imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Tram-train v uliciach Szegedu
Na zastávke Rókus vasútállomás sa vozidlá prichádzajúce do Szegedu opäť pripoja k trolejovému vedeniu a vozidlá idúce opačným smerom pokračujú na dieselový pohon
Stadler Citylink vchádza do poslednej časti szegedského elektrifikovaného úseku
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Algyő je jedinou zastávkou na trase linky 1, kde sa využije schopnosť vozidiel obslúžiť vyššie železničné nástupištia
Na zastávke Hódmezővásárhelyi Népkert vasútállomás končí elektrické napájanie a tram-train do Szegedu pokračuje na dieselový pohon
Interiér prednej časti tram-trainu Stadler Citylink
Otvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Zatvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Nástupište tram-trainov pri železničnej stanici Hódmezővásárhely, kde sa trate električky a železnice nespájajú
Konečná jv Hódmezővásárhely je oplotená a súčasne slúži aj na odstavovanie tram-trainov
Konečná tramtrainov v meste Hódmezővásárhely
Zastávka Kossuth tér v centre mesta Hódmezővásárhely slúži zároveň aj ako výhybňa
40-tisícové mesto Hódmezővásárhely dostalo tram-train, ktorý cestujúcich dopraví priamo do Szegedu
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s malými stolíkmi a zásuvkami 230 V s USB nabíjačkami pod nimi
Tram-train Stadler Citylink má dvere v rôznych výškach pre železničné a električkové zastávky
Schéma tram-trainovej linky 1
Veľký priestor pre bicykel, kočík a bicykle v tram-traine Stadler Citylink
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s LCD displejom so vzhľadom typickým pre MÁV
Metrobusy jazdia stredom diaľnice a keďže nástupištia sú ostrovné, autobusy sa musia na ich koncoch križovať
#4099 L, linka 261, Տիգրան Մեծի պողոտա
Dúhový autobus v integrovanom systéme Bee Network
Pohľad z otvoreného vlečného vozňa
#405, S 917 UN, linka 2, Wals-Siezenheim, Schulstraße, Wals Walserfeld Schule
#408, S 875 UZ, linka 3, Salzachweg, Salzburg Süd
#408, 440, S 875 UZ, S 936 WS, linka 3, 7, Salzachweg, Salzburg Süd
Konečná Messe sa nachádza neďaleko konečnej pri aréne, kam premávajú trolejbusy iba keď je to potrebné
Midibusy čakajú na cestujúcich z metra, aby ich prepravili po centre mesta
MHD premáva aj v niektorých úzkych uliciach Lille
Pograffitovaná jednotka radu 4020 sa chystá na odchod do Petržalky
Pograffitovaná jednotka radu 4020 sa chystá na odchod do Petržalky
Pograffitovaná jednotka radu 4020 sa chystá na odchod do Petržalky
Električka v uzle Červená krava
Depo Červená krava s električkami Citadis 401 (z nich časť pôvodne typ 301)
Uzol Red Cow, kde sa prestupuje z električiek na autobusy a nachádza sa tu aj veľké parkovisko P+R
Prestupný uzol Belgard, kde sa červená linka vetví, pričom do novšej z vetiev je potrebné prestúpiť z vozidiel prichádzajúcich z centra mesta
Konečná Saggart, ktorá bola otvorená v roku 2011 ako vetva červenej linky
40-metrové električky Alstom Citadis 401 s internými číslami radu 4000 boli pôvodne určené pre zelenú linku
Interiér električky Citadis 401
Plastové stĺpiky zvýrazňujú zákaz vjazdu na električkovú trať
Hlavová konečná električiek pod hlavnou železničnou stanicou s názvom Connolly
Označovač cestovných lístkov v trolejbuse 38 Tr
Preprava batožiny v trolejbuse 38 Tr
Dvojica informačných displejov v pražskom trolejbuse Škoda 38 Tr
Železničná stanica San Francisco nie je príliš živým miestom
Regionálne vlaky vyrobené japonskou firmou Nippon Sharyo v rokoch 1985 a 2000 čakajú na svoj popoludňajší výkon
Električky v Seattli majú charakter pomalšej doplnkovej dopravy k rýchlejším linkám
Novodobé električkové trate v Seattle prevzali nevýhodu starých električkových tratí - na mnohých úsekoch nie sú segregované od cestnej premávky
First Hill Streetcar je obsluhovaná 6 električkami Inekon Trio 121
First Hill Streetcar bola otvorená v roku 2016, meria 4,0 km a má štandardné parametre - rozchod 1435 mm, napájanie 750 V
Severná električková linka South Lake Union Streetcar je obsluhovaná troma električkami Trio 12 a jedným Triom 121 (na fotografii)
Trio prechádza popri dopravnej značke upozorňujúcej cyklistov na križovanie s koľajnicami
Elektrická trakcia v jarnom Seattle
Jar v Seattle - rozkvitnuté čerešne vedľa trolejbusu a rozkvitnuté kvety na električke
Trio pri odbočke do depa
Výrobný štítok električky Inekon Trio 121
Interiér električky Inekon Trio 121
Interiér električky Inekon Trio 121
Trio 121 idúce na batériu využíva možnosti práve tohto typu, ktorý rekuperuje energiu pri brzdení do batérií
Trio prechádza cez štýlový priechod pre chodcov
Konečná električkovej trate First Hill Streetcar pri prístave
Električky nesú farby podľa jednotlivých častí, ktorými prechádzajú (ružová symbolizuje Capitol Hill), prípadne nesú reklamy
Česká električka s tureckou reklamou v americkom Seattle
Stanica metra Powell
#2TL 5481, 40-1326, linka 401, Dělnická ul.
Minibus Dekstra Stratos LF38 CNG
SOR BNG 10.5 #404 dopravcu PKM Tychy
Mikuláš nastupuje do vianočnej T5C5
Vianočný interiér električky T5C5
Konečná električkovej linky 59
Električkové depo Szépilona
Električky odstavené vedľa haly depa
#2232, 4005, linka 61, 56A, Hűvösvölgy
#4033, 4342, linka 61, Hűvösvölgy
#4073, linka 61, Hűvösvölgy
#4004, linka 61, Széll Kálmán tér
Shuttle bus z letiska do hotelov
Castrosua New City zastavil pred budovami bývalej železničnej stanice, ktorá bola presunutá do podzemia
Plynový Crossway na regionálnej linke 154
Citaro s dodatočnými oknami v priestore pre kočík a vozík
Električky West Midlands Metro premávajú v centre Birmingham na batérie
Manga s nindžom Hattori-kun na vozni radu KuHa 40
T. č. jedny z najnovších autobusov Erga
#4033, linka 4, Limmatquai
#4039, linka 4, Limmatquai
#4031, linka 11, Bürkliplatz
Prestupný uzol Hegibachplatz, ktorý slúžil ako vzor pre bratislavskú zastávku Riviéra
Trojčlánkové trolejbusy boli vo Winterthure nasadené v roku 2022
Winterthur je Trolleybusstadt
#407, linka 1, Archplatz
#407, linka 1, Bahnhofplatz, Winterthur, Hauptbahnhof
Priestor dverí trolejbusu Hess lighTram 25 DC s dopytovými tlačidlami pri a na dverách a zvislými zádržnými tyčami známymi skôr z električiek
Interiér trolejbusu Hess lighTram 25 DC
Červené pruhy označujú priestor na chodníku, do ktorého zasahuje otáčajúci sa trolejbus
Obratisko pre trojčlánkové trolejbusy sa vyznačením hrany čela (vľavo bodkami, vpravo červeným vodorovným dopravným značením)
Trolejbus Hess lighTram 25 DC je vybavený kamerami a displejmi namiesto zrkadiel
Winterthur začal na nových trolejbusoch používať farebné LED displeje Luminator, avšak voľba písma a obrysu číslic je taká, že sa z diaľky nedá číslo linky prečítať
V roku 2022 bolo dodaných 11 trojčlánkových trolejbusov Hess / ABB lighTram 25 DC
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie