imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Irisbus Citelis 18M vyrobený firmou Hispano je v premávke už 19 rokov
#8004, W 4476 LO, linka 14A, Bundesländerplatz
Pestrofarebná zápcha trolejbusov a autobusov počas rannej špičky na ulici vyhradenej pre MHD
#8003, linka 20, Killwangen-Spreitenbach, Bahnhofstrasse
Celá trolejbusová linka sa nachádzala v tuneli, ktorý sa na niektorých miestach približoval k povrchu
Trolejbusy a pred nimi autobusy mali aj medziľahlú zastávku, ktorá však bola zrušená po tom, čo sa zrútil turistický chodník z nej vedúci
Trolejbusy boli napájané napätím 600 V
Maximálna rýchlosť trolejbusov bola 40 km/h
Výhybňa uprostred tunela umožňuje míňanie sa oproti sebe idúcich konvojov
Interiér trolejbusu Osaka Sharyo Kogyo / Mitsubishi Motors / Toshiba
Pracovisko vodiča trolejbusu Osaka Sharyo Kogyo / Mitsubishi Motors / Toshiba
Vzhľadom na tunel široký iba pre jedno vozidlo, trolejbusy premávali v konvojoch
Pôvodne v tuneli otvorenom v roku 1971 premávali autobusy, z dôvodov splodín a vysokej hlučnosti boli v roku 1996 nahradené trolejbusmi
Vozeň s anime interiérom má kategóriu Green class, čo je japonský ekvivalent 1. triedy
Vozeň s anime interiérom má kategóriu Green class, čo je japonský ekvivalent 1. triedy
Vlak na vlaku
V Okajame je zvýšený výskyt vozidiel určených pre deti - ide nielen o vlaky Anpanman, ale aj električku s témou rozprávky Chuggington
Trojica Anpanman vlakov sa stretla v stanici Okajama na ostrove Honšú, ich väčšinovým pôsobiskom je však ostrov Šikoku, kam od roku 1988 vedie železničné spojenie cez 13 km dlhú skupinu mostov Seto Ōhashi
Superhrdina Anpanman je dielom rodáka z ostrova Šikoku, Takašiho Janaseho
Jednotka radu 8000 z roku 1993 ako Anpanman Train
Modernizovaná električka radu 8000
Modernizovaná električka radu 8000
Z pôvodnej električkovej siete v Hakodate zostalo 60 %, a to necelých 11 km
Konečná oboch električkových liniek (2 a 5) Yunokawa
Interiér električky modernizovanej v roku 1990
Cena cestovného sa mení v závislosti od nástupnej zastávky, platí sa u vodiča pri výstupe
Pokladňa na predaj cestovných lístkov
Pracovisko vodiča s veľkým červeným svetlom signalizujúcim otvorené dvere
Zástup cestujúcich nastupuje jednými dverami do električky
Električky radu 8000 vznikli v 1990. rokoch modernizáciou električiek radu 800 vyrobených v 1960. rokoch firmou Niigata
Limmattalbahn má obe konečné pri železničných staniciach a obsluhuje ďalšiu stanicu uprostred trasy
Konečná Limmattalbahnu na okraji Zürichu
Pohľad cez 45 m dlhú električku Tramlink
Vnútorný informačný displej s zürišským dizajnom
Napriek tomu, že prevádzkovateľom nových električiek sa stala spoločnosť AVA, ktorá na metrovom rozchode prevádzkuje 2,65 m široké vozidlá tram-trainu na železnici Bremgarten - Dietikon, nové električky pre Limmattalbahn boli zakúpené so šírkou 2,40 m, keďže majú spoločné úseky so zürišskými električkami
Vtipné upozornenie na pravidlá pri cestovaní
Vtipné upozornenie na pravidlá pri cestovaní
Interiér električky Tramlink
Priestor pre cestujúcich na vozíku a komunikátor s vodičom
Interiér električky Tramlink
Výsuvné schodíky električky Tramlink
45 metrov dlhá a 2400 mm široká električka Tramlink na novej 13,3 km dlhej trati otvorenej v decembri 2022
Ukončenie novej električkovej trate pri železničnej stanici Killwangen-Spreitenbach
Dve generácie elektrických lokomotív SLM/ABB (vľavo) resp. SLM/BBC (vpravo) z rokov 1995 a 1983
#4643, 8007 GYY, linka 38, C. de Hernán Cortés
#2401, FF 800 GV, linka L-EX, Via Porticello
#2108, 8000 LGJ, linka 3517, Elcano Kalea
#8008, WOT 34051, linka 32, Ul. Lipowa, Krakowskie Przedmieście
#8003, WGM 28921, linka 143, 3 Maja, Władysława IV
Zastávka a odstavné plochy trolejbusov a autobusov pred hlavnou stanicou
Trojica električiek Bombardier Flexity v obratisku na Riesaer Str. na východnom konci Berlína
Prvé budapeštianske "trojkové" Trollino
ULF B #800 v obratisku Pötzleinsdorf
#800, linka 41, Pötzleinsdorfer Straße, zastávka Pötzleinsdorf
#7720-AO, 8002, linka 235, Collins St
#8003, M/O 8003, Castlereagh Street
#400, 8002, linka 74A, Csáktornya park
Den Oudsten Alliance City B93 #800 odchádza zo štvrte Panemunė
Den Oudsten Alliance City B93 #800 odchádza zo štvrte Panemunė
Solaris Urbino 12 III CNG #788 a Den Oudsten Alliance City B93 #800 (ex Den Haag #922) sa stretli na okraji štvrte Panemunė
Škoda 706 RTO MEX #128
Solaris Trollino 12 III #8005 krátko po príchode na zastávku Keleti pályaudvár
#8005, linka 83, Baross utca
Vyhliadkový poschodový MAN SD 202 prechádza malebným údolím neďaleko rieky Labe
#AO 8007 BC, linka 14, проспект Свободи
Súprava električiek ČKD Tatra T3M2-DVC prichádza do zastávky Palmovka
#M SH 8002, linka 150, Königsplatz
Alstom 116Nd #800 pózuje v zastávke Katowice Graniczna
MAN / Gräf & Stift s pohonom na LPG
#2B9 8001, 651, Podvesná XVII, vozovna Podvesná
#608, 8003, linka 70, Erzsébet királyné útja, obratisko Erzsébet királyné útja, aluljáró
#8007, linka 70, Erzsébet királyné útja, obratisko Erzsébet királyné útja, aluljáró
Stadler GTW 2/8 #800 dopravcu Thurbo AG v stanici St. Gallen Winkeln
Stadler GTW 2/8 #800 dopravcu Thurbo AG v stanici St. Gallen Winkeln
Stadler GTW 2/8 #800 dopravcu Thurbo AG prichádza do stanice St. Gallen Winkeln
#8001, linka 70, Erzsébet királyné útja, obratisko Erzsébet királyné útja, aluljáró
#8004, linka 76, Kerepesi út, obratisko Keleti pályaudvar
#8009, linka 76, Kerepesi út, obratisko Keleti Pályaudvar
Českobudějovická RTO v zastávke Jírovcova
Škoda 706 RTO #128 prichádza k vozovni DPMČB
Škoda-Solaris Trollino 12
Električky Bombardier Flexity Berlin na zastávke pred hlavnou stanicou
Míňajúce sa električky Bombardier Flexity Berlin F8E
Volvo Neobus 405G
Volvo Neobus 405G na stanici
Škoda 706 RTO #128 DP České Budějovice
3 rôzne generácie autobusov z Česka
Autobusový sprievod mestom
Českobudejovická historická RTO
Historický autobus a centrum Budejovíc
Historické autobusy v centre Budejovíc
Autobusy a trolejbusy na výstave MOBIL SALON
NABI Ikarus 416 je odstavený pred autobusovým depom
NABI Ikarus 416 #8003
#8002 parkuje v garáži
#800, ICC-952, linka 12, Corvin utca
#8007, linka 51, Horkoho vul., trolejbusová stanica Alušta
Škoda 706 RTO MEX v areáli dopravného podniku
Oslavy 20. výročia obnovenia trolejbusov v Českých Budějoviciach
Škoda 706 RTO MEX #128
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie