imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Konečná zastávka Target Field má dve dvojice nástupíšť
Konečná stanica Target Field, ktorá bola otvorená v roku 2009 a dnes slúži pre obe električkové linky
Do krátkeho stredného článku sa zmestili dve dvojice sedadiel
Sieť električkových liniek v dvojmestí Minneapolis-Saint Paul v roku 2025
Držiaky na bicykle v električke Bombardier Flexity Swift LF-70
Interiér električky Bombardier Flexity Swift LF-70
Interiér električky Bombardier Flexity Swift LF-70
Minneapolis má okrem zaujímavej MHD aj zaujímavú pešiu dopravu ako vystrihnutú z utopistických obrázkov zo začiatku a polovice 20. storočia
Vectio na prepravu v rámci areálu letiska
Koniec trate metra pri univerzite
Presun medzi letiskovým terminálom a parkoviskami zabezpečuje Otokar Vectio
SORka vychádza z najväčšej zastávky v centre mesta
Sunsundegui Astral LE na regionálnej linke
V regionálnej doprave na Sardínii sa v menšej miere vyskytujú malé autobusy Karsan Star
School Bus a Flixbus na jednom parkovisku v kanadskom Banffe
#11864, SK24 CLV, London Road
Železnica od začiatku slúžila na prepravu osôb, okrem toho však prepravovala aj poštu a náklady
Približne upostred trate sa míňajú vlaky
Konečná stanica Port Erin, kde sa nachádza aj železničné múzeum
Železnica mala pôvodne viac vetiev, po rušení tratí v 1970. rokoch sa dnes jazdí po jedinej 25 km dlhej trati medzi mestami Douglas a Port Erin
Zázemie železnice v Douglase ako z Transport Tycoon s rušňom #11 z roku 1905
#1131, linka 12, Nádražní
#1120, linka 1, Benešova
#1109, linka 12, Nádražní
#1132, linka 12, Konečného náměstí
#1108, linka 12, Konečného náměstí
#1180, FY 652AM, Largo Giacomo Leopardi
#1185, GP 931DD, linka C30, Piazza Giacomo Matteotti, Como Sant'Agostino
Midibus z roku 2007 na autobusovej stanici
Na nástupište niekedy miesto nezostalo
#1176, FK 745VV, linka C30, Pognana Lario
Vectio sa vyhýba oprotiidúcemu Vectiu
Autobusy sa na úzkej ceste musia vyhýbať na vhodných miestach
Cesta medzi mestami Como a Bellagio je taká úzka, že si tu autobusy dávajú high five
Vzhľadom na úzke cesty značnú časť regionálnej dopravy zabezpečujú midibusy
#11910, 132-D-11595, linka 111, Dún Laoghaire, York Road
Vyhliadkové autobusy v centre Dublinu
MAN 15.250 / MCV eVolution
Vysielačky sú v regionálnej doprave nevyhnutné, keďže pokrytie mobilnými sieťami je na Novom Zélande výrazne horšie ako na Slovensku a spoľahlivo funguje len v mestách a obciach
#1151, JYE889, SH 3
VDL Citea SLFA-180 Electric sa nabíja na autobusovej stanici v Mentone pred ďalšou cestou do Monaka
#110, B062, linka 1, Bd d'Italie
#110, B062, linka 1, Bd d'Italie
Klasický a hybridný Van Hool na konečnej zastávke Saint-Roman
#110, B062, linka 1, Bd d'Italie, zastávka Saint-Roman MC
VDL Citea SLFA-180 Electric v Monaku
Iveco Crealis 12M CNG na linke 13, ktorá spája letisko so železničnou stanicou Vitrolles Aéroport a centrom Vitrolles
Rescar postavený z komponentov Solarisu a MANu
Rescar postavený z komponentov Solarisu a MANu
#115, ZG 3123-HU, linka 102, Britanski trg
Ranné zore nad električkou v centre hlavného mesta Tenerife
Linka 2 má dĺžku 3,6 km
Električková linka 2 slúži ako napájač k linke 1
Takmer celá linka 2 sa nachádza na území mesta San Cristóbal de La Laguna, vrátane jednej z jej konečných
Metro Tenerife spája hlavné mesto Santa Cruz de Tenerife s mestom San Cristóbal de La Laguna; takmer celá linka však vedie urbanizovaným územím
Autobusový terminál sa nenachádza len pri spodnom konci električkovej linky 1, ale aj zastávku od hornej konečnej
Prestupný uzol Laguna má na povrchu električkovú zastávku a niekoľko autobusových zastávok, ostatné zastávky autobusov sú umiestnené o podlažie vyššie
Konečná električiek pred autobusovou stanicou neďaleko centra Santa Cruz
Oba koncové úseky linky L1 sú jednými z mála bez sklonu na celej trase
Súprava električiek dlhá viac ako 64 m stojí na zastávke
Počas niektorých dní premávajú spriahnuté električky do vlaku dlhého viac ako 64 metrov, s čím sa pôvodne nepočítalo
Interiér 2,4 metra širokej električky Alstom Citadis 302
#110, linka 58, Ul. Na Žertvách, zastávka Palmovka
#110, linka 58, Polabská ul.
Prvý pražský kĺbový trolejbus na konečnej Čakovice
#111, 112, 6E7 3279, 6E7 3282, linka 6, Nám. Jana Pernera
Ukončenie tram-trainu v meste Odder pri pôvodnej železničnej stanici
Variobahn v mieste, kde sa linka L2 odpája od pôvodnej želznice
Celkovo má nový tram-train v Aarhuse a okolí dĺžku 110 km
V stanici Lystrup sa spájajú linky L1 a L2
Obsluhu linky L2 zabezpečuje 14 električiek Variobahn dĺžky 32 m
Tram-train prechádza vidiekom, kde už začína prvá výstavba
Električková trať pod obcou Lisbjerg, samotnú obec obsluhuje len z okraja
Tram-train na hlavnej železničnej stanici, kde časť spojov končí a začína
V poradí tretí druh mestskej tramvaje v Aarhuse
Mercedes-Benz Citaro C2 na náhradnej linke za električky T8
Citaro obsluhujúce linku 20, túto linku však v cestovných poriadkoch nenájdete
#113, HZA-1536, linka 3, Eβανς
#114.55, Plaça de Catalunya
Niektoré električky nesú polep "Трамвай до перемоги", v preklade "električkou k víťazstvu"
#116, linka 101, Rue de Neuchâtel
#116, linka 101, Rue de Neuchâtel
#117, linka 101, Marin-Epagnier Gare
#117, linka 101, Marin-Epagnier Gare
Jednotka radu Tokyo Metro 02 vychádza zo stanice ukrytej v budove
Spoločnosť Keikyū sa stará o 87 km tratí, všetky majú rozchod 1435 mm
Dve tretiny jednotiek Yūkarigaoka Line v depe počas prepravného sedla
#53 po rannej špičke odchádza do depa
Na trati jazdia celkovo tri jednotky, všetky vyrobené firmou Nippon Sharyo
Pracovisko vodiča v jednotke #51
Interiér jednotky radu 1000 z roku 1980
Uzatvorená kabína vodiča jednotky systému VONA
Konečná stanica Yūkarigaoka je na konci oblúka, a tak musí byť nástupište viac vzdialené od osi dráhy, následkom čoho tu je väčšia medzera medzi dverami a nástupišťom
Jedna zo štyroch dvojvozňových jednotiek pochádzajúcich od spoločnosti Keiō (vyrobených v roku 1969) pri ruinách hradu Takamacu
Autobusová stanica pred rušnou železničnou stanicou Kjóto
Interiér t. č. najnovšej električky Little Dancer Ua
Záverečný úsek Uemachi Line je zatrávnený, na fotografii #1101 z roku 2020, toho času najnovšia električka
#11 sa nazýva Bull a ide o buldoga so železničiarskou čiapkou
Stanica Port Lineru vysoko nad prístavom
Port Liner bol prvým plne automatizovaným systémom mestskej hromadnej dopravy na svete
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie