imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Električka schádza z estakády do povrchovej časti systému
#101, linka 1, Plauer Straße
Konečná električiek oproti hlavnej stanici v Brandenburgu
Trolejbusová remíza
#370, S 163 UL, linka 2, Mirabellplatz
Vodíkový autobus Hyundai ELEC CITY Fuel Cell
Na niektorých uliciach v centre mesta električková trať a zastávky zaberajú väčšinu uličného priestoru
#101, linka 101, Pl. Pury
Odstavné plochy spoločnosti Kjóto bus s autobusmi Space Runner PKG-RA274MAN, Blue Ribbon Hybrid 2SG-HL2ANBP, Erga PKG-LV234N2 a Hino Rainbow KK-HR1JEEE
Prvý z winterthurských trolejbusov Swisstrolley ako výcvikové vozidlo
#5107, EBE JE 163, linka X203, Taufkirchen, Hugo-Junkers-Str.
Halle (Saale) je obsluhovaný systémom S-Bahn Mitteldeutschland
#F9163, NA 163, linka 202, Via Nuova Marina
Električková linka 13 premáva len vo večerných hodinách
Os 7880 na čele s „ozdobeným“ rušňom #163.114 prichádza na spišsko-vlašskú stanicu
#383.101 na čele súpravy vlaku R 601 zastala v stanici Margecany
#101, Konstantynowska, Zajezdnia Muzealna Brus
Ešte nedokončený prestupný uzol medzi električkami a autobusmi
Priebežná konečná zastávka Waldfriedhof s trolejbusom, ktorý bol na základe novej stratégie mesta dodatočne vybavený trakčnými batériami
Vnútorné informačné displeje od firmy Trapeze zobrazujú čas jazdy do zastávok na trase a doplnkové informácie
Vnútorné informačné displeje od firmy Trapeze zobrazujú čas jazdy do zastávok na trase a doplnkové informácie
Zákaz vstupu do priestoru okolo kabíny vodiča
Interiér trolejbusu Swisstrolley 3
#163, ZG 88163, linka 2, Bahnhofplatz
Toaleta v jednotke 861.1
Dvojdielna motorová jednotka radu 861
Interpanter na linke R13
#163, linka 82, Footscray, Hopkins St
Regionálny express z Norimbergu zachytený na hlavnej mníchovskej stanici
#5101, PR 101, linka 5, Piazza Giuseppe Mazzini
Parma má dopravu odlišnú od bežných talianskych pomerov
#5101, PR 101, linka 5, Strada Massimo D'Azeglio
#660.101-7, linka R13, Stanica Brno dolní nádraží
#811, DY-163-VK, linka G, Rue Georges Wodli
Citadis prichádza od katedrály Notre-Dame de Reims
Valmet Nr II / MLNRV2 #101
Valmet Nr II / MLNRV2 #101 prichádza na zastávku pred hlavnou stanicou
Isuzu Citibus
#101, linka 3, Cietoksnis
Mercedes-Benz O 530 Citaro #NGC-163 na linke 91 s povinným nástupom prednými dverami
#LYH-101, linka 156, Szarvas Gábor út
Čínsky autobus Ankai HFF6121KZ-2A pripravený na výkon na medzimestskej linke
#163 v oblúku na Plaza Circular
#163 na Plaza Circular
Zastávka a námestie Plaza Circular
Bezbariérová zastávka Plaza Circular
#163 pred zastávkou Plaza Circular
Citadis #163 na Ronda de Levante
Adventný interiér elektrického motorového vozňa z roku 1907
EMU-3 #ET 52 s vloženým nízkopodlažným článkom a #MBCL 101 na konci 12 km dlhej trate Bürmoos–Ostermiething
Vozeň #MBCL 101 (ET 7) z roku 1907
Vozeň #MBCL 101 pôvodne jazdil zo Salzburgu opačným smerom
Interiér II. triedy vo vozni #MBCL 101
Elektrické vozne, medzi ktorými je viac ako 80-ročný rozdiel
Pracovisko vodiča v #MBCL 101
Interiér 3. triedy v historickom motorovom vozni #MBCL 101
Historická električka #MBCL 101 (ex ET 7) v podzemnej konečnej miestnej dráhy v Salzburgu
Salzburské trolejbusy prepravujú bicykle úplne vzadu
Merací vozeň slúžiaci v minulosti v Drážďanoch
Vozidlo Yutong ZK6118HGA #5326
#163.101-9, Чоп, Čop
#163.101-9, Чоп, Čop
Peršing #163.101-9 brzdí do zastávky Teplička nad Hornádom ako Os 7824
Konečná električiek v rámci železničnej zastávky
Konečná žltej linky
Súprava autonómneho metra (DLR) typu B07 prichádza do stanice Devons Road
Peršing v zeleno-žltom nátere čaká na odchod rýchliku R 945 Bohumil Hrabal smer Hradec Králové hl. n
"Jadwiga" tesne po pristavení súpravy IC 114 Cracovia na hlavnú krakovskú stanicu
Zastávka Rout Bréck / Pafendall
Interiér luxemburskej električky
Interiér prednej časti električky
Interiér električky
Elektrický rušeň Siemens Vectron v prvý deň prevádzky
Vyzdobený rušeň #101.097 na čele posledného EN 477 Metropol z Berlína do Budapešti
Posledný vlak EN 476 Metropol v cieli svojej cesty
Zapožičaný SKD Stratos LF38 #101
Predvádzací SKD Stratos LF 38 prechádza Nerudovou ulicou
Solaris Urbino 8,6
#163, BE 752163, linka 1, Spiez, Bahnhofstrasse
T3 #162+163 na konečnej Nová Ulice
Súprava električiek T3R.P #162+163
Súprava T3RP #162+163 na Žižkovom nám.
Solaris Trollino 12 AC s jazvečíkom na vôdzke
Autobus Volvo B10M-60 / Aabenraa System 2000NL jazdil pôvodne v Dánsku, na fotografii slúži autoškole v prístavnom meste Ventspils
Autobus Volvo B10M-60 / Aabenraa System 2000NL jazdil pôvodne v Dánsku, na fotografii slúži autoškole v prístavnom meste Ventspils
Električky MLNRV II (ex Valmet Nr II) by mali slúžiť najmenej do roku 2025
Prvá z dvanástich električiek KTM-5 (71-605А) v Daugavpilse
Prvá z dodaných električiek typu KTM-5 (71-605А) do Daugavpilsu bola vyrobená v roku 1990
Škoda 14 Tr 89/6 prechádza vozovňou
Osobný vlak prechádza okolo vodnej nádrže Krpeľany
MAN Lion's Classic G #259
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Pracovisko vodiča trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Pracovisko vodiča trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Trolejbus z autobusu Leyland #101 vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Trolejbus z autobusu Leyland #101 vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
V roku 2015 bola väčšina osobných vlakov v Žilinskom kraji zostavená zo starých vozňov
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie