélande na čínskom podvozku
Novozélandský elektrobus postavený na čínskom podvozku v roku 2022
Zastávkové prístrešky na jednej z najfrekventovanejších zastávok v meste
#ZV-994CI, linka 1, Priemyselná ul.
#139354, DA-111-TA, linka 1, Quai de Monleon
Van Hool newA330 Hyb
#110, B062, linka 1, Bd d'Italie
#110, B062, linka 1, Bd d'Italie
Zastávky v Monaku sú vybavené zastávkou tabuľou, schémou MHD, cestovnými poriadkami, cenníkom cestovného a zásuvkou
Zastávka Carmes
#110, B062, linka 1, Bd d'Italie, zastávka Saint-Roman MC
V rámci pôvodnej linky 1 v MHD Dunajská Streda boli aj priame spoje medzi Autobusovou stanicou a Termálnym kúpaliskom
#DS-772DZ, linka 1, Ul. I. Gyurcsóa
Irisbus Crossway LE 12M dopravcu SAD Dunajská Streda na jednom z posledných výkonov v MHD Dunajská Streda
Záložný Streetway #AA-068CA v Lučenci
Lion's City pod vianočnými kométami
Autobus Iveco Streetway #AA-086CA bol vyrobený v tureckom závode Sakarya
Iveco Streetway #AA-043CA nahradil na linke č. 1 v Lučenci Iveco Crealis #LC-530DC
Priemerná vzdialenosť medzi zastávkami linky 1 je 625 m a dlhé medzizastávkové úseky sú aj v centrách oboch obsluhovaných miest
Intervaly električiek (na zastávkach sa presné odchody nenachádzajú)
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie