Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Stavím sa ,že do Prešova budú dodávané autobusy toho výrobcu,ktorý dá Janusovy viac do jeho vrecka. ?
Oplatí sa prečítať!
J. Kotuľa: Do roku 2010 dokončíme diaľnicu Bratislava - Košice!
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.5.2004/44171K
Reakcia na: Richard #324:
Čítačky čipových kariet budú slúžiť na dve veci:
1. Revízor v čase kontroly priloží svoju kartu k ľubovoľnému označovaču a následne systém rozpozná revízorskú kartu a zablokuje všetky označovače.
2. DPMP pri tejto príležitosti rozšíri sortiment druhov CL. Okrem JCL papierových a PCL na čipovej karte pribudnú aj JCL na čipovej karte. Cestujúci si bude môcť na kartu nabiť určitý počet jázd daného druhu a potom pri nástupe do vozidla jazdy priložením ČK k označovaču odčítavať. Zároveň JCL na čipovej karte budú cenovo zvýhodnené oproti JCL papierovým, resp. každý x-tý JCL zakúpený na ČK bude zadarmo. Cestujúci bude mať možnosť používať ČK aj ako PCL aj ako JCL súčasne, t.j. napr. kúpim si na kartu mesačný PCL aj 10 JCL na 60 minút. V prípade, že mi skončí mesačník a nebude otvorená žiadna predajňa DP, budem mať v zálohe niekoľko JCL na karte.
Celkovo teda budeme mať tri druhy JCL (v poradí najlacnejší - najdrahší):
a) JCL na čipovej karte
b) JCL papierový - v predpredaji
c) JCL papierový - v doplnkovom predaji u vodiča

Re #325 Richard: Ikarusy 280 mám síce veľmi rád, ale to mi nebráni zastávať objektívny názor, že v dnešnej dobe je ich prevádzka pre udržania atraktivity cestovania v MHD skutočne nežiadúca. Okrem toho je už aj napriek snahe DP badateľné zhoršovanie ich technického stavu. Darmo 14-15 ročný Ikarus je predsa len starý.

Re #326 Papyr: Súhlas.

All: Viem, že je to trošku megalomanskejšie, ale osobne mi je tiež celkom sympatická geniusova (furt neviem, ako mám ten nick skloňovať) myšlienka vyviesť obchvatový smer Petrovanská - Nábrežná komunikácia mimoúrovňovo najdjazdom. Veď by to nebolo až také komplikované - Petrovanská je 6 pruhov + široký stredový ostrovček. Viem si celkom živo predstaviť, ako v smere od Košíc dva pruhy vchádzajú do kruhového objazdu a ten úplne vľavo postupne stúpa oproti ostatným až napokon formou ľavotočivého nadjazdu prekrižuje dolepoložený kruhový objazd a ďalej pokračuje ako Nábrežná komunikácia smerom na Budovateľskú a Pod Kamennou baňou. Netreba tiež zabúdať, že hneď za ZVL je železničná trať a podľa mňa by bolo vhodné, aby ju obchvat mesta križoval mimoúrovňovo (úrovňový prejazd si neviem predstaviť), čomu už od ZVL nadvihnuté jazdné pruhy vyhovujú. Po prekonaní železnice sa cesta pomaličky položí na úroveň terénu.
Reakcia na: Nedoštudovaná laminátka #322:
To vies ty, ale vie to aj cestujuci? Pre neho je 18-rocna Skoda 14Tr symbolom hnusu oproti takej B961, Citybusu alebo Solarisu. Najvyssi cas kupovat nove trolejbusy - pretoze aj vzhlad je podstatny. Pre vlcaky snad najviac.
Este raz ja :))) Ad: Vymeny TB. Ak vymena 70-ky za 12 metrove Trollino, tak potom vymena 92 - 97 za 18 metrove NP Trollina a Ikarusy za 18 metrove Urbina. to uz by bol pohlad :))). (Prepac Vladimir za tie Ikarusy, ty ich mas rad, ja viem :)))
Prajem vsetkym pekny den,

genius: Nestras s tym semaforom, brrr, len to nie. Na Kosickej je ich uz neurekom. O tom kruhaku som pocul dost realne reci od dost vysoko postavenych ludi ...
O tych rodinnych domoch ti zistim viac, ulica by sa mala zacinat niekde okolo benzinky.
Vladimir: Maj strpene s babkou 70-kou, uz ma svoje roky a tak ma pravo aj na kvilenie :))). A ked spominas, 74-ka ma tak uzasne vybite tlmice, ze okrem natriasania ma take zvuky akoby chceli naraz uletiet vsetky kolesa.
Vladimir: Minule si spominal nakup novych oznacovacov cestovnych listkov a letmo si napisal, ze budu mat aj citacky cipovych kariet. Zamyslel som sa nad tym az na druhy krat a napadla mi otazka preco ? Zamysla DPMP "napalovat" kredity na cipove karty ? Alebo budu vydavat aj cestovne listky ? Nehchapem.
A spomeniem zazitok spred tyzdna. Ranna cesta v L:39-ke, kratko pred 6:30. Vychadzame z Bjornsonovej na Sabinovsku. Tolerancia vodicov - absolutne ziadna. Stali sme tam nejake 4 minuty, kym "cudzinec" (teda tusim SB) nezastal a nepustil klbovu Karosu na kusocek cesty k zastavke. Na prestup na L:45-ku som uz zabudol, ked sme ostali stat na cervenej na "velkej" krizovatke. Tentoraz som rozmyslal (a nielen ja) nad "sikovnostou" niekoho pred nami stojaceho, ktoremu rozbeh trval presne jeden cyklus zelenej a tak sme prisli do "mesta" s riadnym meskanim. Ach ti presovski vodici ...
Ak by toto bolo, ja neviem, v Blave alebo Kosiciach, spoje maju meskanie aj hodinu. Cosi by s tym bolo treba robit. Kedysi bolitake zaujimave nalepky na zadnych celach vozidiel s autobusom, favoritom, preskrtnutou sipkou a napisom Dakujem. Asi by sa to zislo aj dnes, hoci v nejakej inej forme.

Ach presovski vodici ...
Reakcia na: Nedoštudovaná laminátka #322:
No ja viem, že 18 rokov pre trolejbus nie je žiaden vek. Ale predsa len by som radšej už začal s postupným vyraďovaním najstarších 14 Tr-iek a ich výmenu za nízkopodlažný typ.
Nedoštudovaná laminátka

Nedoštudovaná laminátka

Reakcia na: Vladimír #318:
Však taký 18-ročný trombelus je skoro ako nový. Vy ste v tom Prešove nejakí rozmaznaní?. Trombleus treba opraviť a nie vyraďovať.
Reakcia na: Papyr #319:
Už čoskoro sa dozvieme, kto vyhral súťaž na dodávku 25 NP autobusov do Prešova. Predpokladám, že súťaž na autobusy ovplyvní aj trolejbusovú súťaž na budúci rok.
Reakcia na: MUC. Papyr #317:
mno ja nevravim, ze kruhak je zle riesenie, ja ho podporujem. ale keby som o tom rozhodoval ja a mal by som dost penazi (ake naivne :-)) tak by som tam dal kruhak+nadjazd. ale sme v presove a som ochotny sa s kymkolvek stavit, ze do piatich rokov tam bude stat semafor ...
Reakcia na: Vladimír #318:
Oj, zabudol som si zmazat "titul" 🙂 Inak suhlas 🙂

Krasny sen: 70-ku nahradit Solarisom Trollino 12AC ev.c. 124 🙂
Reakcia na: MUC. Papyr #317:
Budú si musieť zvyknúť. Na druhej strane, pri semaforoch si prešovskí vodiči "ta toto co" prvý raz povedali pred 30 rokmi a stále sa nevedia plynule pohýnať 🙂 ? ☺

Dnes trolejbus č. 70 vydáva taký nehorázny a navyše hlasný zvuk, že čestne prehlasujem, že som za celý život nič podobne hrozné nepočul. Pôsobí to ako keby tam bol diesel z nejakej mnohodesaťročnej Tatrovky. No fuj. Cestujúci i okolidúci sa normálne obzerali. Zvukové znamenie na zastávkach pre ten šialený rámus ani nebolo poridne počuť. Žiaden Ik280 dnes nehučí hlasnejšie ako 70-tka. Slovami laika: "18-ročný trolejbus v agónii".
Reakcia na: genius #313:
Nesuhlasim. Kruhovy objazd je genialne riesenie krizovatky a pre 5-clennu krizovatku, kde niektore cesty su 4-prudove a niektore 2-prudove, si neviem predstavit lepsie, lacnejsie a plynulejsie riesenie. Netreba nic mimourovnove. Ovsem uvidime, ako na to zareaguju presovski vodici, ktori si kruhak mohli doteraz vyskusat najblizsie v Kosiciach pri DK VSZ, ci ako sa to tam vola. Uz vidim takeho typickeho vodica, ktory tam pride a povie "ta toto co?"
Reakcia na: Pitto #315:
Skutočne chýba? Ja som na L32A a 36A nezabudol, ale vyznačil som ich len na Vajanského pretože zvyšok trasy majú rovnaké ako L32 a 36. Ja totiž 32A a 36A asi ani nepovažujem za samostatnú linku, ale o časť spojov liniek 32 a 36.
Vladimír: Dajak si sa pozabudol na schéme.

Chýba tam 32A a 36A.

Diky.. ?
tiež to isté k titulu BC.

Všetko najlepšie.... ☺ ☺ ☺
takze po poradi:
podarilo sa mi vidiet minuly vikend novy transparent na jazvecikovi. supeeeeeeer. normalne som mal problem sa sustredit na soferovanie 🙂 konecne to vyzera, tak ako by malo.

krizovatku pri zvl by bolo samozrejme najlepsie riesit mimourovnovo. ono totiz tam ma ustit aj nabrezna ! takze pozor, pojde potom o krizovatku piatich vyznamnych ciest, z toho tri az styri (zo sidliska svaby) budu vyhladovo stvorprudove !!! takze ma to byt naozaj megakrizovatka. aj ked ako alternativu by som videl kruhovy objazd s tym, ze hlavny smer (bud nabrezna-ke, alebo zst-ke) by sa dal prejst ponad kruhovy objazd, aby bola zachovana plynolost premavky z privadzaca na dialnicu a naopak. akurat ze je to vsetko len fantazia a pretoze sme v presove, tak sa vyriesi vybudovanim asi tisic ostrovcekov (ako na zaciatku s3) a semaforom a zacnu tam byt kolony zo vsetkych smerov.

vlado: blahozelam k bc.

nay ed: uz som sa vyjadril na pis.sk. a toho uradnika co to schvalil by som za nieco zavesil do prievanu ...

richard: ak to vies, mohol by si konkretizovat, kde presne maju byt tie rd ?? celkom ma to zaujima

dialnica po-svinia: ano, slovaci naozaj jazdia bud ako prasce, alebo jazdit nevedia a potom to tak konci. a co sa tyka tych pozemkov, tak podporujem tych ludi v suboji z byrokratickym molochom, ktory by najradsej stale vyvlastnoval pozemky za 2 kcs/m2 pody. nesmejte sa. mojim starym rodicom nedavno vyvlastnili velku vacsinu zahrady v inrtavilane za 10 sk/m2. (nebolo to sice v suvislosti z vystabou cesty, ale o to viac to nastve). pokial by vas zaujimala minimalna uradna cena pody v intravilane presova, tak je 500 sk/m2. vivat uradnici ...
Reakcia na: Vladimír #310:
pripajam sa aj ja a prajem vela stastia pri upgradovani toho titulu 😉
Vladimír,blahoželám a držím palce k získaniu titl.l ing. ...Zároveň blahoželám aj Vaším rodičom. Len tak ďalej.
Reakcia na: Vladimír #309:
Joj... chybička sa vlúdila:

Re #301 #303 #305 #306: Ďakujem za gratulácie 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.