Zastávky MHD sú aj po presune autobusovej stanice na pôvodných miestach.
Od nedele 1. októbra 2017 je v plnej prevádzke náhradná autobusová stanica Mlynské nivy na Chalupkovej/Bottovej ulici. Nachádza sa na opačnej strane ulice Mlynské nivy ako doterajšia stanica. Pôvodná autobusová stanica Mlynské nivy k rovnakému dátumu ukončila svoju prevádzku.
V budove náhradnej autobusovej stanice, ktorá je spoločná s predajňou Alza.sk, sa nachádza čakáreň pre cestujúcich, predajne cestovných lístkov (vrátane električeniek na MHD a IDS BK), toalety, úschovňa batožín, stravovacie prevádzky a novinový stánok. K dispozícii sú pre cestujúcich aj informačné terminály na vyhľadanie spojenia a overenie platnosti čipovej karty, predplatného lístka, či kreditu na karte. V budove je možné využiť bezplatný Wi-Fi internet. Odchody jednotlivých spojov cestujúci nájdu na informačných displejoch na nástupištiach i v budove stanice.
Zastávky MHD sú po sprevádzkovaní náhradnej autobusovej stanice vo svojich pôvodných polohách. Pre prístup k náhradnej autobusovej stanici je možné využiť nasledujúce najbližšie zastávky MHD:
- Autobusová stanica (na Páričkovej ulici) - linky 21 25 88 a 210
- Autobusová stanica (na ulici Mlynské nivy) - linky 50 70 97 202 205 212 N61 a N72
V pešej dostupnosti k autobusovej stanici sú aj ďalšie zastávky:
- Mlynské nivy (na Karadžičovej ul. za výškovou budovou VÚB) - linky 78 a N33
- Twin City (na Karadžičovej ul.) - linky 78 a N33 - prístup cez Továrenskú ulicu
- Svätoplukova - linky 205 a 208
- Košická (na Prievozskej ul.) - linka 208
- Košická (na Košickej ul.) - linka 68
- Prístavná - linka 88
Viko
K osobnej doprave:
Na dopravnej obslužnosti má záležať najmä objednávateľovi. Keď ten skáče ako SADka píska, logicky nastane problém. Ale stačí sa ísť pozrieť do blízkeho IDS JMK aby si videl, že netreba unitárneho dopravcu na funkčný systém.
Neviem, z akej skúsenosti vychádzaš keď si myslíš, že štátna správa na rozdiel od samosprávy nie je korumpovateľná. Tí ľudia tiež museli odniekiaľ prísť, niekde začať... (Viď napr. spor o licenciu Tichomír Kačo vs. KSK 2003, kde ho najprv pofidérne odpálkoval kraj, po odvolaní následne i MD lebo tam robili ľudia z prac. históriou v doprave v KSK)
No a k hospodáreniu... Nie je Cargo dostatočným mementom prístupu "s cudzieho krv netečie"? Súkromný podnikateľ si svoje dementné kroky vždy odskáče sám, štátny čokoľvek utopí z rozpočtu. Dotované súkromné podnikanie je trocha oriešok, ale možno by boli lepšou motiváciou nejaké odmeny napr. za nižšiu stratu oproti predchádzajúcemu roku.
Čo sa regulácie týka... Nech je limitovaná ZDO, jak vlaky tak autobusy. Ale podľa mňa by nad rámec toho mal existovať komerčný segment, ktorý súťažením o zákazníka a vzajomnou konkurenciou bude aj dopravcov ZDO motivovať dvíhať kvalitu svojich služieb.
K nákladnej doprave:
Kým sa nezmení 1) poplatok za DC 2) kapacita tratí, tak sa nebude vyplácať voziť nič iné než ucelenky. Pretože dnes si už 90% firiem nemôže dovoliť čakať na Mn, čakať kým sa preštrikuje do uzla, kým sa jeho tovar prepriahne na inú vetvu Mn, dovezie, vyloží... Kamión môžu poslať hneď a od brány k bráne, tomu sa v dnešných podmienkach nedá konkurovať bez ohľadu na vlastníctvo dopravcov.