imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Predvianočné ulice Funchalu sú vyzdobené svetelnými reťazami
#2539, GD 3047U, linka 118, Podwale Grodzkie
#2253, 253 TAK, linka 2, Sadama, zastávka Reisisadam A-terminal
Odstavené električky na slepých koľajách, keďže električkové depo pojme len 25 vozidiel z celkového počtu 76 električiek
#2530, GD 8184T, linka 111, Wosia Budzysza, Kaczeńce
MAN A21 NL283, Citaro C2 G a Urbino 18 na obratisku autobusov v blízkosti lodenice
Twisty vystriedali iba časť jazdených eletričiek z Kasselu
#2533, FP 453 CP, linka 29, Via Guglielmo Marconi
#2533, FP 453 CP, linka 29, Via Guglielmo Marconi
Volvo 8900LE 6x2 #253 zastavil na zastávke pod stanicou metra Kalasatama
Variá vo vozovni
Električky Bombardier CR4000 sú dlhé 30 m, široké 2,65 m a jazdia po tratiach s rozchodom 1435 mm maximálnou rýchlosťou 80 km/h
Bombardier CR4000 na ulici v centre Croydonu vyhradenej len pre električky
Označovanie novodobých električiek pokračuje číslovaním po poslednej električke, ktorá dojazdila v roku 1952 (#2529)
Prvá z novodobých londýnskych električiek
#2539, Arena
Informácie, tlačidlá, komunikátor a zákazy v električke CR4000
#2539, Elmers End
#2539, Croydon, Addiscombe Road
Električka Bombardier CR4000 s okienkom v kĺbe
#2530, New Addington
Interiér električky Bombardier CR4000
Interiér električky Bombardier CR4000 s okienkom v kĺbe
Interiér električky Bombardier CR4000
Električka míňa autobus
#2539, Croydon, Church St
#2539, Croydon, George St
Pracovisko vodiča trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Interiér trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Interiér trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Trolejbus Leyland K2 z roku 1939, ktorý v Londýne premával až do roku 1961
Pohľad zhora na trolejbus Leyland typu K2, ktorého bolo vyrobeného viac ako 150 kusov
Pohľad zhora na električku #102 a trolejbus typu K2
SachsenTram NGT6DD-ER prichádza na Postplatz na obchádzkovej linke 6
#2537, linka 1, проспект Дмитра Яворницького
Číslo 579 nie je číslo trolejbusu, ale taxislužby
#AE 2539 AB, linka 302, площа Визволення
30-metrový Bombardier CR-4000 Flexity Swift v centre Croydonu
Bombardier Flexity Swift prechádza pešou zónou v centre Croydonu
Pohľad do obratiska Nová Ulice
#8165, WI 2539G, linka 504, Aleja Komisji Edukacji Narodowej, zastávka Osiedle Kabaty
Električka Bogie Standard #253 ktorá slúžila ako školská trieda aj ako ubytovňa do roku 1987
Električky DWA NGT6DD-ER v prestupnom mieste na náhradnú autobusovú dopravu
DWA NGT6DD-ER
#2530 na námestí Schloßplatz
DUTC Bogie Standard Tram #253
Pragoimex VarioLF z roku 2016 v pozadí s hradom Hněvín
Temsa LD 12 SB na regionálnej linke
Bombardier S / Flexity Classic 8 #253 prechádza stromami obklopenou traťou na Hamburger Allee
Zastávka Südbahnhof s nástupnou hranou na úrovni cesty
Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-N z roku 1996
DWA NGT6DD #2535 v zastávke Ludwig-Hartmann-Straße
DWA NGT6DD-ER #2538
Irisbus Citelis 12M v Plovdive už bez trolejbusov
Orion VII (7.501) pred rozostavanou budovou Národného múzea histórie a kultúry Afroameričanov
SOR NB 12 #3639 sa blíži k zastávke Trojská
DWA NGT6DD-ER #2534 križuje Lößnitzgrundbahn
DWA NGT6DD-ER #2535
Historický autobus pred vozovňou
Výstup a nástup cestujúcich na zastávke Állatkert
Autá parkujúce na zastávke Állatkert
DWA NGT6DD #2535
#253, linka 2, Masarykova třída
Vario LF.E #253 na Triede slobody
#253 s celovozidlovou reklamou na banku
#253, linka 7, Ulice 17. listopadu
#242, 253, linka 2, 7, Jeremenkova ul., zastávka Hlavní nádraží
Lohner / Bombardier-Rotax E1 #253 + Lohner c3
Slávnostné otvorenie prevádzky na linke T1 pred nákupným centrom Kent Meydani
Vario LFR.E #231 + Vario LF.E 253
VarioLFR.E #231 + VarioLF.E 253 z roku 2007
Súpravy Konstal 105Na v centre
Súprava Konstal 105Na prichádza z Tumského ostrova
Modernizovaná súprava Konstal 105NWr #2536+2535
DAC Rocar 217 EA #055
DAC Rocar 217 EA #055 z roku 1993
BMC Probus 215 SCB
Po trati M2 kedysi viedla ozubnicová dráha taktiež nazývaná metrom (1958 - 2006) a predtým pozemná lanovka (1877 - 1958)
Scania N94UA / Castrosua CS.40 #PE179 pôvodom z Madridu
Scania CN113CLL #PS002 a Scania N94UA / Castrosua CS.40 #PE179 (ex ETASA Coslada Madrid)
Pohľad na prestupný terminál s autobusom Volvo B7LA / Hess #253
Yellowbird
Električka Bombardier CR-4000 odchádza zo spoločnej stanice pre metro, vlaky a električky
Prvá električka Bombardier CR-4000
Bombardier CR-4000 #2532 na jednoduchej konečnej zastávke
Bombardier CR-4000 #2532
Bombardier CR-4000 #2537 v centre Croydonu
T3SUCS+T3SU #253+232 v obratisku Litvínov, Citadela
Trolejbus K2 #1253
Nástupná plošina trolejbusu K2
Trolejbus K2 - pohľad zhora
Interiér trolejbusu K2
Konstal 102Na #253 pri pošte
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie