imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Električka schádza z estakády do povrchovej časti systému
Aj keď je na pozemných úsekoch povolená maximálna rýchlosť 60 km/h, vozidlá nemajú na križovatkách plnú preferenciu a v praxi ju tak nedosahujú
Električka na križovatke s ešte nepoužívanou vetvou a v pozadí mostom Danjiang vo výstavbe
Dočasná konečná električiek v rybárskej osade
Asi polovica trate vedie na estakádach
Nova Bus LFSe+ prechádza okolo Tripoliského chrámu, za ním sa nachádza luteránsky kostol
Elektrobus mieri von z Milwaukee
Zastávka metrobusu pri Wisconsin Avenue Bridge
Terminál Mall of America má aj svoje tienisté stránky - po zatvorení nákupného centra sa v ňom schádzali pouličné gangy
Otvorený električkový vlečný vozeň
#103, SK 533FX, linka 1, Niewiadom, Sportowa
Konečná autobusov umiestnená medzi dvoma železničnými stanicami umiestnenými len 800 metrov od seba
Konečná autobusov umiestnená medzi dvoma železničnými stanicami umiestnenými len 800 metrov od seba
#1008, linka M14, Rue La Boétie
Interiér jednotky automatizovaného metra Alstom Metropolis MP 14
"Riadiaci pult" pre deti v automatizovanej jednotke MP 14
Aj keď je v tejto lokalite dostatok priestoru, nie všetko je bezbariérové, napr. časť rampy na začiatku zastávky
Električková trať je oddelená od chodníka zeleňou primeranej výšky
Citaro na železničnom priecestí v centre mesta
#1087, GK 997 DM, linka 7, Via Gabriele D'Annunzio
#1058, GK 135 DG, linka 10, Via Roma
Priestory nevyužívaných železničných staníc sú na Sardínii často využívané ako odstavné plochy pre regionálne autobusy
Autobusy regionálneho dopravcu ARST sú označované evidenčnými číslami pozostávajúcimi z dvojčíslia roku zaradenia a pred ním z poradového čísla vozidla dodaného v danom roku
Elektrobus Proterra ZX5 40’
Proterra ZX5 40’ a Nova Bus LFS v Banffe na linke č. 1
NovaBusy LFS v mestečku Banff
#101, linka 1, Plauer Straße
6-koľajné obratisko Hohenstücken Nord, ktoré počítalo s ďalším rozvojom električkovej dopravy a bolo tiež prispôsobené pre linky systému odvšadiaľ-všade
Konečná linky 6 Hohenstücken Nord s maľbami súčasných a bývalých električiek na budove sociálneho zázemia pre vodičov
Električka na miestnej obchodnej ulici
Interiér nízkopodlažnej električky MGT6D
Konečná električiek oproti hlavnej stanici v Brandenburgu
Tower of Light je novou dominantou pri električkovom moste vedúcom do centra mesta
Viedeň môže mať nízke nástupištia vďaka tomu, že podlaha nízkopodlažných električiek je vo výške cca 22 cm, o viac ako 10 cm nižšie ako pri bežných nízkopodlažných električkách
#108, linka 52, Mariahilfer Straße
Elektrobus na dojazde do depa
#10521, FS-788-HC, Tourcoing, Place de la République
#10525, FS-845-KS, Tourcoing, Place de la République
Urbanway s odpadávajúcou reklamou
Autobusový terminál v meste Tourcoing
Autobusový terminál Eurotéléport sa nachádza neďaleko konečnej električiek a stanice metra
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Predstaničný priestor je takmer výlučne vyhradený pre peších, cyklistov a autobusy
Vyvýšené nástupište výlučne pre nástup cestujúcich na invalidných vozíkoch
Pôvodné san-franciské PCC v nátere, s ktorým tu jazdila
Plynový autobus Gillig Low Floor z roku 2022 má stále rovnaký dizajn ako v čase začiatku výroby týchto vozidiel v roku 1996
Tradičný americký autobus Gillig Low Floor
Škoda 10T pod budovou starej radnice
V Tacome jazdia 3 električky Škoda 10T
V roku 2024 niesli všetky tri české električky Škoda 10T reklamu na nemocnicu
Testovacie jazdy električky Škoda 10T
Medzi Federal Way a Tacomou premáva popri iných linkách aj linka 500
Výrazné označenie konca vozňa lanovky
11 električiek PCC v San Franciscu pochádza z Newark City Subway a prvá z nich, #1070, nesie náter, v akom premávali v Newarku na opačnej strane USA
#1062 pôvodom z Philadelphie vo farbách Pittsburgh Railways
Vozne lanovky sú dovybavované bezpečnostnými prvkami - nálepkou, značkou aj LED svetlami
Súčasťou skanzenu Shantytown Heritage Park je muzeálna železnica Infants Creek Tramway
Trolejbus s podvozkom od britskej firmy Leyland a karosériou od novozélandskej firmy New Zealand Motor Bodies bol vyrobený v rokoch 1950 - 1951
Trolejbusy boli v Dunedine zavedené ako náhrada za dožívajúce lanovky a električky
Ovládanie klieští vo vozni pozemnej lanovky
Pozemné lanovky podobné tej v San Franciscu v Dunedine fungovali v rokoch 1881 - 1957
Trolejbusy vo Wellingtone skončili a prevádzkyschoné prežívajú iba vo Ferrymead Heritage Park
Britský trolejbus z roku 1964, ktorý mala vyrobiť firma British United Traction (BUT), avšak v danom čase už trolejbusy nevyrábala, a tak zákazku posunula firme Scammell Lorries Ltd
Van Hool newA330 vchádza do tunela
Klasický a hybridný Van Hool na konečnej zastávke Saint-Roman
Van Hool newA330 prichádza na konečnú zastávku Saint-Roman
#1074, SRC 5H06, linka 12, Most Zamkowy
#1081, SRC 1W94, Króla Stefana Batorega, zastávka Dworzec Autobusowy
Autobusy MHD Racibórz
Autobusy odstavené vedľa električkovej koľaje slúžiacej na otočenie električiek končiacich v uzle Jakominiplatz
Citaro z roku 2006 prechádza okolo historickej železničnej trati
#1031 DRN, 1431, Arucas, Calle Federico Díaz Bertrana
Jedna z dvoch spoločných zastávok liniek 1 a 2 je vybavená veľkými reklamnými obrazovkami
Na niektorých uliciach v centre mesta električková trať a zastávky zaberajú väčšinu uličného priestoru
Zastávka v kopcovitom teréne v centre mesta
Upozornenia pre cestujúcich
Metro Tenerife má podobne ako väčšina nových električkových prevádzok rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V
Električka stúpa od oceánu (v diaľke) až do výšky približne 550 metrov
Na trase oboch električkových liniek je množstvo kruhových križovatiek, na ktorých sú priecestia riadené svetelnou signalizáciou
Električka prichádza od múzea vedy a vesmíru
Vzhľadom na kopcovitý charakter Santa Cruz a okolia je priemerné stúpanie trate linky 1 je viac ako 4 %
Koniec 12,5 km dlhej linky L1, ktorá z výšky niekoľko metrov nad morom vystúpi až do výšky 550 metrov
Súprava dvoch električiek dĺžky 32,2 metra zastavila na nástupišti určenom len pre jednu električku
#1013, 4SC 0037, linka 399, Evropská tř., zastávka Divoka Šárka
Trolejbusy po Zentralstrasse premávajú na batériový pohon. Od zastávky Neuhausen, Zentrum pokračujú opätovne bez batérií
Hess Swisstrolley 3 #106 na zastávke Neuhausen, Zentrum
#10781, SG 445303, linka 790, Buchs, St. Gallerstrasse
Mercedes-Benz Citaro C2 LE a Solaris Urbino 8,9LE na autobusovej stanici v pohraničnom meste Buchs
#1055, XN 90 821, linka 68, Bernstorffsgade
Volvo 8500LE z roku 2009 vedľa o 10 rokov mladšieho zájazdového autobusu MAN RHC424 Lion`s Coach C
#1085, AR 00178, linka 16, Piata Romana
T4D pôvodom z Halle (Salle)
Iveco Urbanway 12M CNG so zadnou časťou po facelifte
#10403, DT-542-AX, Av. de Flandre, zastávka Pave De Lille
Staršia nafta, novší plyn
#1053, linka Учбовий, вул. Беринди
K2P na fotoakcii
V čase najväčšieho náporu cestujúcich po skončení ohňostroja sú na zastávku Přístaviště pristavované dva vlaky, v ostatných časoch jeden vlak
K2P #1080
#109296, GA-578-ZY, linka C2, Boulevard Saint-Roch
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie