imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Koniec trate metra pri univerzite
#2-CHZ-110, 22082, 421001, linka E83, Gilly, Rue Brasserie Gillieaux
#1109, linka 12, Nádražní
#1108, linka 12, Konečného náměstí
MAN 15.250 / MCV eVolution
#110, B062, linka 1, Bd d'Italie
#110, B062, linka 1, Bd d'Italie
Klasický a hybridný Van Hool na konečnej zastávke Saint-Roman
#110, B062, linka 1, Bd d'Italie, zastávka Saint-Roman MC
Iveco Crealis 12M CNG na linke 13, ktorá spája letisko so železničnou stanicou Vitrolles Aéroport a centrom Vitrolles
Súprava električiek dlhá viac ako 64 m stojí na zastávke
#110, linka 58, Ul. Na Žertvách, zastávka Palmovka
#110, linka 58, Polabská ul.
Variobahn v mieste, kde sa linka L2 odpája od pôvodnej želznice
Električková trať pod obcou Lisbjerg, samotnú obec obsluhuje len z okraja
V poradí tretí druh mestskej tramvaje v Aarhuse
Dve tretiny jednotiek Yūkarigaoka Line v depe počas prepravného sedla
#53 po rannej špičke odchádza do depa
Na trati jazdia celkovo tri jednotky, všetky vyrobené firmou Nippon Sharyo
Pracovisko vodiča v jednotke #51
Interiér jednotky radu 1000 z roku 1980
Uzatvorená kabína vodiča jednotky systému VONA
Konečná stanica Yūkarigaoka je na konci oblúka, a tak musí byť nástupište viac vzdialené od osi dráhy, následkom čoho tu je väčšia medzera medzi dverami a nástupišťom
Jedna zo štyroch dvojvozňových jednotiek pochádzajúcich od spoločnosti Keiō (vyrobených v roku 1969) pri ruinách hradu Takamacu
Interiér t. č. najnovšej električky Little Dancer Ua
Záverečný úsek Uemachi Line je zatrávnený, na fotografii #1101 z roku 2020, toho času najnovšia električka
Umegle bus je lokálna autobusová linka vo štvrti Umeda
V čase fotografovania disponovalo Sapporo deviatimi nízkopodlažnými električkami Little Dancer S, ktoré sú dodávané od roku 2018
Električky vo vozovni Pisárky pred úpravou koľají do novej podoby
#11034, SG 443913, Interlaken, Untere Bönigstrasse
#11034, SG 443913, Interlaken, Untere Bönigstrasse
Mercedes-Benz Sprinter 516 CDI
#11017, BE 657480, linka 65, Spiez, Bahnhofstrasse
#11017, 11683, BE 653385, BE 657480, linka 61, 65, Spiez
#1106, 2973, GE BO 1106, RE VS 2973, linka 389, Gelsenkirchen Hauptbahnhof
#11035, SN18 KUB, linka 180, North Greenwich Station
#652, 659, E28-A-520, K59-O-110, linka 103, Bulevar Mimara Sinana, obratisko Dobrinja
#1106, BN SW 4406, linka 609, Maximilianstraße, Busbahnhof
#1106, linka L2, Kystvejen
#1103, linka L2, Lystrup
#1106, linka 3, Nádraží Vítkovice
Konečná skupiny trolejbusových liniek 14x Treno
#1106, linka 1, Nádražní ul.
#1102, linka P1, Rooseveltova ul., zastávka Malinovského náměstí
#1102, Rooseveltova ul.
Ansaldobreda Sirio #1106 na konečnej Poggioreale
Mercedes-Benz Citaro C2 #1101 ako náhradná autobusova doprava za linku metra U2
Nástupištia pred železničnou stanicou s elektrobusmi a CNG-autobusmi
#1105, BZ-HX-45, linka 62, Strawinskylaan, Station Zuid
#1106, 94-BPX-6, linka 3, Schiphol Airport, Aankomstpassage
ProtiCOVIDové opatrenia v električke
Jediné električkové depo, ktoré v Neapole zostalo
Električková linka 4 v celej svojej dĺžke kopíruje časť trolejbusovej linky 254 a električkovej linky 1
Dočasná konečná električiek na nábreží
#1109, linka 1, Piazza Nazionale
#1102, linka 1, Piazza Nazionale
Sirio vypúšťa ľudí mimo zastávky na trať, keďže spoj pred ním ešte neodišiel z konečnej zastávky
Sirio na dočasnej konečnej električkovej linky 1, ktorá sem bola skrátená kvôli výstavbe metra (v pozadí)
Modernizovaný interiér jednotky ETR 110
Jednotka Sofer ETR 110 z roku 1988 pod hlavnou železničnou stanicou
Vjazd autobusov na pojazďovaný úsek električkovej trate riadi signalizácia
Trojnápravový minibus Mercedes-Benz Sprinter City 77
#11022, YX68 UKG, linka 241, Montfichet Road
Elektrické jednotka radu 447 a 470
#383.110-4, Bratislava, Muštová ul.
#1094, 1102, linka 12, Hněvkovského ul., obratisko Komárov
MAN NG 323 Lion's City G
Duewag N8C-NF (ex Dortmund #109) na priebežnej konečnej linky 7
Autobusy náhradnej dopravy za S-Bahn
#1108, linka 6, Bahnhofstraße
#110, Siebenhirten
Volvo 8900LE #555 patriace dopravcovi Autopostale, ktorý zabezpečuje regionálnu dopravu v kantóne Ticino
Interiér elektrickej jednotky Stadler FLIRT
Osobný vlak do Budapešti
Obratisko trolejbusovej linky 5
Interiér trolejbusu Exqui.City 18T
Interiér trolejbusu Exqui.City 18T
Priestor pre cestujúceho na invalidnom vozíku v trolejbuse Exqui.City 18T
Nálepky v trolejbuse Exqui.City 18T
#1101+1497
Podvozok osobného vozňa #110 z roku 1912 čaká na svoj ďalší osud
Metrobus na linke C v centre Limy
#110, Boulevard Robert Schuman
Interiér električky Urbos 3
Farbami hrajúci interiér osvetlený cez fólie na dverách
Zastrešená zastávka Luxexpo
Konečná električiek, z ktorej bude trať predĺžená na letisko
Panel s ručným ovládaním dverí jednotky Valmet M100
Súprava jednotiek na čele s Valmet M100 #110 prichádza na stanicu Aalto-yliopisto
Ľavá časť elektrobusu Bluebus 12 m s oknami aj v hornej časti
#1-VBS-274, 1103, linka 13, Leopold II laan, Elisabeth
#1-VBS-280, 1104, linka 13, Avenue de l'Exposition
Interiér elektrobusu Bluebus 12 m
Interiér elektrobusu Bluebus 12 m s obrazovkou informujúcou o čase do odchodu
Svetlý interiér elektrobusu Bluebus 12 m
Elektrobus Bluebus 12 m s "panoramatickými" oknami na ľavej strane
#1-VBS-280, 1104, linka 13, UZ Brussel
Jeden z prvých piatich bruselských elektrobusov dĺžky 12 m
Brusel je v elektrobusoch opatrnejší, v roku 2019 vlastnil v kategórii 12-metrových iba 5 vozidiel, zato hybridných autobusov rovnakej dĺžky (na fotke vľavo) mal 150
Interiér elektrobusu Bluebus 12 m
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie