J: Praha sice oficiálne neuvažuje o zavedení trolejbusov, ale zato tam každý ľutuje ich zrušenie v roku 1972. Každopádne Prahu ani nenapadla taká vec, akože plynofikácia. Dokonca na FD ČVUT leží jedna diplomová práca, ktorá dokladuje, že prevedenie pražskej dieselautobusovej dopravy na trolejbus je lacnejšie ako plynofikácia, a to aj v počiatočných nákladoch, tak aj na prevádzku. Kontrolný výpočet, ktorý pre mňa robil jeden vyštudovaný elektroenergetik, dáva náklady na prejdenie 55 mil. vzkm 58 mil. Kč u dieselu a 11 mil. Kč u trolejbusu. Takáto finančná úspora, nehovoriac o úspore ekologickej, sa s tvojimi plynovými busmi nedá dosiahnuť.
Papyr
Len v Presove mame u trolejbusoveho troleja z oboch stran smerom ku kolmemu kontaktu s zeleznicnym trolejom STUPANIE a nie KLESANIE, aby prechadzajuca lyzina zberaca lokomotivy musela strhnut trolejbusove troleje.