Garantované nízkopodlažné spoje na trolejbusových linkách budú jazdiť najmä na Kramáre, Hlavnú stanicu a Autobusovú stanicu.
V prvej várke zaraďovania nových nízkopodlažných trolejbusov do prevádzky dôjde k ich nasadeniu na linky 64 204 206 210 211 a 212. Trolejbusy tak budú jazdiť najmä do oblasti nemocníc na Kramároch a na linke spájajúcej Hlavnú stanicu s Autobusovou stanicou. V cestovných poriadkoch uvedených liniek budú po sprevádzkovaní trolejbusov zvýraznené garantované nízkopodlažné spoje. Termín zaradenia trolejbusov do prevádzky však zatiaľ nie je známy.
Pôvodný zámer nasadiť nízkopodlažné vozidlá aj na linku 209 k Národnému onkologickému ústavu sa nepodarí naplniť vzhľadom na nevyhovujúci stav vozovky v obratisku Ružová dolina. K NOÚ tak nízkopodlažné spoje linky 209 začnú jazdiť zrejme až po predĺžení trolejbusovej trate na Trenčianskej ul., ktoré je už vo výstavbe.
Počty plánovaných garantovaných nízkopodlažných vozidiel na jednotlivých linkách:
- linka 64: 1 vozidlo
- linka 204: 2 vozidlá
- linka 206: 1 vozidlo
- linka 210: 3 vozidlá (všetky spoje nízkopodlažné)
- linka 211: 2 vozidlá
- linka 212: 3 vozidlá
Zvyšné vozidlá z celkového počtu 15 zatiaľ dodaných trolejbusov budú jazdiť aj na iných linkách. V roku 2014 je možné očakávať postupné nasadzovanie nízkopodlažných trolejbusov aj na linky 201 202 a 208 po dodaní kĺbových trolejbusov Škoda 31 Tr.
Valec
Ja chodievam na bicykli na ktorom nemám žiadne extra výkonné predné svetlo (časť môjho úseku, práve tá najnebezpečnejšia, je dokonca bez akéhokoľvek osvetlenia).
Po zmene vo svietení nemám pocit, že by sa nejako výrazne zhoršila viditeľnosť... možno by ho zapínal tak o 5-10 minút skôr (v niektorých tmavých rohoch už je vtedy naozaj veľmi šero). Ako je to ráno ťažko povedať... ráno som v takom čase šiel len raz a aj to trolejbusom a z pohľadu cestujúceho to ťažko hodnotiť.