imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Vyťaženie historických električiek je veľké
Cestujúci v najvyťaženejších časoch berú električky útokom
Vlak tvorený električkami #22 a 21 a vlečnými vozňami pri pláži
Električky jazdia priamo nad plážou v zálive
Vybrané električkové spoje sú objednané turistickými operátormi a nie sú prístupné pre bežnú verejnosť
Zastávky električiek sú umiestnené pri križovatkách s ulicami
Zastávkový označník so všeobecným cestovným poriadkom vlakov a električiek
Električkové priecestia sú vybavené signalizáciou, ktorá je štandardne v režme blikajúcej oranžovej a počas prejazdu električky svieti červené svetlo
Električková trať za Sóllerom vedie medzi záhradami, ktoré boli v čase fotografovania plné pomarančov a citrónov
Popularita historických vlakov aj električiek je obrovská, aj mimo hlavnej sezóny vozidlá obliehajú davy turistov, ktorí sa chcú odviezť
Väčšina stanice Sóller je umiestnená v oblúku
Otvorený električkový vlečný vozeň
Električky používajú rovnaký rozchod ako elektrická železnica z Palmy (914 mm) a ich prevádzka sa začala v roku 1913 rok po otvorení železničnej trate
Depo elektrickej železnice v Sólleri
Križovanie vlakov v jednosmernej zastávke Mirador des Pujol d’en Banya
Skromný priechod pre chodcov cez trať pre historické vlaky v Palme
Elektrická železnica v Palme premáva po uliciach a nerušenú jazdu zabezpečuje signalizácia s plnou preferenciou vlakov
Historický vlak smeruje do hôr
#3722, linka 102, Nádražní, Hlavní nádraží
#3748, linka 106, Nádražní, Hlavní nádraží
#1506, linka 2, Nádražní, Hlavní nádraží
#3748, linka 101, Most Miloše Sýkory
#3748, 3750, linka 101, 28. října, Most M. Sýkory
Interiér trolejbusu Škoda 36 Tr T'City
#3747, linka 105, Koblovská, Koblov
#5024, EL0 24BD, linka 34, Petřkovická, Hornické muzeum
Trio v pri krytom nástupišti zastávky Náměstí Republiky
Dvojica prefarbených električiek
#1781, linka 8, 28. října
Posledný z prírastku trolejbusov 27 Tr z roku 2024
#1506, linka 2, Vítkovická
#3756, linka 108, Hulváky
Prestupná zastávka Hulváky bez vyvýšeného nástupišťa
#1706, linka 5, Budišovice, Zátiší
Škoda 39T s vlastným odrazom
Škoda 26 Tr pred konzervatóriom
#1752, linka 8, Nádražní, Elektra
#3744, 3752, linka 106, 108, Nádražní, Hlavní nádraží
Konečná metra na letisku
Upozornenie na sedadlá vyhradené pre určitý okruh cestujúcich
Navigácia na bočnej stene tunela metra
Starý informačný displej so zle čitateľnými písmenami a číslicami
Navigácia pre cestujúcich v metre
Elektrická lokomotíva pôvodnej siete úzkorozchodných železníc v okolí Valencie vystavená na konečnej linky metra 3
Upozornenie na nepoužívanie slúchadiel a mobilov počas prechádzania cez koľaje metra / prímestskej železnice
Konečná metra resp. skôr už prímestskej železnice v obci Rafelbunyol
Električková linka 10 vedie do prístavnej časti mesta
Typická povrchová zastávka električkovej linky 10
Flexity Outlook pred dominantami Valencie - budovou Caixaforum València a mostom Puente de l'Assut de l'Or
Jednotky radu 4300 s rozchodom 1000 mm a šírkou 2550 mm boli dodané v rokoch 2006 - 2011
Stanica Empalme bola presunutá do miest v pozadí, aby na spoločných nástupištiach zastavovali obe linky metra, ktoré prechádzajú týmto úsekom
Električka prechádza popri pôvodnej železničnej stanici Empalme
Trasa liniek metra 1 a 2 spolu s cestovnými poriadkami rozdelenými na modré, zelené a červené dni, na ktoré sa odkazuje aj ďalšie informovanie cestujúcich
Valencia si aj po otvorení novej trate v roku 2022 vystačí s električkami dodanými ešte v rokoch 1993 - 2011
Vzhľad jednej z troch podpovrchových zastávok električkovej linky 10
Dizajn povrchovej zastávky električkovej linky 10
Plastové sedadlá v jednotke metra radu 4300
Jednotky úzkorozchodného metra / prímestskej železnice Vossloh radu 4300
Jednotky metra / prímestskej železnice na dočasnej konečnej zastávke València Sud
Ako následok katastrofálnych povodní na jeseň 2024 bola úplne zastavená premávka metra
Veľký prístrešok na nástupišti autobusov náhradnej dopravy za metro
Označník náhradnej dopravy za metro
Náhradná doprava za metro
Pri prechode medzi električkou a metrom je potrebné prejsť cez brány a opäť si označiť cestovný lístok
Spoločná stanica električiek a metra Marítim, ktorá bola otvorená v roku 2007
Výstavba južnej časti električkovej siete sa začala v roku 2007 a na 5,2 km dlhom úseku boli koľajnice nainštalované do roku 2012 s výnimkou strednej pol kilometra dlhej časti
Väčšinu povrchových úsekov linky 10 pokrýva umelý zelený koberec
Dočasná hala údržby električiek bola postavená, keď už bolo jasné, že sa z pôvodne plánovanej električkovej trate tak skoro nepodarí postaviť najnáročnejšia stredná časť a južná trať zostane bez napojenia na električkové depo
Električka sa do mestskej časti Natzaret vrátila po 65 rokoch v roku 2022
Konečná električiek Natzaret bola z väčšej časti dokončená už v roku 2012, ale sprevádzkovania sa dočkala až v roku 2022
Dobre strážené odstavené električky v tuneli, ktorým raz povedie pokračovanie trate pod historickým centrom mesta v hĺbke 30 metrov
Časť zo siedmich električiek potrebných na prevádzku linky 10 je odstavovaná aj na dočasnej konečnej zastávke pri centre mesta
Dočasná konečná električkovej linky, ktorá má v budúcnosti zabezpečovať severo-južné prepojenie cez centrum Valencie
Špeciálny cestovný poriadok platný počas festivalu 1. marca 2025
Vlak linky 1 pripravený na odchod do úseku, v ktorom došlo 3. júla 2006 k jednej z najtragickejších železničných nehôd v španielsku
Vyhradené sedadlá pre niektoré skupiny cestujúcich v metre
Informácie pre cestujúcich na zastávke metra
Baťovanský Urbanway
Autobusy pre MHD parkujú pred areálom dopravcu Hater
Iveco Daily Mercus #PD-891IB a Irisbus Crossway #PD-566IA dopravcu Hater
MAN TGE Mercus City na priecestí železničnej trate z Handlovej do Hornej Štubne
Citadis ešte v pôvodnom nátere RATP, avšak už s belasými prvkami Île-de-France Mobilités
Linka metra 14 je plne automatizovaná a vozidlá jazdia na pneumatikách
Interiér v danom čase najmodernejšieho typu vozidiel parížskeho metra
Paríž pokračuje v budovaní metra, štyri nové linky (15, 16, 17, 18) sa majú otvoriť v roku 2026
Konečná stanica metra 14 Saint-Denis–Pleyel otvorená v roku 2024
Konečná stanica metra 14 Saint-Denis–Pleyel otvorená v roku 2024
#1008, linka M14, Rue La Boétie
Jednotky Alstom Metropolis MP 14 sú v prevádzke od roku 2020
Interiér jednotky automatizovaného metra Alstom Metropolis MP 14
"Riadiaci pult" pre deti v automatizovanej jednotke MP 14
Linka metra 14 bola otvorená v roku 1998 a v čase fotenia (2025) bola stále najmladšou linkou parížskeho metra, hoci ďalšie už boli vo výstavvbe
Jednotný dizajn zastávok na linke T13
Maximálna premávková rýchlosť na linke T13 je 100 km/h
Linka T13 bola sprevádzkovaná v polovici roka 2022
Konečná Saint-Cyr sa nachádza pod železničnou zastávkou
Z celkovej dĺžky 18,8 km (2025) tram-train využíva 14,5 km pôvodnej železničnej trate
Podpovrchová zastávka električiek systému Translohr
Záverečný úsek linky T6 s dvoma zastávkami sa nachádza v tuneli
Aj keď je v tejto lokalite dostatok priestoru, nie všetko je bezbariérové, napr. časť rampy na začiatku zastávky
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie