imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Vstup z ulice do električkovej zastávky Ankang na estakáde
Zastávka Ankang má tri koľaje a umožňuje otáčanie skrátených spojov
Električková trať v Ankengu je treťou modernou električkovou traťou na Taiwane
Interiér električky TRSC LRV
Interiér električky TRSC LRV
Interiér električky TRSC LRV
Interiér električky TRSC LRV vyrobenej na Taiwane
Električková trať Ankeng LRT bola otvorená v roku 2023 a je dlhá 7,7 km
Totem pri električkovej zastávke spolu s kreslenou postavičkou
Zastávky električiek sú na ulici jasne viditeľné
Druhá novodobá tchaj-pejská električková trať má, podobne ako prvá, na zastávkach rozmiestnené rozprávkové postavičky
Za konečnou zastávkou pokračuje trať cez tunel do depa
Konečná stanica električkového systému Ankeng Light Rail
Električková trať vedie vysoko nad ulicami a najkrajší pohľad na ňu je práve z estakády
Električka schádza z estakády do povrchovej časti systému
Aj keď je na pozemných úsekoch povolená maximálna rýchlosť 60 km/h, vozidlá nemajú na križovatkách plnú preferenciu a v praxi ju tak nedosahujú
Koniec električkovej estakády pred zídením do modernej štvrte
Električkový systém v Danhai sa nazýva aj Zelená horská linka
Priechody pre chodcov cez električkovú trať na estakáde sú vybavené signalizáciou
Električkový most na trati otvorenej v roku 2020
Zastávky električiek tvoria na uliciach výrazný prvok
Električka na križovatke s ešte nepoužívanou vetvou a v pozadí mostom Danjiang vo výstavbe
Dočasná konečná električiek v rybárskej osade
Asi polovica trate vedie na estakádach
Električky sú v Tchaj-peji číslované po článkoch, takže toto vozidlo nesie postupne čísla 1141 až 1145
Nová autobusová stanica v Šali
Nová autobusová stanica v Šali
V čase, keď v Šali nepremáva MHD, zaskakuje regionálna doprava
Elektrobus #NZ-001GE v centre Šale
Bezemisné vozidlo MHD Šaľa
Nápaditý polep jasne odlišuje elektrobus #NZ-001GE od ostatných autobusov
Elektrobus #NZ-001GE zabezpečuje celotýždenne väčšinu spojov MHD Šaľa
Štandardne jazdiacemu elektrobusu na linke 1 MHD sekunduje Crossway
Tram-train v uliciach Szegedu
Na zastávke Rókus vasútállomás sa vozidlá prichádzajúce do Szegedu opäť pripoja k trolejovému vedeniu a vozidlá idúce opačným smerom pokračujú na dieselový pohon
Stadler Citylink vchádza do poslednej časti szegedského elektrifikovaného úseku
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Algyő je jedinou zastávkou na trase linky 1, kde sa využije schopnosť vozidiel obslúžiť vyššie železničné nástupištia
Na zastávke Hódmezővásárhelyi Népkert vasútállomás končí elektrické napájanie a tram-train do Szegedu pokračuje na dieselový pohon
Interiér prednej časti tram-trainu Stadler Citylink
Otvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Zatvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Nástupište tram-trainov pri železničnej stanici Hódmezővásárhely, kde sa trate električky a železnice nespájajú
Oplotené odstavné plochy pre tram-trainy v Hódmezővásárhely
Konečná jv Hódmezővásárhely je oplotená a súčasne slúži aj na odstavovanie tram-trainov
Konečná tramtrainov v meste Hódmezővásárhely
Zastávka Kossuth tér v centre mesta Hódmezővásárhely slúži zároveň aj ako výhybňa
40-tisícové mesto Hódmezővásárhely dostalo tram-train, ktorý cestujúcich dopraví priamo do Szegedu
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s malými stolíkmi a zásuvkami 230 V s USB nabíjačkami pod nimi
Tram-train Stadler Citylink má dvere v rôznych výškach pre železničné a električkové zastávky
Schéma tram-trainovej linky 1
Veľký priestor pre bicykel, kočík a bicykle v tram-traine Stadler Citylink
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s LCD displejom so vzhľadom typickým pre MÁV
Stadler Citylink ide vykonať obrat v rámci križovatky
66-ročný vozeň spodnej sekcie
Interiér vozňa spodnej sekcie, vyrobeného v roku 1959
Prázdne pracovisko personálu vozňa pozemnej lanovky, keďže lanovka už premáva automatizovane
Horná stanica prvého úseku s výhľadom na Monte San Salvatore
Novotou žiariaci vozeň #4, ktorý začal jazdiť vo februári 2025
Neďaleko spodnej stanice sa nachádza krátky tunel
Predchádzajúce ozubené koleso z pohonu hornej sekcie lanovky
Nové vozne s historizujúcim vzhľadom sú produktom firmy CWA
Na začiatku 2025 bola na hornom úseku lanovky nasadená dvojica nových vozidiel, ktoré nahradili 2. generáciu z roku 1984
Horná stanica prvého úseku
Spodná stanica druhého úseku
Interiér vozňa spodnej sekcie, vyrobeného v roku 1959
Spodná stanica prvej sekcie lanovky na horu Monte Brè
Prvý úsek lanovky na Monte Brè
Jednotka SOB Traverso pod pozemnou lanovkou Ritom
Dĺžka lanovej dráhy je 1369 metrov
Priemerný sklon lanovej dráhy je 71 %
Popri dráhe vedie 4261 schodov
Spodná stanica lanovej dráhy sa nachádza pri vodnej elektrárni
Jediná medziľahlá stanica nesie názov Altanca a v rámci nej sa nachádza aj stožiar pre lano vedúce späť do spodnej stanice
Začiatok úseku so sklonom 878 ‰, ktorý radí túto dráhu medzi najstrmšie na svete
Vozeň je rozdelený na tri oddiely, pričom horné dva disponujú batožinovými regálmi
Jazda lanovkou jedným smerom trvá 12 minút
Celá trať lanovky vedie pozdĺž potrubia vedúceho do vodnej elektrárne, do ktorej je odvedená voda z priehrady viac ako 800 výškových metrov vyššie
Rozchod koľajníc je 1000 mm
Lanová dráha Ritom bola vybudovaná pôvodne pre potreby výstavby priehrady sprevádzkovanej v roku 1917, no už v roku 1921 bola otvorená pre verejnosť
Horná stanica sa nachádza o 786 metrov vyššie ako spodná stanica
Horná stanica Piora vysoko nad údolím Leventina
V čase otvorenia bola lanovka Ritom najstrmšou vo Švajčiarsku, z čoho vyplýva značný výškový rozdiel jednotlivých oddielov vo vozni
V čase otvorenia bola lanovka Ritom najstrmšou vo Švajčiarsku, z čoho vyplýva značný výškový rozdiel jednotlivých oddielov vo vozni
Pohon lanovky je umiestnený v spodnej stanici, kde sa aj nachádza elektráreň
Lanovka Ritom má len jednu kabínu a to pre 50 pasažierov
Cestovný lístok na pozemnú lanovku Ritom vydaný na plastovej kartičke s čiarovým kódom
Iveco Crossway LE #TO-979FB vchádza na autobusovú stanicu
Finkova vila a #TO-152FG
MAN #TO-152FG zabezpečuje najmä spoje na pracovné zmeny v Hyze
Crossway u tretieho majiteľa čaká na výkon na regionálnej linke
Po odstavení Citelisu #PD-648CP opäť zabezpečuje MHD v Bánovciach nad Bebravou
Autobusy čakajú na zastávke Tatra Sever na pasažierov po konci pracovnej zmeny
Kmeňový autobus MHD Štúrovo pre linky 1 a 2
Cestovný poriadok MHD v Štúrove
Cestovný poriadok linky medzi Štúrovom a Ostrihomom nesprávne vyvesený pred železničnou stanicou s odchodmi od mestskej autobusovej stanice
Autobusová stanica v Štúrove
Iveco Crossway LE 10.8M #NZ-049GE v centre Štúrova
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie