imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Citaro pod monumentom kráľa Valencie menom A Ruy Díaz de Vivar, ktorý žil v 11. storočí
Hybridné Citará na námestí pred radnicou
Vyhliadkový autobus pri hrote Spire of Dublin
Uličný priestor bol modernizovaný pozdĺž celej 15-km dlhej trate
V týchto miestach sa pred výstavbou električkovej trate nachádzala 4-pruhová cesta a parkovisko, z cesty zostali 2 pruhy a namiesto parkoviska je tu vydláždený priestor
Zvršok električkovej trate je zatrávnený alebo dláždený, priecestia majú betónový povrch, v prípade ich menšieho významu aj dláždený
Trasovanie električiek cez univerzitné mestečko
Jednou z dopravne upokojených zón, ktorými električka prehchádza, je univerzitný kampus
Pracovisko vodiča električky Variobahn
Celkovo bolo pre 1. etapu električkovej dopravy v Odense zakúpených 16 električiek Variobahn
Kabína vodiča v električke Variobahn
Dvojkoľajná úvraťová konečná Tarup Center
Vozidlám dominuje svetlobéžová a červená farba
Nástupištia sú vysoké okolo 29 cm a medzera medzi električkami a nástupišťami je minimálna
Moderná električková doprava v Odense funguje od mája 2022
#075, RIW-858, linka 240, Repülőtéri út, obratisko Repülőtér/BOSCH
#07, linka T5, Gorg
Jednotka Kawasaki radu 2000 prichádza na Prístavný ostrov
Obratisko trolejbusov Islandijos pl.
#0714, linka 1, Kapucinska ul.
#0749 JJS, 4806, linka 31, Avenida de Madrid
Večerná výcviková jazda pre vodičov
#0762 LRV, 3378, linka A1, Plaça de Catalunya
#0777, linka 8, Platz der Deutschen Einheit, Hauptbahnhof
#0783, Bismarckstraße
Prestupný uzol pri chemičke BASF
Električková linka 7 prechádza popri 13 bránach závodu BASF a končí na prestupnom termináli
Interiér minibusu Karsan Jest+.
Autobusová stanica v Side
Autobusová stanica v Side, ktorá je neďaleko historickej časti mesta známej ako "Side Antic".
#07 ABM 770, Kumköy
#07 ABM 770, Kumköy
#07 J 2256, Kumköy
#07 J 2158, Kumköy
#07 ABM 518, Kumköy
#07 J 2191, Kumköy
#07 J 2172, Kumköy
Novodobú električkovú dopravu spustenú v rokoch 2014 a 2015 tvoria štyri linky na dvoch vzájomne neprepojených sieťach tratí
Konečná električiek pri centrálnej stanici
#07-BE-62, 298, linka 132, Estrada de Benfica
V mieste výjazdu zo šikmo radených autobusových zálivov je znížená hrana obrubníka, aby pri vychádadzaní vozidiel nedochádzalo k poškodzovaniu autobusov
#070 TAK, 3070, linka 35, Narva maantee, zastávka J. Poska
#070 TAK, 3070, linka 35, Narva maantee
#070 TAK, 211 TAK, linka 35, 44, Narva maantee
#072, linka 2, Heliosallee, zastávka Neufelderstraße
Moderus Beta MF09 AC
Moderus Beta MF09 AC na skúšobnej jazde
Moderus Beta MF09 AC z roku 2021
#071, linka 4, Hauptplatz
Minibus Karsan Jest
Isuzu Novo stúpa do kopca
Isuzu Roybus miestneho hotelu
Hotelové Isuzu Roybus
Karsan s mešitou v pozadí
#07 J 2210, Side
Hotelový "autobus", ktorý zváža hostí na pláž
Vyzdobený Volkswagen Crafter
Isuzu dopravcu Anex tour
Colakli Taxi vs. Colakli Bus
Temsa Safir so zaujímavými kolesami
Hotelový autobus Isuzu Roybus
Porovnanie dvoch modelov Karsanu
Karsan J10 je modelovým nástupcom typu J9
Vozidiel v krémovom nátere sa v tejto oblasti nachádza veľmi málo
V porovnaní s okolitými objektami je autobus pomerne malý
Temsa Powerbus priviezla hostí
#07 J 224, Side
Linka 2 obsluhovaná Karsanom J9 Premier
Karsan J10 odstavený pred miestnym domom
Isuzu Turkuaz a Volkswagen
Večerný západ slnka v spoločnosti Karsanu Premier
Interiér autobusu Volvo 8500A #1074
Dve nízkopodlažné električky so sedemročným rozdielom medzi ich výrobou
Stretnutie dvoch typov nízkopodlažných električiek
#0758, linka 4, Bohlweg
Interiér električky NGT8D
Interiér električky NGT8D
Jedna z električiek NGT8D dodaných v roku 2007
#0761, Celler Straße
#0757, linka 4, Bohlweg
Namiesto tram-trainu sa Braunschweig rozhodol zlepšiť napojenia existujúcich úzkorozchodných električiek (s atypickým rozchodom 1100 mm) na železničné trate
#0760, linka 5, Schloßplatz
#0759, linka 5, Georg-Eckert-Straße
Elektricka Belkommunmaš AKSM 321 60102 #071 z roku 2006 prechádza okolo Štadióna Dynama
Mercedes-Benz Citaro LE
#076 vyčkáva na signál "voľno"
Flexity Outlook 2 #076
#076 na konečnej Schloss Traun
#073 vychádza z obratiska Trauner Kreuzung
#073 odchádza z nástupnej zastávky Trauner Kreuzung
Palubný počítač vo Flexity Outlook 2
Stanovište vodiča v #073
Pracovisko vodiča Flexity Outlook 2 #073
#073 v obratisku Trauner Kreuzung
Porovnanie starej a novej Temsy Safir
Neoplany Starlinery by sa dali na území Turecka spočítať na prstoch dvoch rúk
Karsan J10 odstavený pred miestnym obchodom
Mitsubishi Temsa Safir dopravcu Anex tour
Hotel Mary Palace využíva na tieto účely o niečo lepšie vozidlo, Karsan J9 Premier
Setra S 215 SL
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie