imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Historické električky odstavené v depe, v ktorom, keďže ide o Japonsko, nechýba ani nápojový automat
#LI-SV 207, linka 3, Kolpingstr.
#922, LPR 207, linka 29G, Kauno oro uostas
#207, linka 53, Am Gautor
#207, linka 5, Sanderstraße, zastávka Sanderring
Mercedes-Benz Citaro II #207 smeruje do Trnavy
#814.207-7, linka S91, Stanica Lipov
Električka radu Z3 pri veľkej tržnici pod ešte väčšími mrakodrapmi
#207, BS02-NP, linka 22, Sturt St
#206, 207, Trolejbusne depo EAT
#207, 302, PRM-530, linka 82, Örs vezér tere, zastávka Örs vezér tere
Porovnanie dvoch modelov Karsanu
Historická KTM-1 ako pomník pred vozovňou
Citelis #207 s reklamou na mestské služby
Električky Stadler Variobahn v centre
#207 v obratisku Neředín, krematorium
#207, linka 75, Hősök tere
Takmer všetky autobusy na fotografii sú zakúpené z druhej ruky a v Kaunase dostali jednotný červený náter
Den Oudsten B93 (ex HTM Haag #918) je jedným z množstva vozidiel z druhej ruky, ktoré jazdia v Kaunase
Mercedes-Benz Citaro K #LI SV 207 odbočuje k železničnej stanici
Malé Mercedesy sa blížia k železničnej stanici
Terminál plný autobusov krátko pred rozjazdom
Citaro II K #LI SV 207 prichádza k ZUP
Stretnutie midibusov pri výjazde z centra mesta
#LI SV 207 odchádza z centra
Citaro K #LI SV 207 prichádza k zastávke Maxhof
Citaro K #LI SV 207 sa prediera úzkymi uličkami centra Lindau
Bombardier S / Flexity Classic 8 #207 na Friedensbrücke
#207, 4E0 3979, Nám. Jana Pernera, zastávka Hlavní nádraží
Stadler Variobahn na Hlavnom námestí
Súprava električiek Düwag prichádza do zastávky Fetih Kapı
Karosa B 841 v zastávke Fabijoniškių žiedas
KT4D (ex Berlín) vedľa postupne miznúcej druhej koľaje v obratisku Nufărul
#207, linka 1V, Széchenyi István út
#207, linka 7, Jeremenkova ul., zastávka Hlavní nádraží
#207, 251, linka 2, 7, Jeremenkova ulice
Inekon Trio 2001 #207 z roku 2006
Stretnutie električiek Alstom TFS-2 z roku 1996 - 1997: jedna električka prichádza na konečnú, druhá z nej odchádza
Električka TFS-2 bola vyrábaná v rokoch 1987 - 1998, pre Paríž bola dodaná v rokoch 1992, 1996 a 1997
#207, linka 1, Széchenyi István út, zastávka Szinvapark
Električky pred miškoveckou radnicou
#207, linka 1, Városház tér
#196, 207, linka 1, 2, Győri kapu, zastávka Károly utca
Irisbus Citelis 12M CNG
Irisbus Citelis 12M CNG
Inekon Trio 01
#207, linka 9, Zlín, obratisko Středová
Mercedes-Benz O 405GN2 Avtomontaža
Inekon Trio prechádza cez železničnú trať
Vyhliadkové autobusy Scania K280UB / Ayats Bravo City a VDL SDD138-510 / VDL Bova Synergy
Interiér vozňa v nových farbách
Napriek rôznorodosti typov električiek v uliciach stále dominujú vozidlá K2YU
K2YU #207 čaká na výjazd na linku
K2YU #207 smeruje do vozovne
Mercedes-Benz O 405N2
Interiér trolejbusu Gräf & Stift GE 112 M16
Interiér trolejbusu Gräf & Stift GE 112 M16
Označovač cestovných lístkov
Staršie vozne sú označené názvom vrcholovej stanice
Vozne SLM/BBC Bhe 2/4 z rokov 1939 a 1949
Vozne SLM/BBC Bhe 2/4 odstavené na mieste pôvodnej konečnej, odkiaľ sa dalo nadol dopraviť len lanovkou
Východisková stanica liniek 27, 28 a 29 je Stockholm Östra
Odstavená KT8D5 #207 (ex DPMK #507)
Vasgyári út v lete 2010 plnila funkciu odstavnej plochy kvôli vozovni odrezanej od zvyšku tratí
Interiér modernizovanej električky SM83
Ovládanie modernizovanej električky SM83
Pracovisko vodiča modernizovanej električky SM83
Električky SM83 vznikli prestavbou starších vozidiel Høka
KT4D #207 ex Cottbus
MAN SG 263 #786 a KT8D5 #207 (ex Košice #507)
Prestupný terminál Diósgyőr
Nástup cestujúcich do vozidiel je riadený
Vylepšenia električiek KT8D5
KT8D5 #207 (ex Košice #507) a Siemens E1 #183 (ex Wien #4723) reprezentujú jediné dva typy električiek (s výnimkou vlečných vozidiel Lohner c3) jazdiacich v roku 2009 v Miškovci
Zadný vozeň Konstal 13N #207
#207 kľučkuje
Škoda 24 Tr #207 vchádza na most cez rieku Dřevnice
Škoda 24 Tr #207
Inekon Trio #207
Inekon Trio #207 z roku 2006
Autobusy Thomas CL960 #224 a #207 a NABI Ikarus 436 #9614
KT8 č. 207 na zastávke Centrum áruház
KT8D5 ev. č. 207 - ex. Košice 507
KT8D5 ev. č. 207
#207 (ex #507 DPMK) opúšťa zastávku Selyemrét
#207 na moste ponad rieku Szinva
#207 v centre mesta
Zastávka Selyemrét s #207 a koľajovou spojkou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie