imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Tram-train v uliciach Szegedu
Na zastávke Rókus vasútállomás sa vozidlá prichádzajúce do Szegedu opäť pripoja k trolejovému vedeniu a vozidlá idúce opačným smerom pokračujú na dieselový pohon
Stadler Citylink vchádza do poslednej časti szegedského elektrifikovaného úseku
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Algyő je jedinou zastávkou na trase linky 1, kde sa využije schopnosť vozidiel obslúžiť vyššie železničné nástupištia
Na zastávke Hódmezővásárhelyi Népkert vasútállomás končí elektrické napájanie a tram-train do Szegedu pokračuje na dieselový pohon
Interiér prednej časti tram-trainu Stadler Citylink
Otvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Zatvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Nástupište tram-trainov pri železničnej stanici Hódmezővásárhely, kde sa trate električky a železnice nespájajú
Konečná jv Hódmezővásárhely je oplotená a súčasne slúži aj na odstavovanie tram-trainov
Konečná tramtrainov v meste Hódmezővásárhely
Zastávka Kossuth tér v centre mesta Hódmezővásárhely slúži zároveň aj ako výhybňa
40-tisícové mesto Hódmezővásárhely dostalo tram-train, ktorý cestujúcich dopraví priamo do Szegedu
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s malými stolíkmi a zásuvkami 230 V s USB nabíjačkami pod nimi
Tram-train Stadler Citylink má dvere v rôznych výškach pre železničné a električkové zastávky
Schéma tram-trainovej linky 1
Veľký priestor pre bicykel, kočík a bicykle v tram-traine Stadler Citylink
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s LCD displejom so vzhľadom typickým pre MÁV
Konvenčný trolejbus sa lúči s linkou 2
Iveco Urbanway 10.5M CNG v prestupnej zastávke s električkovou linkou T2
#003+004 na úseku so štyrmi dráhami
#861.003-6, Stanica Vranov nad Topľou
Trojčlánkové trolejbusy boli vo Winterthure nasadené v roku 2022
Duewag R pred Südbahnhofom
Čelo motorovej jednotky 711
Súprava Slovinských železníc s nákladným prístavom v pozadí
Súprava radu 711 Slovinských železníc v stanici Pula
Motorová jednotka od poľskej firmy Newag
Depo úzkorozchodky Circumetnea v Catanii
HŽ 6112 v zastávke Kukača
#406.002, linka 1, Kossuth Lajos sugárút
#406.002, linka 1, Hódmezővásárhely, stanica Hódmezővásárhely
Pohľad na zakončenie električkovej trate v Hódmezővásárhely
Ohradená konečná zastávka "tram-trainu" v Hódmezővásárhely
#406.002, linka 1, Stanica Algyő
Stadler Citylink #406.002 a #406.003 sa vykrižovalii v stanici Algyő
#406.003, linka 1, Stanica Algyő
MÁV zakúpil celkom 8 vozidiel typu Stadler Citylink
Stadler Citylink #406.003 prechádza jednokoľajným úsekom v Hódmezővásárhely
Stadler Citylink #406.003 v centre mesta Hódmezővásárhely, ktoré leží asi 25 kilometrov severovýchodne od Szegedu
Stadler Citylink zachytený na električkovej trati v centre Segedínu
Pohľad do interiéru Stadleru Citylink
Stolík s klasickými a USB zásuvkami
Polica nad sedadlami v Stadler Citylink
Pohľad na štvorku v Citylinku
Priestor pre bicykle, vozíky a kočíky vo vlakoelektričke Stadler Citylink, ktorá premávza medzi Szegedom a Hódmezővásárhely
Prepravný poriadok a informácie o tarife v segedínskom TramTraine
Stadler Citylink pred segedínskou železničnou stanicou
Električky prechádzajú peknými verejnými priestormi, sú však pomalé a len občas dosahujú maximálnu premávkovú rýchlosť 50 km/h
Regionálna jednotka Pesa Elf II
Súprava typu 484
#100.003-3, E422.0003, Stanica Tábor
#100.003-3, E422.0003, Bechyně, železničná stanica Bechyně
#100.003-3, E422.0003, Bechyně, železničná stanica Bechyně
#100.003-3, E422.0003, Bechyňský most Duha
#113.003-8, Bechyňský most Duha
#403, 406, linka 3, Ul. Antonína Barcala, obratisko Máj - Antonína Barcala
#406, Ul. Antonína Barcala, obratisko Máj - Antonína Barcala
#861.003 ako vlak Os 8923 do Medzilaboriec prenasleduje #861.022 smerujúcu do Stakčína a spoločne sa blížia k zastávke Humenné mesto
Interiér novej elektrickej jednotky
Vnútorný LCD displej v elektrickej jednotke 661
Interiér elektrickej jednotky RegioPanter
#754.003-2, linka Zr 1650, Slavošovce
Súprava električiek pred luxusným nákupným centrom Queen Victoria Building
Interiér elektrickej jednotky PESA Elf dopravcu Koleje Śląskie
#2 130 323-0, EN99-003, linka KML Nowy Sącz - Krynica, Stanica Krynica-Zdrój
#2 130 323-0, EN99-003, linka KML Nowy Sącz - Krynica, Stanica Piwniczna
Regionálny express z Norimbergu zachytený na hlavnej mníchovskej stanici
Staré a nové vozidlá Ferrovia Circumetnea (FCE)
Trolejbus v sympaticky riešenom verejnom priestore v centre mesta
#840.003-2, Stanica Plaveč
Delfín sa vracia na Slovensko
Škoda 28 Tr #406 s reklamou na spojenie Pardubíc a Tatier vlakom SC Pendolino
Škoda 21 Tr AC #406 (ex #51 DP Hradec Králové) v obratisku Pod Vyhlídkou
Jeden z trojice hybridných autobusov značky MAN v Drážďanoch
V auguste 2018 električkovú dopravu vo verejnom záujme vykonávali len článkové električky Bombardier Flexity 2
#406, 407, Masarykova ul., vozovna Všebořice
Toyoty Coaster medzi mestami
Toyota Coaster medzi mestami
#003 prechádza okrajom centra Zakopaneho
#003 prechádza okrajom centra Zakopaneho
#003 odchádza zo zastávky Równia Krupowa do Cyrhly
Pesa 121N pri pohľade z nákupného centra Ogrody
Hybridný autobus Mercedes-Benz O530GDH II
Hybridný autobus Mercedes-Benz O530GDH II
Elektrická osobná jednotka v železničnej stanici Eger
Vlaky na železničnej stanici Eger
Trolejbusy Hess lighTram 4 na konečnej zatrolejovanej linky 2 sprevádzkovanej ako trolejbusovej v decembri 2016
Hess lighTram 4 s pokazenými dverami
Kúsok Švajčiarska v Česku: Autobus Irisbus Citelis 12M CNG ako nadväzná doprava pri hornej stanici lanovky Imperiál, ktorá jazdí v intervale 15 minút
Innotrans 2016: Rušeň Škoda 109E3 pre DB
Električku Artic vyrába fínska firma Transtech, v ktorej má od roku 2015 kontrolný podiel česká firma Škoda Transportation
Električka MLNRV III Transtech Artic je vyrábaná vo Fínsku
Čiastočne nízkopodlažná električka KTM-23 (71-623-01)
Daugavpils sa pri obnove vozidlového parku rozhodol pokračovať u ruského dodávateľa UKVZ, ktorý okrem vozidiel KTM-23 (71-623-01) (na fotografii) dodal aj kĺbové električky KTM-31
Dvojička ČS8 československej výroby priviezla z Kyjeva vlak IC747
#971.003-9, Dubnica nad Váhom
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie