imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
Porovnanie najnovšej a najstaršiej generácie trolejbusov v premávke
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
#5024, EL0 24BD, linka 34, Petřkovická, Hornické muzeum
Linka metra 14 je plne automatizovaná a vozidlá jazdia na pneumatikách
Stanica metra M1 Bastille
Metro prechádza námestím, kde stála známa pevnosť a väzenie Bastila
Nové električky na Wiener Lokalbahn jazdia v pravidelnej premávke s cestujúcimi od začiatku roka 2023
Indcar Mobi City L7
#4952, FS 504MT, linka 40, Piazza della Nunziata
Minimálny horizontálny aj vertikálny rozdiel medzi nástupnou hranou nástupišťa a električky
Podlaha električky sa nachádza takmer v rovnakej úrovni ako nástupište
Len niekoľkocentimetrová medzera medzi električkou a nástupišťom
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Oplotená trať pri novom developmente
Interiér električky Citadis 502 (pôvodne 402)
Kabína vodiča električky Citadis 502
Záväzky dopravcu a povinnosti cestujúcich
Pôvodná konečná zelenej linky s električkami dvoch sérií
Prvý úsek zelenej linky, otvorený v roku 2004, končil v Sandyforde
Všetkých 26 električiek Citadis 402 bolo v roku 2019 predĺžených zo 43 na 55 metrov, čím sa z nich stal typ 502
Citadis vchádza do zastávky v priestore bývalej železničnej trate
Citadis v centre Dublinu
Hybridný autobus Low Floor HEV 40'
#5043, KQC472, linka 58, Intercity terminal
Zmes školských autobusov Nissan Civilian, Mitsubishi Fuso Rosa, GBV NZ EV Super Light School Bus a Hino Melpha
#5048, LQL739, Main South Road
#5017, Al Khail
Vzhľadom na umiestnenie nástupíšť pre letiskovú linku 119 pre oba smery v rámci jedného dlhého nástupného priestoru, spoje končiace na letisku sú špeciálne označené
#5009, 7AC 3359, linka 119, Schengenská ul., Terminál 2
#2404, 50-AL-11, linka 758, Praça Duque da Terceira
Siemens - Düwag - Sorefame s reklamou na realitný portal idealista
Na linke 15E premávajú nízkopodlažné električky
#5047.082, linka R55, Schrambach
Stretnutie švédskych autobusov v Barcelone
Súčasnosť a budúcnosť Merseyrail (liverpoolska mestská železnica)
Elektrické jednotky radu 507 od 80. rokov minulého storočia slúžia v službách liverpoolského "metra"
V Osle premáva 183 elektrobusov Solaris Urbino 18,75 electric
#162, 4K7 5073, Varšavská ul., zastávka Tržnice
Tram-train #5022
V čase fotografovania najnovšia električka, ktorá začala premávať v roku 2023
Električková trať je od cesty oddelená segregačnými prvkami
Zbrusu nová električka Little Dancer S vyrobená v roku 2023
#5003 z roku 2018
Električky Little Dancer S radu 5005 sa dodávajú od roku 2017 a v roku 2023 boli najmodernejšími električkami v Macujame
Jedna z najnovšie rekonštruovaných zastávok má výšku nástupišťa 32 cm nad temenom koľajníc
Rad 500 bol posledným typom starých električiek dodaných do Nagasaki, a to v roku 1966
Manipulačný presun električky #5001 z roku 2011 pri depe
V takmer celom Japonsku sa pri prepise japonských názvov zastávok do latinky používa anglický preklad a výnimkou nie je ani zastávka Atomic Bomb Museum vzdialená asi 300 metrov od múzea
#503 z roku 1966 v meniacom sa predstaničnom priestore
Električky Combino odstavené v depe
Závora z nástupišťa medzi dvoma priecestiami
Zastrešený električkový terminál Hiroden-Miyajima-Guchi
5-kusová séria 500 bola vyrobená v roku 1957 firmou Teikoku Sharyō
#967, HBV 508, linka 58, Juodasis kl.
Elektrobus Higer KLQ6125GEV3
Škoda 36 Tr sa nabíja na Palmovke
Škoda 36 Tr dorazila do Miškovíc
Škoda 36 Tr na Palmovke
Prístrojovka a priestor vodiča v Škode 36 Tr
Interiér trolejbusu Škoda 36 Tr zozadu
Interiér trolejbusu Škoda 36 Tr Temsa
Trolejbusy v Prahe zatiaľ jazdia iba cez víkend pre nedodanie vozidiel
Trolejbus prechádza na batériový pohon popod zariadením staveniska počas výstavby priľahlej budovy
Autobusy pod spodnou stanicou horských dráh Lauterbrunnen - Mürren
Posprejovaný autobus Deutsche Bahn v Bazileji
Volvo 7900A Electric prechádza okolo Malmö Central Station
Volvo 7900A Electric vychádza z autobusovej stanice
#03, 33, 807, CT 780SX, CY 503ER, GK 822LF, linka 58RE, Piazzale Roma
#5954, WX 5013C, linka 180, Ul. Miodowa
#5906, WX 5017C, linka 180, Ul. Miodowa
#507, AN-81-GO, linka 16, Funchal, Avenida Do Mar
#5065, linka L5, Sagrada Família
#4454, 5068 KSV, linka 115, Pl. Països Catalans
#5080, B V 5080, linka 300, Tamara-Danz-Straße, zastávka Warschauer Straße
Vlečné vozne 4NBWE boli zakúpené z druhej ruky z Rostocku (#502 je ex 854)
Obrovské zastrešenie uzla pred najdôležitejšou železničnou stanicou v Kasseli, ktorá nesie názov Kassel-Wilhelmshöhe
#5009, linka 4, Nikolaus-Dürkopp-Straße
Nové, 2,65 m široké vozidlá Stadtbahnu sa pri nerovnostiach na trati kývu o poznanie viac než staršie 2,30 m široké vozidlá
Sedadlá v strednej časti vozidiel smerujú na každej strane opačným smerom
Automaty na cestovné lístky zobrazujú aj najbližšie odchody liniek
#5005+5015 vychádza cez zabezpečené priecestie z obratiska
#5015+5005 na konečnej Lohmannshof vybudovanej v roku 2002
68 metrov dlhý vlak v centre mesta
V čase fotografovania najnovšia električka GTZ8-B Vamos dodaná v roku 2022 do Bielefeldu, kde sa zrodila a dodnes sídli známa potravinárska značka
Podzemná časť Stadtbahnu sa stavala v rokoch 1969 - 1991, teda necelých 23 rokov
Súprava Vamos #5014+5021
Širšie električky Vamos majú nad podvozkami širšiu uličku len preto, že ide o koncept vozidla pre vysoké nástupišťia, a tak je podlaha umiestnená až nad podvozkami
Informačný systém v električke Vamos
Nasadenie širších a dlhších električiek Vamos si vyžiadalo množstvo úprav na električkových tratiach z dôvodu nutnosti zvýšenia osovej vzdialenosti koľají, zväčšenia polomerov oblúkov a predĺženia nástupíšť
Nesúmerne usporiadané dvere so skladacími schodmi
#5021+5014 na konečnej Stieghorst s ostrovným nástupišťom
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie