imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Tram-train v uliciach Szegedu
Na zastávke Rókus vasútállomás sa vozidlá prichádzajúce do Szegedu opäť pripoja k trolejovému vedeniu a vozidlá idúce opačným smerom pokračujú na dieselový pohon
Na zastávke Rókus vasútállomás sa vozidlá prichádzajúce do Szegedu opäť pripoja k trolejovému vedeniu a vozidlá idúce opačným smerom pokračujú na dieselový pohon
Stadler Citylink vchádza do poslednej časti szegedského elektrifikovaného úseku
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Algyő je jedinou zastávkou na trase linky 1, kde sa využije schopnosť vozidiel obslúžiť vyššie železničné nástupištia
Na zastávke Hódmezővásárhelyi Népkert vasútállomás končí elektrické napájanie a tram-train do Szegedu pokračuje na dieselový pohon
Interiér prednej časti tram-trainu Stadler Citylink
Otvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Zatvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Nástupište tram-trainov pri železničnej stanici Hódmezővásárhely, kde sa trate električky a železnice nespájajú
Konečná jv Hódmezővásárhely je oplotená a súčasne slúži aj na odstavovanie tram-trainov
Konečná tramtrainov v meste Hódmezővásárhely
Zastávka Kossuth tér v centre mesta Hódmezővásárhely slúži zároveň aj ako výhybňa
40-tisícové mesto Hódmezővásárhely dostalo tram-train, ktorý cestujúcich dopraví priamo do Szegedu
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s malými stolíkmi a zásuvkami 230 V s USB nabíjačkami pod nimi
Tram-train Stadler Citylink má dvere v rôznych výškach pre železničné a električkové zastávky
Schéma tram-trainovej linky 1
Veľký priestor pre bicykel, kočík a bicykle v tram-traine Stadler Citylink
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s LCD displejom so vzhľadom typickým pre MÁV
#MXJ-008, linka 15, Fővám tér
Trojčlánkové trolejbusy boli vo Winterthure nasadené v roku 2022
#008, Vienības iela
Stadler FLIRT nasadený na vlak InterCity do Terespolu
IC 312 Mura Budapest - Graz
#406.002, linka 1, Kossuth Lajos sugárút
#406.002, linka 1, Hódmezővásárhely, stanica Hódmezővásárhely
Pohľad na zakončenie električkovej trate v Hódmezővásárhely
Ohradená konečná zastávka "tram-trainu" v Hódmezővásárhely
#406.002, linka 1, Stanica Algyő
Stadler Citylink #406.002 a #406.003 sa vykrižovalii v stanici Algyő
#406.003, linka 1, Stanica Algyő
MÁV zakúpil celkom 8 vozidiel typu Stadler Citylink
Stadler Citylink #406.003 prechádza jednokoľajným úsekom v Hódmezővásárhely
Stadler Citylink #406.003 v centre mesta Hódmezővásárhely, ktoré leží asi 25 kilometrov severovýchodne od Szegedu
Stadler Citylink zachytený na električkovej trati v centre Segedínu
Pohľad do interiéru Stadleru Citylink
Stolík s klasickými a USB zásuvkami
Polica nad sedadlami v Stadler Citylink
Pohľad na štvorku v Citylinku
Priestor pre bicykle, vozíky a kočíky vo vlakoelektričke Stadler Citylink, ktorá premávza medzi Szegedom a Hódmezővásárhely
Prepravný poriadok a informácie o tarife v segedínskom TramTraine
Stadler Citylink pred segedínskou železničnou stanicou
Električky prechádzajú peknými verejnými priestormi, sú však pomalé a len občas dosahujú maximálnu premávkovú rýchlosť 50 km/h
#403, 406, linka 3, Ul. Antonína Barcala, obratisko Máj - Antonína Barcala
#406, Ul. Antonína Barcala, obratisko Máj - Antonína Barcala
Regiomovery čakajú na svoj odchod zo stanice Humenné
#KXM-008, linka 154, Koszorúslány utca
Ukončenie električkovej trate v centre mesta
Na zastávkach je vyznačené miesto pre nástup telesne postihnutých cestujúcich s invalidnými vozíkmi a cestujúcich s bicyklami
Trasa jedinej električkovej linky v Canberre
Piktogramy v električke
Interiér električky CAF Urbos 3
Miesto pre invalidný vozík a bicykel v električke CAF Urbos 3
Všetkých 60 električiek Alstom Citadis 305 je prevádzkovaných vo dvojiciach dĺžky 67 metrov
CNG autobus na obratisku v rámci Busway
Označenie vysokorýchlostnej jednotky TGV
Dieselová jednotka radu 861 odchádza zo Šurian do Nových Zámkov
Solaris Trollino 12 III #008 prichádza na konečnú zastávku linky 4 na okraji štvrte Panemunė - Vaidoto g.
Solaris Trollino 12 III #008 prichádza na konečnú zastávku linky 4 na okraji štvrte Panemunė - Vaidoto g.
CityElefant na linke S9 do Lysej nad Labem
Škoda 28 Tr #406 s reklamou na spojenie Pardubíc a Tatier vlakom SC Pendolino
Škoda 21 Tr AC #406 (ex #51 DP Hradec Králové) v obratisku Pod Vyhlídkou
#560.008-5 prichádza do stanice Brno - Královo Pole
Autobus spoločnosti TransMetro vychádza z čínskej štvrte v Havane
#406, 407, Masarykova ul., vozovna Všebořice
Bombardier Talent vyčkáva na odchod vlaku R 9445 do Győru
#162.008-7, Stanica Kraľovany
Van Hool A330T
Prázdny trolejbus Van Hool A330T, čo vzhľadom na dlhý interval medzi spojmi nie je prekvapujúce
Pesa 121N pri pohľade z nákupného centra Ogrody
#008, Pl. Gagarina, пл. Гагаріна
Bogdan T70117 #008 s výrobným číslom 9 z roku 2014
Zarastená stanica Nová Ves nad Žitavou, ktorá sa nachádza na požitavskej trati ŽSR 151.
ZSSK 812.008-5 sa líši od ostatných vozidiel tohto typu výbavou LUX
Trolejbusy Hess lighTram 4 na konečnej zatrolejovanej linky 2 sprevádzkovanej ako trolejbusovej v decembri 2016
Hess lighTram 4 s pokazenými dverami
Kúsok Švajčiarska v Česku: Autobus Irisbus Citelis 12M CNG ako nadväzná doprava pri hornej stanici lanovky Imperiál, ktorá jazdí v intervale 15 minút
Električku Artic vyrába fínska firma Transtech, v ktorej má od roku 2015 kontrolný podiel česká firma Škoda Transportation
Električka MLNRV III Transtech Artic je vyrábaná vo Fínsku
MAN A72 a Volvo B12B / Alfabusz Regio
#008, linka 40, Jirkov, Studentská ulice, Dvořákova ulice
#008, linka 40, Jirkov, Studentská ul., zastávka Vinařická I
Škoda 15 Tr #008
Jemne nabúraný Düwag R #008 prechádza okolo Múzea moderného umenia
Električky Eurotram Flexity Outlook
ČKD Tatra RT6N1 / Modertrans MF06AC #406
Ikarus V127 #MXJ-008
Nákladný vlak so štrkom posunuje v stanici Marchegg
Posun na železničnej stanici Marchegg počas jej prestavby
Električky dokážu prepravovať aj bicykle, aj keď americkým spôsobom
Križovanie sa vozňov električky na lanovom úseku bez trolejového vedenia
Vozeň Stanga/TIBB prechádza cez kruhovú križovatku
Električka sa vďaka vozíku zavesenému na lane šplhá vysoko nad Terst
Škoda 28Tr Solaris #406 s reklamou na vlakové spojenie Českých dráh
Nový Ikarus V127 #MXJ-008 na Andrássy út
#032, 049, 310, 312, 670, 820, 825, AKD-670, HFC-310, HPR-534, ICC-972, ICC-977, JUV-084, KAH-008, linka 14H, 24, Repülőtéri út, obratisko Repülőtér/BOSCH
Volvo B9L / Alfa Civis 12
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie