imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
#2016.016, linka REX8, Marchegg
Električka SGP E1 #293 pôvodne slúžila u Wiener Linien ako #4706
Električka bola privedená do tesnej blízkosti železničného nástupišťa
Tram-train v priestore hlavnej stanice využíva pôvodnú železničnú trať
Na dlhšej linke L1 sú nasadené vozidlá Stadler Tango, ktoré dosahujú rýchlosť 100 km/h
Citelisy z Bratislavy prichádzajú vlakom do Michaloviec, ďalej po vlastnej osi cez Vyšné Nemecké smer Kyjev
#Škoda 27 Tr #624, linka 62, Revoluční ul., Divadlo
#Škoda 27 Tr #628, linka 62, Revoluční ul., zastávka Mírové náměstí
Električky v meste Odawara jazdili do roku 1956, jedna z nich sa nachádza vystavená na ulici
V Tokiu bolo v roku 2023 vidieť len minimum elektrobusov, napríklad typ EV Community Bus z rovnakého roku sa stal prvým prevádzkovaným elektrickým autobusom u spoločnosti Tokyu Bus
V Tokiu bolo v roku 2023 vidieť len minimum elektrobusov, napríklad typ EV Community Bus z rovnakého roku sa stal prvým prevádzkovaným elektrickým autobusom u spoločnosti Tokyu Bus
Interiér vozňa lanovky z roku 1969
Podzemná pozemná lanová dráha od priehrady Kurobe bola otvorená v roku 1969
Lanovka je bez pilierov
Visutá lanová dráha otvorená v roku 1970 vedie zo svahu nad najvyššou priehradou v Japonsku, Kurobe Dam s výškou priehradného múru 186 metrov
Lanovka funguje od roku 1954
Pôvodná stanica Tsuruga úzkorozchodnej železnice sa ani po vybudovaní vysokorýchlostnej železnice veľmi nezmenila, stanica rýchlovlakov bola postavená vedľa
Jednotka radu 223-2000 a za ňou ešte neotvorená estakáda šinkansenu miznúca v horách
#202 z roku 1950
Električka #201 bola vyrobená v roku 1950 firmou Hitachi
Električka križuje regionálnu železnicu
Električky typu Little Dancer S sú plné kompromisov
Niektoré električkové zastávky sú veľmi úzke, rovnako ako priestor medzi traťou a domami
12-metrová električka Little Dancer S
Bývalá kjótska električka slúži väčšinu svojej kariéry v Macujame
Električka z roku 1965 vybavená farebnými LED displejmi
Hranaté električky Little Dancer S sa dodávali v rokoch 2002 - 2007
Električky radu 2003 jazdili v Kjóte až do zrušenia tamojšej električkovej dopravy v roku 1978, následne boli presunuté do Macujamy
Hranatá električka Little Dancer S radu 2100
Regionálna železnica Iyotetsu má dve úrovňové priecestia s električkovými traťami patriacimi rovnakej firme, pričom všetky tieto trate majú rovnaký rozchod 1067 mm
#240, Vozovna Vokovice
Jedna z dvoch električiek postavených v roku 1989 k 100. výročiu založenia Kagošimy
Hoci sú vozidla na Nanakuma Line ovládané automaticky, na prednom stanovišti sa nachádza aj vodič
Interiér jednej z najnovších jednotiek metra radu 3000A
Koniec tunelu metra v stanici otvorenej v roku 2023
Hitachi Rail radu 3000A v lineárnom metre s rozchodom 1435 mm
#208 na trati do Asako vedúcej čiastočne mimo ulíc
Trojica električiek príbuzých radov 202, 211 a 300 vyrábaných v rokoch 1950 - 1954
Interiér gondoly pre 37 pasažierov
T. č. jedny z najnovších autobusov Erga
#3938, 京都 200 か 39-38, linka 9, Shiokōji dori
Aero Star pred divadlom Minamiza
Jednotky radu 20 od firmy Kinki Sharyo jazdia v metre v Kjóte od roku 2022, pričom ide o druhú generáciu vozidiel od otvorenia tejto linky v roku 1981
16-ročný autobus Aero Star
Erga pod chrámami v centre Kjóta
Blue Ribbon v centre Kjóta na ulici s krytými chodníkmi
Jednotka "nového radu 20" v prestupnej stanici Namba
Všetky linky metra v Ósake majú rozchod 1435 mm
Úzkorozchodné električky v Kjóte skončili v roku 1961 a dve z nich sa zachránili v múzeu Meiji-mura
Vozne pre linku Tōzai Line otvorenú v roku 2015 vyrobila firma Kinki Sharyo v rokoch 2013 - 2015
#247 z roku 1960 so "sapporským štýlom", ktorý spočíva v zaoblenom tvare karosérie, na vtedajšie japonské pomery netradičnom
Výhybňa Dolderbahnu počas prestavovania výhybky
#21, AG 517193, linka 11, Killwangen-Spreitenbach, Bahnhofstrasse, Bahnhof
Nový autobusový terminál Arth-Goldau
Malá kabínka kapacitne nestačí ani mimo sezóny
#2019, GE BO 438E, linka 380, Alfred-Zingler-Straße
Mercedes-Benz Citaro C2 G #2973 s bočným busboardom na "SchokoTicket"
#2019, GE BO 438E, linka 380, Gelsenkirchen Hauptbahnhof
#1106, 2973, GE BO 1106, RE VS 2973, linka 389, Gelsenkirchen Hauptbahnhof
#2, linka H-Bahn, Emil-Figge-Straße
Pohľad na vozeň nadzemky v stanici Technologiezentrum
Pohľad na vozeň nadzemky v s tanici Technologiezentrum
#2593, Aeroport Henri Coandă T1
Plynová regionálna Scania
SkaneExpressen do Sjöbo
#2690, 2BP 4382, 3603, linka X, 50, Žebětínská, zastávka Kohoutovice, hájenka
#153, 2C4 3619, linka 53, Ul. Antonína Barcala, obratisko Máj - Antonína Barcala
#2643, 9B7 9154, linka 33, Křenová ul., zastávka Masná
#29081, Uzvaras bulvāris
#29407, linka 27, Akmens Tilts
#285, 313, 316, MR-9581, linka 5836, 6827, Turgeņeva iela
#2627, 9B7 9136, Nám. 28. dubna
Letiskové autobusy NAW / Hess BFxx sa vyrábali od roku 1978
Starý letiskový autobus NAW / Hess BF27 alebo BS30 (oba typy sa líšia šírkou 2.7 resp. 3.0 metra)
#23-07, PBUS031, Santa Cruz, Aeroporto da Madeira
#23-07, PBUS031, Santa Cruz, Aeroporto da Madeira
Konečná autobusovej linky 27 približne v tretine trasy bývalej zubačky
Konečná linky 22 vysoko nad centrom Funchalu pri kaplnke sv. Márie
#205, AD-11-IF, linka 48, Funchal, Monte, Estrada dos Marmeleiros, Largo Fonte
Na mieste pôvodnej zubačky vznikla strmá cesta, po ktorej dnes jazdí MHD
36-ročný autobus UTIC NAUP z roku 1986 šplhá po strmej ulici Rua do Comboio (v preklade Vlaková ulica), čo napovedá, že v minulosti tadiaľto jazdili vlaky ozubnicovej železnice
Autobusy viaceré zastávky obsluhjú v rámci priestoru križovatiek
V roku 2022 jeden z najnovších autobusov vo Funchale
Camo-UNVI Urbis 2.5 na jednej z mnohých ulíc vyzdobených vianočnou výzdobou
Niektoré z nových autobusov sú vybavené LED elektronickými panelmi s diódami v neutrálnej bielej (štandardne sa používa studená biela)
#2027, 2AP 3836, linka 108, Kolejní ul.
#2768, GD 810TH, linka 138, Majora Henryka Sucharskiego, zastávka Westerplatte
#9276, GD 276MX, linka 167, Wały Jagiellońskie
#2645, GD 494CT, linka 154, Wały Piastowskie, zastávka Wały Piastowskie
#2679, GD 838TH, linka 186, Łagiewniki
#2747, GD 684RJ, linka 123, Łagiewniki
#2747, GD 684RJ, linka 123, Łagiewniki
#2673, GD 832TH, linka 199, Powstańców Warszawskich
#2653, 3023, GD 312WN, GD 851MN, linka 184, 210, Powstańców Warszawskich, zastávka Hevelianum
#2732, GD 180CF, linka 210, Nowe Ogrody
#2659, GD 857MN, linka 184, Nowe Ogrody
#2663, GD 822TH, linka 199, Hucisko
#2912, GD 6A991, linka 100, Świętego Ducha
Predvianočné ulice Funchalu sú vyzdobené svetelnými reťazami
V roku 2022 jeden z najnovších midibusov
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie