imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Tram-train v uliciach Szegedu
Na zastávke Rókus vasútállomás sa vozidlá prichádzajúce do Szegedu opäť pripoja k trolejovému vedeniu a vozidlá idúce opačným smerom pokračujú na dieselový pohon
Stadler Citylink vchádza do poslednej časti szegedského elektrifikovaného úseku
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Algyő je jedinou zastávkou na trase linky 1, kde sa využije schopnosť vozidiel obslúžiť vyššie železničné nástupištia
Na zastávke Hódmezővásárhelyi Népkert vasútállomás končí elektrické napájanie a tram-train do Szegedu pokračuje na dieselový pohon
Interiér prednej časti tram-trainu Stadler Citylink
Otvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Zatvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Nástupište tram-trainov pri železničnej stanici Hódmezővásárhely, kde sa trate električky a železnice nespájajú
Konečná jv Hódmezővásárhely je oplotená a súčasne slúži aj na odstavovanie tram-trainov
Konečná tramtrainov v meste Hódmezővásárhely
Zastávka Kossuth tér v centre mesta Hódmezővásárhely slúži zároveň aj ako výhybňa
40-tisícové mesto Hódmezővásárhely dostalo tram-train, ktorý cestujúcich dopraví priamo do Szegedu
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s malými stolíkmi a zásuvkami 230 V s USB nabíjačkami pod nimi
Tram-train Stadler Citylink má dvere v rôznych výškach pre železničné a električkové zastávky
Schéma tram-trainovej linky 1
Veľký priestor pre bicykel, kočík a bicykle v tram-traine Stadler Citylink
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s LCD displejom so vzhľadom typickým pre MÁV
Stadler Citylink ide vykonať obrat v rámci križovatky
Novotou žiariaci vozeň #4, ktorý začal jazdiť vo februári 2025
Neďaleko spodnej stanice sa nachádza krátky tunel
Metrobusy jazdia stredom diaľnice a keďže nástupištia sú ostrovné, autobusy sa musia na ich koncoch križovať
Porovnanie najnovšej a najstaršiej generácie trolejbusov v premávke
2.5.2025 sa mesto České Budějovice ako posledné mesto v Česku a na Slovensku rozlúčilo s trolejbusmi Škoda 15 Tr
Zastávka autobusu pod horami týčiacimi sa do výšky viac ako 900 metrov
Do niektorých regionálnych autobusov je problém sa dostať
Znížený nástup do autobusu
Konečná metra na letisku
Konečná metra resp. skôr už prímestskej železnice v obci Rafelbunyol
Flexity Outlook pred dominantami Valencie - budovou Caixaforum València a mostom Puente de l'Assut de l'Or
Jednotky radu 4300 s rozchodom 1000 mm a šírkou 2550 mm boli dodané v rokoch 2006 - 2011
Stanica Empalme bola presunutá do miest v pozadí, aby na spoločných nástupištiach zastavovali obe linky metra, ktoré prechádzajú týmto úsekom
Električka prechádza popri pôvodnej železničnej stanici Empalme
Valencia si aj po otvorení novej trate v roku 2022 vystačí s električkami dodanými ešte v rokoch 1993 - 2011
Plastové sedadlá v jednotke metra radu 4300
Jednotky úzkorozchodného metra / prímestskej železnice Vossloh radu 4300
Jednotky metra / prímestskej železnice na dočasnej konečnej zastávke València Sud
Pri prechode medzi električkou a metrom je potrebné prejsť cez brány a opäť si označiť cestovný lístok
Spoločná stanica električiek a metra Marítim, ktorá bola otvorená v roku 2007
Výstavba južnej časti električkovej siete sa začala v roku 2007 a na 5,2 km dlhom úseku boli koľajnice nainštalované do roku 2012 s výnimkou strednej pol kilometra dlhej časti
Väčšinu povrchových úsekov linky 10 pokrýva umelý zelený koberec
Električka sa do mestskej časti Natzaret vrátila po 65 rokoch v roku 2022
Konečná električiek Natzaret bola z väčšej časti dokončená už v roku 2012, ale sprevádzkovania sa dočkala až v roku 2022
Dobre strážené odstavené električky v tuneli, ktorým raz povedie pokračovanie trate pod historickým centrom mesta v hĺbke 30 metrov
Časť zo siedmich električiek potrebných na prevádzku linky 10 je odstavovaná aj na dočasnej konečnej zastávke pri centre mesta
Dočasná konečná električkovej linky, ktorá má v budúcnosti zabezpečovať severo-južné prepojenie cez centrum Valencie
Vlak linky 1 pripravený na odchod do úseku, v ktorom došlo 3. júla 2006 k jednej z najtragickejších železničných nehôd v španielsku
Sunsundegui Astral LE na regionálnej linke
#4397 S, linka 47, Մեսրոպ Մաշտոցի պողոտա
#4099 L, linka 261, Տիգրան Մեծի պողոտա
Odstavené malé autobusy Yutong pred železničnou stanicou
Zub času sa podpísal na čínskom autobuse Higer KLQ6770G z roku 2011
#4392 S, linka 47, Կոմիտասի պողոտա
Autobusová "vozovňa" v Pezinku, toho času s "najnovším" prírastkom MHD Pezinok (na fotke vpravo)
Jeden z novododaných elektrobusov Solaris Urbino 12 electric
V danom čase jeden z najnovších prírastkov mestského dopravcu v Cagliari - firmy CTM
V rokoch 2024 - 2025 bude do Cagliari dodaných 98 elektrických Solarisov, z toho 80 dvanásťmetrových a 18 osemnásťmetrových
Autobusy regionálneho dopravcu ARST sú označované evidenčnými číslami pozostávajúcimi z dvojčíslia roku zaradenia a pred ním z poradového čísla vozidla dodaného v danom roku
V rokoch 2022 - 2023 bolo pre regionálnu dopravu na Sardínii dodaných 238 autobusov Iveco Crossway 12M
Historická električková hala
Dúhový autobus v integrovanom systéme Bee Network
Mellor Strata na podvozku Mercedes-Benz Sprinter 516CDi
Mellor Strata na podvozku Mercedes-Benz Sprinter 516CDi
Manx Electric Railway je najstaršia električková trať na svete, ktorá je stále v prevádzke s pôvodnými vozidlami
Pohľad z otvoreného vlečného vozňa
Pri zmene smeru jazdy je vďaka gravitácii spustený vlečný vozeň na koniec trate
Električkový viadukt v Laxey bol postavený v roku 1894
Na Manskej elektrickej železnici je dovolené to, čo by inde už bolo zakázané
Otvorený vlečný vozeň z roku 1905
Vozeň #43 z roku 1907 a #1 z roku 1913, ktorý nahradil pôvodný vozeň #1 z roku 1876
Vozeň #45 z roku 1908 na jednej z najstarších stále prevádzkovaných konských železníc na svete
V roku 2024 konka premávala na skrátenom severnom pobrežnom úseku, ktorý je celý vidno na tejto fotografii
Vlak vedený lokomotívou z roku 1874 vchádza do stanice Ballasalla
Maximálny sklon adhéznej železnice je 10 %
Železnica prechádza cez pasienky
Všetky osobné vozne pre železnicu vyrobila firma George F. Milnes & Co. v roku 1895
Koniec trate je tesne pod vrcholom hory Snaefell
Jednokoľajná konečná stanica pod vrcholom Snaefell a v rámci nej nákladný vozeň a osobný vozeň
9 km dlhá železnica má len jednu medziľahlú stanicu, nazvanú Bungalow
V stanici Laxey je zabezpečený prestup medzi električkami oboch historických elektrických železníc
Nástup do všetkých vozňov Snaefell Mountain Railway je z bokov čiel
#2 + 41 na súbežnom úseku so železnicou na horu Snaefell
Vlečný vozeň #44 z roku 1903 má podobne ako ostatné otvorené vozne samostatný nástup do každého oddielu priamo zvonka
Vlečný vozeň #48 z roku 1899 dokumentuje inú farebnú kombináciu, než má väčšina ostatnej flotily, a tiež rolety, ktoré má každý oddiel pre cestujúcich
Jednotka s vloženým nízkopodlažným dielom
#439, S 108 WR, linka 3, Südtiroler Platz
Vnútorné displeje v Salzburgu zobrazujú zoznam zastávok s linkami na prestup a niektoré propagačné informácie
#428, S 988 WF, linka 10, Wals-Siezenheim, Schulstraße, Wals Walserfeld Schule
#405, S 917 UN, linka 2, Wals-Siezenheim, Schulstraße, Wals Walserfeld Schule
#422, S 483 VW, linka 1, Peter-Pfenninger-Straße, Europark
Konečná zastávka linky 1 sa nachádza v priemyselnej oblasti
Konečná trolejbusovej linky 1 sa nachádza mimo Salzburgu
#419, S 480 VW, linka 6, Rudolfsplatz
#426, S 164 WB, linka 5, Rudolfsplatz
Trolejbusová remíza
#408, S 875 UZ, linka 3, Salzachweg, Salzburg Süd
#408, 440, S 875 UZ, S 936 WS, linka 3, 7, Salzachweg, Salzburg Süd
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie