imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#1008, linka M14, Rue La Boétie
Interiér jednotky automatizovaného metra Alstom Metropolis MP 14
"Riadiaci pult" pre deti v automatizovanej jednotke MP 14
Aj keď je v tejto lokalite dostatok priestoru, nie všetko je bezbariérové, napr. časť rampy na začiatku zastávky
Električková trať je oddelená od chodníka zeleňou primeranej výšky
Priestory nevyužívaných železničných staníc sú na Sardínii často využívané ako odstavné plochy pre regionálne autobusy
Proterra ZX5 40’ a Nova Bus LFS v Banffe na linke č. 1
NovaBusy LFS v mestečku Banff
Interiér nízkopodlažnej električky MGT6D
Elektrobus na dojazde do depa
Hranatý autobus domácej írskej výroby, ktorá ale bola zabezpečená americkou firmou GAC na základe nemeckej dokumentácie od firmy FFG
Vyvýšené nástupište výlučne pre nástup cestujúcich na invalidných vozíkoch
Pôvodné san-franciské PCC v nátere, s ktorým tu jazdila
Škoda 10T pod budovou starej radnice
V Tacome jazdia 3 električky Škoda 10T
V roku 2024 niesli všetky tri české električky Škoda 10T reklamu na nemocnicu
Testovacie jazdy električky Škoda 10T
#1009, 江東210あ10-09, linka Tokyo BRT, Shimbashi
Rýcha autobusová doprava (BRT) v Tokyu bola spustená v roku 2020
Elektrobusy (a predtým trolejbusy) prevádzkuje spoločnosť KEPCO, majiteľ vodnej elektrárne
Trolejbusy dojazdili v sezóne 2018 a od sezóny 2019 ich nahradili elektrobusy
Východný koniec trasy má 300-metrový úsek na povrchu a ďalší 400-metrový zastrešený úsek proti snehu
Interiér elektrobusu z roku 2018
Interiér elektrobusu z roku 2018
Predná časť elektrobusu, ktorého karoséria bola vyrobená v roku 2017, elektrické súčasti doplnené v roku 2018 a k sprevádzkovaniu došlo v roku 2019
6,1 km dlhý tunel pôvodne slúžil na výstavbu priehrady a po jej dokončení bol sprístupnený verejnosti pomocou verejnej dopravy
Začiatok elektrobusovej linky sa nachádza v tuneli pri priehrade
Do vozidiel sa nastupuje naraz, následne pokračujú v konvoji
Centrum Takaoky s električkou
#1006 s maskotom prevádzkovateľa električiek - postavičkou Libooo
#1005 má symbolizovať leví tanec, ktorý je typický pre Takaoku
Električkovú dopravu v Takaoke t. č. zabezpečovalo 5 električiek radu 7070 a 6 nízkopodlažných električiek radu MLRV1000, čo bol na japonské pomery vysoký podiel nízkopodlažných električiek vo vozidlovom parku
Zatiaľ čo prístav presekol električkovú trať, autá dostali most ponad vodu
Električky pôvodne odtiaľto pokračovali ďalej do mesta Toyama
Električka odchádza smerom do regiónu
Pokladňa a súčasne menička peňazí
Aj 11 rokov od prvej inštalácie Doraemon tram je takáto električka stále lákadlom pre turistov
Postupne sa vzhľad Doraemon tram vystriedal na štyroch električkách, keďže vozidlá postupne nabiehali na väčšie (dlhšie) prehliadky, a tak sa prvky komixu Doraemon presunuli na ďalšie vozidlo
Doraemon tram mala pôvodne jazdiť len rok, ale po tom, čo sa stala turistickou atrakciou s ročnou návštevou viac ako 100 tis. cestujúcich, sa opakovane predlžovalo trvanie tejto inštalácie
Električky nazývané Doraemon tram obsahuju grafiky komixu (mangy) Doraemon, ktorého tvorcom bol Fudžiko F. Fudžio, rodák z Takaoky
Doraemon tram na konečnej zastávke električiek v železničnej stanici
#1004, linka 901, Ruhroter Str.
Konečná električiek pred železničnou stanicou má 3 slepé koľaje s rôznymi dĺžkami, na ktorých sa otáčajú štyri linky
Depo električiek Abikomichi
Little Dancer na úseku, kde električka jazdí stredom ulice
Jednoduchá konečná električiek Hamadera eki-mae
Interiér električky Little Dancer Ua s retro poťahmi sedadiel a roletami
V roku 2023 Hankai Tramway disponovala 4 nízkopodlažnými električkami z celkového počtu 35 vozidiel
Prvá nízkopodlažná električka, ktorá bola dodaná v roku 2013
Električka prišla zo segregovaného úseku do uličného priestoru
Solaris Trollino 12 IV #100 sa pomalou rýchlosťou blíži k výhybkám
#100, LFO 593, linka 11, S. Žukausko g., zastávka Eiguliai
#100, 9954 GBB, linka LH2, C/ Llobregat
#1006, linka 1, Nádražní ul., obratisko Hlavní nádraží
Strieborný Mercedes prechádza z jedného bus pruhu do druhého
Strieborný Mercedes prechádza z jedného bus pruhu do druhého
Tram-train Flexity Link v spoločnosti regionálnej jednotky Siemens Desiro Classic
Konečná tram-trainu v Lebachu, kde sa trať napája na inú železničnú trať
Vozidlá Flexity Link z roku 1997, ktoré začínali prevádzku Saarbahn, majú byť od roku 2024 nahradené za nové
Interiér vozidla Flexity Link
Tram-trainy Saarbahnu dosahujú rýchlosť 90 km/h
43 km dlhá trať tram-trainu využíva na oboch koncoch železničné trate a uprostred električkovú trať
Tram-train v termináli pred hlavnou stanicou v Saarbrückene
Minibus Chevrolet/Arboc 4500/SOF26D na linke 6 MHD Banff čaká na svoj odchod od jazera Minnewanka do centra mesta Banff
#1008, linka 1, Ul. 28. října, zastávka Náměstí Republiky
#1008, linka 1, Ul. Na Obvodu
Duewag M8S (ex Essen)
#1007, SB SB 2128, linka 102, 1, Am Hauptbahnhof, zastávka Hauptbahnhof
#1004, linka 1, St. Johanner straße
#1008 JBM, 600, linka 13, Plaza Moyúa
Elektrobus smeruje na E. Leclerc
Modernizované električky Duewag/TŚ Ptm z rokov 1972 - 1973 a vedľa nich vozidlá Moderus Beta MF10AC z roku 2020
#1004, EL 8U958, linka 82A, Służbowa
Interiér električky Alstom/Konstal NGd99
Interiér električky Alstom/Konstal NGd99
#1001, linka 9, Wosia Budzysza, Kaczeńce
#1002, linka 5, Zaspa
#1002, linka 5, Zaspa
Moderus Beta MF10AC
Dve z trinástich 15-metrových električiek Moderus Beta MF10AC dodaných v roku 2020
Moderus Beta MF10AC - 15-metrová nízkopodlažná električka za cca 640 tis. €
Súprava typu HK na linke U3
#100.003-3, E422.0003, Stanica Tábor
#100.003-3, E422.0003, Bechyně, železničná stanica Bechyně
#100.003-3, E422.0003, Bechyně, železničná stanica Bechyně
#100.003-3, E422.0003, Bechyňský most Duha
Rýchly prestup medzi autobusom a vlakom pri železničnej stanici
Elektrický motorový vozeň SWS/MFO Be 4/4 z roku 1971 pôvodne jazdil u železnice ASm
#10033, TG 158218, linka 2, Rheinstrasse
Električka ULF A #100
Mercedes-Benz Citaro C2 #100 stojí v prestupnom termináli Puntigam Bahnhof
Konečná linky T2 sa nachádza pred vstupom do historického centra
Konečná linky T2
#1009, linka T1, Viale Filippo Strozzi
Sirio vedľa protismerného vyhradeného jazdného pruhu pre sanitky, ktorý vedie k nemocnici
Jednosmerný úsek trate vedený po ľavej strane ulice
Zastávka električiek uprostred kruhovej križovatky
V historickom centre mesta Lucca jazdia minibusy
#1005, linka 3, вулиця Шевченка
Z Prahy zamierila električka T3SUCS #7134 do Mariupolu v roku 2017 a získala evidenčné číslo #1005. V roku 2020 bola prečíslovaná na #743.
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie