imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Tram-train v uliciach Szegedu
Na zastávke Rókus vasútállomás sa vozidlá prichádzajúce do Szegedu opäť pripoja k trolejovému vedeniu a vozidlá idúce opačným smerom pokračujú na dieselový pohon
Stadler Citylink vchádza do poslednej časti szegedského elektrifikovaného úseku
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Algyő je jedinou zastávkou na trase linky 1, kde sa využije schopnosť vozidiel obslúžiť vyššie železničné nástupištia
Na zastávke Hódmezővásárhelyi Népkert vasútállomás končí elektrické napájanie a tram-train do Szegedu pokračuje na dieselový pohon
Interiér prednej časti tram-trainu Stadler Citylink
Otvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Zatvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Nástupište tram-trainov pri železničnej stanici Hódmezővásárhely, kde sa trate električky a železnice nespájajú
Nástupište tram-trainov pri železničnej stanici Hódmezővásárhely, kde sa trate električky a železnice nespájajú
Konečná jv Hódmezővásárhely je oplotená a súčasne slúži aj na odstavovanie tram-trainov
Konečná tramtrainov v meste Hódmezővásárhely
Konečná tramtrainov v meste Hódmezővásárhely
Zastávka Kossuth tér v centre mesta Hódmezővásárhely slúži zároveň aj ako výhybňa
Zastávka Kossuth tér v centre mesta Hódmezővásárhely slúži zároveň aj ako výhybňa
40-tisícové mesto Hódmezővásárhely dostalo tram-train, ktorý cestujúcich dopraví priamo do Szegedu
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s malými stolíkmi a zásuvkami 230 V s USB nabíjačkami pod nimi
Tram-train Stadler Citylink má dvere v rôznych výškach pre železničné a električkové zastávky
Schéma tram-trainovej linky 1
Veľký priestor pre bicykel, kočík a bicykle v tram-traine Stadler Citylink
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s LCD displejom so vzhľadom typickým pre MÁV
Stadler Citylink ide vykonať obrat v rámci križovatky
Trolejbusová linka končí pri vojenskom letisku Erebuni
Interiér trolejbusu LiAZ-5280
Interiér trolejbusu LiAZ-5280
Vianočná výzdoba na detskej železnici
Regionálny vlak integrovaného systému Skånetrafiken
RegioPanter na konečnej Židlochovice
Trojčlánkové trolejbusy boli vo Winterthure nasadené v roku 2022
#M 21.006, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
#M 21.006, TU 45.901, Múzeum liptovskej dediny, stanica Depo
Poschodová jednotka City shuttle
#406.002, linka 1, Kossuth Lajos sugárút
#406.002, linka 1, Hódmezővásárhely, stanica Hódmezővásárhely
Pohľad na zakončenie električkovej trate v Hódmezővásárhely
Ohradená konečná zastávka "tram-trainu" v Hódmezővásárhely
#406.002, linka 1, Stanica Algyő
Stadler Citylink #406.002 a #406.003 sa vykrižovalii v stanici Algyő
#406.003, linka 1, Stanica Algyő
MÁV zakúpil celkom 8 vozidiel typu Stadler Citylink
Stadler Citylink #406.003 prechádza jednokoľajným úsekom v Hódmezővásárhely
Stadler Citylink #406.003 v centre mesta Hódmezővásárhely, ktoré leží asi 25 kilometrov severovýchodne od Szegedu
Stadler Citylink zachytený na električkovej trati v centre Segedínu
Pohľad do interiéru Stadleru Citylink
Stolík s klasickými a USB zásuvkami
Polica nad sedadlami v Stadler Citylink
Pohľad na štvorku v Citylinku
Priestor pre bicykle, vozíky a kočíky vo vlakoelektričke Stadler Citylink, ktorá premávza medzi Szegedom a Hódmezővásárhely
Prepravný poriadok a informácie o tarife v segedínskom TramTraine
Stadler Citylink pred segedínskou železničnou stanicou
Električky prechádzajú peknými verejnými priestormi, sú však pomalé a len občas dosahujú maximálnu premávkovú rýchlosť 50 km/h
Súprava "Push-pull" na čele s lokomotívou Bombardier Traxx na letiskovom exprese
#403, 406, linka 3, Ul. Antonína Barcala, obratisko Máj - Antonína Barcala
#406, Ul. Antonína Barcala, obratisko Máj - Antonína Barcala
Motorový vozeň M21
Konečná električiek na okraji Canberry
#840.006-1, Stanica Muszyna
#006, AO 0041 AA, Užhorod
Škoda 28 Tr #406 s reklamou na spojenie Pardubíc a Tatier vlakom SC Pendolino
Škoda 21 Tr AC #406 (ex #51 DP Hradec Králové) v obratisku Pod Vyhlídkou
Električka Reichsbahnausbesserungswerk TZ69 #3006 z roku 1969 pôvodom z Berlína
#406, 407, Masarykova ul., vozovna Všebořice
Pesa 121N pri pohľade z nákupného centra Ogrody
Solaris Urbino na okružnej linke E1T
"Dunihlav" v úseku medzi zastávkami Pavlovce a Hanušovce nad Topľou mesto
Trolejbus propaguje že do mesta prišiel cirkus. Nasleduje ho dodávka s ampliónom
Trolejbus propaguje že do mesta prišiel cirkus
Pendolino #681.006 na stanici Plzeň - Jižní předměstí ako SC 515
#KXM-006, linka 101E, obratisko Kelenföld vasútállomás
Súprava Newag 14WE vchádza do stanice Katowice
Trolejbusy Hess lighTram 4 na konečnej zatrolejovanej linky 2 sprevádzkovanej ako trolejbusovej v decembri 2016
Hess lighTram 4 s pokazenými dverami
Bombardier Cityrunner s Mikulášmi v teniskách, ktorí sa zúčastnili behu
Kúsok Švajčiarska v Česku: Autobus Irisbus Citelis 12M CNG ako nadväzná doprava pri hornej stanici lanovky Imperiál, ktorá jazdí v intervale 15 minút
Električku Artic vyrába fínska firma Transtech, v ktorej má od roku 2015 kontrolný podiel česká firma Škoda Transportation
Električka MLNRV III Transtech Artic je vyrábaná vo Fínsku
Výrobný štítok električky KTM-23 (71-623-01) v ruštine a vedľa informácia o financovaní električky z Európskeho fondu regionálneho rozvoja
Interiér električky KTM-23 (71-623-01) z roku 2014
KTM-23 (71-623-01) z roku 2014 s tyčovým zberačom
Električka KTM-23 (71-623-01) vyrobená v roku 2014 smeruje od železničnej stanice, aj keď elektronická tabuľa tomu nenasvedčuje
T4SU slúži od roku 2012 ako pracovné vozidlo
ČKD Tatra RT6N1 / Modertrans MF06AC #406
Trojdverový trolejbus Irisbus/Astra Agora 18M
Električky dokážu prepravovať aj bicykle, aj keď americkým spôsobom
Križovanie sa vozňov električky na lanovom úseku bez trolejového vedenia
Vozeň Stanga/TIBB prechádza cez kruhovú križovatku
Električka sa vďaka vozíku zavesenému na lane šplhá vysoko nad Terst
#362.006 sa chystá pre cestujúcich na čele vlaku Os 3004 do Bratislavy
Škoda 28Tr Solaris #406 s reklamou na vlakové spojenie Českých dráh
2016 006 v čele vlaku REx do Viedne
#406, linka 58, Revoluční ul., zastávka Divadlo
Električka #406 bola vyrobená v roku 1942 firmami Officine Meccaniche Stanga (OMS) a Tecnomasio Italiano Brown Boveri (TIBB)
Náhradná doprava za hybridnú električku
Električka opretá o vozík ťahaný lanom na začiatku lanovej dráhy
#045, KAH-006, Pattantyus A. Géza utca, zastávka Avas Kilátó
Stretnutie trolejbusov Škoda 28 Tr pred hlavnou stanicou
Električka Stanga #406 odchádza z mestečka Opicina
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie