Linky 4 a 5 jazdia len po Karlovu Ves, do Dúbravky ide náhradný autobus linky X5.
Od 14. júla do 17. novembra 2014 bude prebiehať rekonštrukcia električkovej trate v Dúbravke a linky 4 a 5 budú premávať po skrátených trasách z centra len po zastávku Karlova Ves.
Náhradnú autobusovú dopravu zabezpečí linka X5 v úseku Karlova Ves, Borská - Dúbravka, Pri kríži. Premávka na linke X5 bude počas prázdnin zabezpečená v pracovných dňoch v intervale 6 minút, večer po 19. hodine a počas voľných dní bude interval medzi spojmi 7-8 minút. Prvý spoj z Dúbravky pôjde denne o 4:36, posledný o 23:31. Z Karlovej Vsi pôjde prvý spoj denne o 4:45 a posledný o 23:31. Kompletný cestovný poriadok náhradnej linky X5 je k dispozícii na našich stránkach, rovnako ako nové cestovné poriadky električiek.
Autobusy zastavia na zastávkach označených tabuľkou X5, na úrovni električkovej zastávky Karlova Ves zastavovať nebudú. Prestup medzi električkami a autobusmi náhradnej dopravy bude na zastávke Borská. Dopravný podnik garantuje vzájomné vyčkanie autobusov a električiek na prestup cestujúcich v smere do Dúbravky aj v smere do mesta v prípade stretnutia autobusu a električky na zastávke.
Pri ceste do a z Dúbravky je možné využiť aj autobusové linky 83 a 84, ktoré počas prázdnin v pracovných dňoch budú premávať bez obmedzenia ako počas školského roka.
Upozorňujeme, že pri prestupe z linky X5 náhradnej dopravy na električky nie je možné použiť neprestupný 15-minútový cestovný lístok.
Pe67
A čo sa týka toho nešťastného dopytu tak v druhej polke 90tých rokov keď ho postupne v ÚD začali dávať na T3 tak nám povedali, že kontrolka na dopyt (u vodiča) by u sólovozu nebol problém, ale pre súpravu nieje už voľná zásuvka medzi vozmi (to vysvetľuje prečo neskor túto kontrolku mali aj klasické K2jky). Keď sa do vozidiel koncom roku 1999 (?) montoval tarifný systém, tak prepojenie medzi vozmi museli ajtak vymyslieť. Je smutné že na prepojenie signalizácie dopytu sa vtedy vobec nemyslelo.