imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Električka schádza z estakády do povrchovej časti systému
#101, linka 1, Plauer Straße
Konečná električiek oproti hlavnej stanici v Brandenburgu
Na niektorých uliciach v centre mesta električková trať a zastávky zaberajú väčšinu uličného priestoru
#101, linka 101, Pl. Pury
Odstavné plochy spoločnosti Kjóto bus s autobusmi Space Runner PKG-RA274MAN, Blue Ribbon Hybrid 2SG-HL2ANBP, Erga PKG-LV234N2 a Hino Rainbow KK-HR1JEEE
Prvý z winterthurských trolejbusov Swisstrolley ako výcvikové vozidlo
Halle (Saale) je obsluhovaný systémom S-Bahn Mitteldeutschland
#383.101 na čele súpravy vlaku R 601 zastala v stanici Margecany
#101, Konstantynowska, Zajezdnia Muzealna Brus
Ešte nedokončený prestupný uzol medzi električkami a autobusmi
Priebežná konečná zastávka Waldfriedhof s trolejbusom, ktorý bol na základe novej stratégie mesta dodatočne vybavený trakčnými batériami
Vnútorné informačné displeje od firmy Trapeze zobrazujú čas jazdy do zastávok na trase a doplnkové informácie
Vnútorné informačné displeje od firmy Trapeze zobrazujú čas jazdy do zastávok na trase a doplnkové informácie
Zákaz vstupu do priestoru okolo kabíny vodiča
Interiér trolejbusu Swisstrolley 3
Toaleta v jednotke 861.1
Dvojdielna motorová jednotka radu 861
Interpanter na linke R13
Regionálny express z Norimbergu zachytený na hlavnej mníchovskej stanici
#5101, PR 101, linka 5, Piazza Giuseppe Mazzini
Parma má dopravu odlišnú od bežných talianskych pomerov
#5101, PR 101, linka 5, Strada Massimo D'Azeglio
#660.101-7, linka R13, Stanica Brno dolní nádraží
Citadis prichádza od katedrály Notre-Dame de Reims
Valmet Nr II / MLNRV2 #101
Valmet Nr II / MLNRV2 #101 prichádza na zastávku pred hlavnou stanicou
Isuzu Citibus
#101, linka 3, Cietoksnis
#LYH-101, linka 156, Szarvas Gábor út
Adventný interiér elektrického motorového vozňa z roku 1907
EMU-3 #ET 52 s vloženým nízkopodlažným článkom a #MBCL 101 na konci 12 km dlhej trate Bürmoos–Ostermiething
Vozeň #MBCL 101 (ET 7) z roku 1907
Vozeň #MBCL 101 pôvodne jazdil zo Salzburgu opačným smerom
Interiér II. triedy vo vozni #MBCL 101
Elektrické vozne, medzi ktorými je viac ako 80-ročný rozdiel
Pracovisko vodiča v #MBCL 101
Interiér 3. triedy v historickom motorovom vozni #MBCL 101
Historická električka #MBCL 101 (ex ET 7) v podzemnej konečnej miestnej dráhy v Salzburgu
Merací vozeň slúžiaci v minulosti v Drážďanoch
#163.101-9, Чоп, Čop
#163.101-9, Чоп, Čop
Peršing #163.101-9 brzdí do zastávky Teplička nad Hornádom ako Os 7824
Konečná električiek v rámci železničnej zastávky
Konečná žltej linky
Súprava autonómneho metra (DLR) typu B07 prichádza do stanice Devons Road
Zastávka Rout Bréck / Pafendall
Interiér luxemburskej električky
Interiér prednej časti električky
Interiér električky
Elektrický rušeň Siemens Vectron v prvý deň prevádzky
Vyzdobený rušeň #101.097 na čele posledného EN 477 Metropol z Berlína do Budapešti
Posledný vlak EN 476 Metropol v cieli svojej cesty
Zapožičaný SKD Stratos LF38 #101
Predvádzací SKD Stratos LF 38 prechádza Nerudovou ulicou
Solaris Trollino 12 AC s jazvečíkom na vôdzke
Autobus Volvo B10M-60 / Aabenraa System 2000NL jazdil pôvodne v Dánsku, na fotografii slúži autoškole v prístavnom meste Ventspils
Autobus Volvo B10M-60 / Aabenraa System 2000NL jazdil pôvodne v Dánsku, na fotografii slúži autoškole v prístavnom meste Ventspils
Električky MLNRV II (ex Valmet Nr II) by mali slúžiť najmenej do roku 2025
Prvá z dvanástich električiek KTM-5 (71-605А) v Daugavpilse
Prvá z dodaných električiek typu KTM-5 (71-605А) do Daugavpilsu bola vyrobená v roku 1990
Škoda 14 Tr 89/6 prechádza vozovňou
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Pracovisko vodiča trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Pracovisko vodiča trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Trolejbus z autobusu Leyland #101 vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Trolejbus z autobusu Leyland #101 vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Systém DC Streetcar od roku 2014 vlastnil 3 české električky Inekon 12 Trio (#101 - 103) a 3 americké električky United Streetcar 100 (#201 - 203 ex #13-001 - 13-003) založené na českom type Škoda 10T
Električky Inekon 12 Trio boli po vyrobení uskladnené v Českej republike v rokoch 2007 - 2009, no vzhľadom na meškajúci projekt washingtonskej električky ani v roku 2015 ešte nejazdili
Inekon 12 Trio #101 vyrobená v Českej republike v roku 2007 a za ňou licenčná električka rovnakej koncepcie United Streetcar 100 #203 z roku 2014, ktorá bola vyrobená v USA
Historické fotografie istanbulskej MHD v stanici metra Şişhane
V roku 2015 najstaršia prevádzkovaná električka v podniku BLT - SWP Be 4/6 z roku 1971
BMC Belde
Interiér električky Pragoimex VarioLF+/o
Pracovisko vodiča električky Pragoimex VarioLF+/o
Pracovisko vodiča električky Pragoimex VarioLF+/o
Interiér električky Pragoimex VarioLF+/o
Riešenie priestoru nad podvozkom
Zadná plošina električky Pragoimex VarioLF+/o
Pohľad na podvozok električky Pragoimex VarioLF+/o
Električky vo vozovni
Jediná zastávka ostrovného typu na linke T1
Alexander ALX500 / Volvo Super Olympian 12m míňa poschodové električky
Sovietska električka KTM-5 (71-605) #101
Lokálna úzkorozchodná dráha z Engelbergu do Luzernu umožňuje pohodlný prístup do lyžiarskeho strediska
Interiér trolejbusu Hess Swisstrolley 3
Automat na cestovné lístky v trolejbuse
Hess Swisstrolley 3
Hess Swisstrolley 3 na konečnej
Pomerne unifikovaný vnútorný displej v nemecky hovoriacich kantonoch Švajčiarska
Interiér trolejbusu Hess Swisstrolley 3
Interiér trolejbusu Hess Swisstrolley 3
Interiér trolejbusu Hess Swisstrolley 3
Historická súprava Norrköpings Kommunala Affärsverk (NKA) Mä #1 + Norrköping Spårvägar (NS) #101/II
#4-101, linka Baden, Josefsplatz, obratisko Baden Josefsplatz
#4-101, 405, linka Wien Oper, Josefsplatz, obratisko Baden Josefsplatz
MAN NL263
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie