imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Tram-train v uliciach Szegedu
Na zastávke Rókus vasútállomás sa vozidlá prichádzajúce do Szegedu opäť pripoja k trolejovému vedeniu a vozidlá idúce opačným smerom pokračujú na dieselový pohon
Stadler Citylink vchádza do poslednej časti szegedského elektrifikovaného úseku
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Algyő je jedinou zastávkou na trase linky 1, kde sa využije schopnosť vozidiel obslúžiť vyššie železničné nástupištia
Na zastávke Hódmezővásárhelyi Népkert vasútállomás končí elektrické napájanie a tram-train do Szegedu pokračuje na dieselový pohon
Interiér prednej časti tram-trainu Stadler Citylink
Otvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Zatvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Nástupište tram-trainov pri železničnej stanici Hódmezővásárhely, kde sa trate električky a železnice nespájajú
Konečná jv Hódmezővásárhely je oplotená a súčasne slúži aj na odstavovanie tram-trainov
Konečná tramtrainov v meste Hódmezővásárhely
Zastávka Kossuth tér v centre mesta Hódmezővásárhely slúži zároveň aj ako výhybňa
40-tisícové mesto Hódmezővásárhely dostalo tram-train, ktorý cestujúcich dopraví priamo do Szegedu
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s malými stolíkmi a zásuvkami 230 V s USB nabíjačkami pod nimi
Tram-train Stadler Citylink má dvere v rôznych výškach pre železničné a električkové zastávky
Schéma tram-trainovej linky 1
Veľký priestor pre bicykel, kočík a bicykle v tram-traine Stadler Citylink
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s LCD displejom so vzhľadom typickým pre MÁV
Súprava MF 77 na linke 8
#001, linka 15, Բագրատունյաց պողոտա
Jednotky Stadler radu SRDe pre rozchod 950 mm z rokov 2022 - 2023
Trojčlánkové trolejbusy boli vo Winterthure nasadené v roku 2022
V danom čase najnovšia jednotka metra - Titagarh/Firema CT1
Prvá indicko-talianska jednotka Titagarh/Firema CT1 zaačala premávať v apríli 2022
Informačný displej v jednotke Titagarh/Firema CT1
Informačný displej v jednotke Titagarh/Firema CT1, ktorý schematicky zobrazuje aktuálnu polohu vlaku v rámci celej siete metra
Informačný displej v jednotke Titagarh/Firema CT1, ktorý schematicky zobrazuje aktuálnu polohu vlaku v rámci okolia vlaku
Interiér jednotky Titagarh/Firema CT1
Interiér prvej jednotky Titagarh/Firema CT1
Motorová jednotka HŽ radu 7023
Bombardier Talent v novej farebnej schéme ÖBB Cityjet
#406.002, linka 1, Kossuth Lajos sugárút
#406.002, linka 1, Hódmezővásárhely, stanica Hódmezővásárhely
Pohľad na zakončenie električkovej trate v Hódmezővásárhely
Ohradená konečná zastávka "tram-trainu" v Hódmezővásárhely
#406.002, linka 1, Stanica Algyő
Stadler Citylink #406.002 a #406.003 sa vykrižovalii v stanici Algyő
#406.003, linka 1, Stanica Algyő
MÁV zakúpil celkom 8 vozidiel typu Stadler Citylink
Stadler Citylink #406.003 prechádza jednokoľajným úsekom v Hódmezővásárhely
Stadler Citylink #406.003 v centre mesta Hódmezővásárhely, ktoré leží asi 25 kilometrov severovýchodne od Szegedu
Stadler Citylink zachytený na električkovej trati v centre Segedínu
Pohľad do interiéru Stadleru Citylink
Stolík s klasickými a USB zásuvkami
Polica nad sedadlami v Stadler Citylink
Pohľad na štvorku v Citylinku
Priestor pre bicykle, vozíky a kočíky vo vlakoelektričke Stadler Citylink, ktorá premávza medzi Szegedom a Hódmezővásárhely
Prepravný poriadok a informácie o tarife v segedínskom TramTraine
Stadler Citylink pred segedínskou železničnou stanicou
Električky prechádzajú peknými verejnými priestormi, sú však pomalé a len občas dosahujú maximálnu premávkovú rýchlosť 50 km/h
Pohľad na vnútorný panel v novej jednotke S-Bahnu
"Spoločne proti korone"
Nové jednotky S-Bahnu vznikli spoluprácou Stadleru a Siemensu
Priesotr na bicykle, invalidné vozíky a kočíky v novom S-Bahne
Pohľad do interiéru jednej z najnovších jednotiek berlínskeho S-Bahnu
Prvý Regiomover krátko po príchode do Bardejova ako Os 9217
#28-05.000-3, 85-07.001-8, Balm, BRpx⁰⁶², Bechyně
#403, 406, linka 3, Ul. Antonína Barcala, obratisko Máj - Antonína Barcala
#406, Ul. Antonína Barcala, obratisko Máj - Antonína Barcala
#842.001-0, linka S9, Stanica Hodonín
#813.001-9, Stanica Lučenec
Trať otvorená 20. apríla 2019 má dĺžku 12 km a 13 zastávok
Električkovú dopravu zabezpečuje každých 6 až 15 minút 14 vozidiel CAF Urbos 3 dlhých 33 metrov
V širšom centre Canberry jazdia električky rýchlosťou 60 km/h s obmedzeniami rýchlosti v križovatkách na 40 km/h
S električkami sa v hlavnom meste Austrálie počítalo už od jeho založenia (1913), no Canberra sa ich nakoniec dočkala až v roku 2019
#2 130 319-8, EN99-001, linka KML Nowy Sącz - Krynica, Stanica Barcice
#2 140 743-7, 45WE-014, EN79-001, Muszyna
Interiér jednotky Newag Vulcano
Vulcano prichádza do stanice Randazzo
Elektrická jednotka Newag Impuls
Elektrická jednotka Newag Impuls
Škoda 28 Tr #406 s reklamou na spojenie Pardubíc a Tatier vlakom SC Pendolino
Cityjet #4746 001 krátko po príchode na viedenskú západnú stanicu
Vlak linky S3 zložený z motorového vozňa 854 a jedného vozňa Bdtn prichádza do stanice Praha-Čakovice
Škoda 21 Tr AC #406 (ex #51 DP Hradec Králové) v obratisku Pod Vyhlídkou
Jeden z ôsmich hybridných Mercedesov v Drážďanoch stojí v zastávke S-Bf. Pieschen
Prvý rivnenský trolejbus- Škoda 9 Tr 19 z roku 1976
Turistická električka prestavaná v roku 1997 z vozňa KTM-2
#001, Другий ставок
#480.001-7 odchádza z Pardubíc
Bombardier Flexity 2 pod Blackpoolskou vežou z roku 1894
Pohľad na kabínu električky Bombardier Flexity 2
Interiér električky Bombardier Flexity 2 vzadu so sprievodcom, ktorý kontroluje a predáva cestovné lístky
#406, 407, Masarykova ul., vozovna Všebořice
Popri MHD je na Malte možné využiť aj turistické autobusy, ktoré ponúkajú netradičný pohľad na stredomorskú krajinu, mestečká a dediny
Na ostrove Gozo sa dá prepravovať buď autobusmi MHD alebo vyhliadkovými double deckrami
VDL Citea LLE-120 #7533
Zastávka Trommesalen cez ktorú prechádza široký cyklistický chodník
Scania OmniLink 15 II #1101
Stadler Flirt #480.001 dopravcu Leo Express v cieli vlaku EC / LE 1350
Pesa 121N pri pohľade z nákupného centra Ogrody
Hybridný autobus Mercedes-Benz O530GDH II
ЮМЗ-Т2 na konci rannej špičky na linke 1
Preliezačka v areáli detskej železnice Sireckij park
Preliezačka v areáli detskej železnice Sireckij park
Elektrické prímestské jednotky štátneho a regionálneho dopravcu
Elektrická jdnotka 27WEb "Elf"
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie