imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#2201, 7094 MFK, linka C1, Gran Via de Ramón y Cajal, Plaça d'Espanya
Väčšiu časť cesty pred železničnou stanicou zaberajú zastávky autobusov
Elektrobus na konečnej pred železničnou stanicou Nord
22-ročný autobus Scania N94UB / Carsa CS.40 City II stále v premávke
Súprava metra na pneumatikách typu MP 73
Vzhľadom na to, že všetky prevádzkované trolejbusy už disponujú alternatívnym pohonom, pri ceste do depa nemusia využívať manipulačnú trolejbusovú trať
Trolejbusová linka QEX je síce oficiálne expresná a niektorí ju označujú ako BRT, ale v skutočnosti na mnohých úsekoch stoja trolejbusy v zápche s autami
16 trolejbusov Škoda 26 Tr vybavených dieselagregátom bolo dodaných v roku 2012
Z dvoch zostávajúcich trolejbusových liniek iba linka 5 jazdí do kopcov
Niektorí vodiči jazdia na dieselagregát stále, aj pod trakčným vedením
Predstaničný priestor prišiel o trolejbusové trolejové vedenie a predtým aj o električkovú trať, ktorej pozostatok je sotva vidieť v ľavej časti fotky
Linka QEX (Quartu Express) vznikla ako náhrada za trolejbusovú linku 31 v roku 2022
Regionálny autobus v termináli pred železničnou stanicou v Charleroi
Autobusy čakajúce na svoj výkon
#7035, FF 850FX, linka 36, Via Venti Settembre
#7026, FF 856FX, linka 46, Via Venti Settembre
#7045, FG 751GA, linka 36, Via Arsenale di Terra
#709, KA VK 709, linka 50, Ebertstraße
Orion VII EPA10 HEV (07.501)
Tretia trieda je vyhradená pre MHD a doprava sa tu ešte zintenzívnila po tom, čo boli v roku 2019 presunuté trolejbusy z tunela na povrch
Autobus Orion VII EPA 10 z roku 2010, ktorého výroba skončila v roku 2013 spolu s výrobcom
Orion VII EPA10 HEV (07.501)
#7001, linka 23, Letenská ul.
#0553 HZV, 706, linka 91, Las Palmas de Gran Canaria, Avenida de Rafael Cabrera, Teatro
#0549 HZV, 705, Las Palmas de Gran Canaria, Calle de Lentini
#7001, linka 23, Mariánské hradby, zastávka Královský letohrádek
Séria 7000 pochádza ešte z 1950. rokov a v rokoch 1977 - 1978 bola prestavaná s použitím nových karosérií
V roku 2023 bola presná polovica električiek z celkovo 30 električiek v Tojame vyskopodlažná a polovica nízkopodlažnná
#7076 na predĺženom úseku otvorenom v roku 2014
#7076 z roku 1967
#7071 na jednokoľajnej trati v centre mesta
Električkovú dopravu v Takaoke t. č. zabezpečovalo 5 električiek radu 7070 a 6 nízkopodlažných električiek radu MLRV1000, čo bol na japonské pomery vysoký podiel nízkopodlažných električiek vo vozidlovom parku
Mestská električková sieť v Takaoke bola spustená v roku 1948 ako posledná nová sieť električiek v Japonsku pred nástupom nových električiek v roku 2023 v meste Uconomija
Stav kabeláže a okenných rámov v električke #7075
Interiér električky radu 7070 z roku 1967
Električková sieť v Takaoke má rozchod 1067 mm
#7076 na prepojovacej trati medzi pôvodnou električkovou sieťou v Takaoke a regionálnou električkou
#7071 na prepojovacej trati otvorenej v roku 1951
Väčšina električkových tratí je jednokoľajná, iba v širšom centre Takaoky existuje dvojkoľajka
Električky radu 7070 vyrobila firma Nippon Sharyo v roku 1967
Električka #910 z roku 1947 jazdila v Lisabone a do Kóči prišla v rámci projektu privezenia troch zahraničných vozidiel
Depo električiek v Kóči
#5524, 7000, 8294, Vozovna Vokovice
#7000, Vozovna Vokovice
#7000, linka 23, Vozovna Vokovice
5-článková električka Little Dancer s japonskými motívmi
Električka radu 700 z roku 1982
Ovládanie jednotky radu 7000 vyrobenej v roku 1989
Pri električkovom depe prebieha striedanie vodičov a končí tu jedna z dvoch liniek
Interiér električky #703
V Ósake žije 2,8 mil. ľudí, v metropolitnom regióne 19 miliónov, električky obsluhujú len malú časť z nich
V časti Sakai električková trať vedie stredom ulice, má úrovňové priecestia a je oplotená
V roku 2023 Hankai Tramway disponovala 4 nízkopodlažnými električkami z celkového počtu 35 vozidiel
#701 s reklamou s pandami
Električky radu 600 boli vyrobené v rokoch 1987 - 1995 firmou Tokyu Car Corporation, pričom išlo o prvé nové vozidlá po 24 rokoch
Konečná električiek v širšom centre Ósaky, ktorá v takejto podobe funguje od roku 2016
Čínsky autobus Golden Dragon XML 6195 CL zachytený na linke 163
#7043, linka 2, Leof. Vasilisis Amalias
#7017, BS 99317, linka 30, Centralbahnplatz
Pôvodne bratislavská K2 zrenovovaná ako historické vozidlo v Prahe
Pôvodne bratislavská K2 zrenovovaná ako historické vozidlo v Prahe
Pôvodne bratislavská K2 zrenovovaná ako historické vozidlo v Prahe
Pôvodne bratislavská K2 zrenovovaná ako historické vozidlo v Prahe
Pôvodne bratislavská K2 zrenovovaná ako historické vozidlo v Prahe
Riadiaci pult v pražskej historickej K2
Pôvodne bratislavská K2 s panorámou Prahy
Pôvodne bratislavská K2 po renovácii v Prahe ako historické vozidlo
Pôvodne bratislavská K2 po renovácii v Prahe ako historické vozidlo
Pôvodne bratislavská K2 po renovácii v Prahe ako historické vozidlo
Pôvodne bratislavská K2 po renovácii v Prahe ako historické vozidlo
#7012, GD 712XV, linka 854, 3 Maja
Citaro s vianočnou výzdobou
#7019, BS 99319, linka 50, Centralbahnplatz, Bahnhof Basel SBB
#1928 LMH, 708, linka M26, Avinguda de la Platja, Av. de la Platja - Eduard Maristany
SOR NSG 12 na linke 311
Dekstra LF 38 CNG
Dekstra LF 38 CNG
Dekstra LF 38 CNG
#705, linka RT1, Obere Königsstraße
Interiér metra typu MP 73
Alstom Citadis 302 #702 pred parížským letiskom Orly
Linka 19 čaká na odchod
Pracovné vozidlá vo vozovni Hungária
Odstavený pracovný voz, Siemens Combino a CAF Urbos
Parkovisko regionálnych autobusov patriacich železnici Circumetnea pod Etnou
#1BB 6907, 7019, linka 77, Olomoucká ul.
#1BC 1576, 7070, linka 84, Královopolská ul.
#1BC 1567, 7061, linka 46, Provazníkova ul.
BYD K9 #702
#144, 7078 LPF, linka 23, Calle de Toledo
Motorová jednotka HŽ radu 7023 v stanici Konjšćina na linke Zabok - Kotoriba
Motorová jednotka HŽ radu 7023
Motorová jednotka HŽ radu 7023
Dispečerské vozidlo spoločnosti Carris
#23-BNZ-3, 42-BPB-1, 7014, 7639, linka 8, 300, Stationsweg
#47-BPB-1, 7019, linka 19, Emmasingel
#47-BPB-1, 7019, linka 19, Emmasingel
#70-BPB-9, 7407, linka 4, Grote Markt
Elektrobus pri Groninger Museum
#61-BPB-1, 7029, linka 9, Stationsplein, Hoofdstation
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie