L3: 398+399)L4: 387,616)L6: 600+601,)L7: 406+407,618+619)LR: 408+409))L11: 4311)L19: 3510)L25: 5218)L31: 4202)L38: 3004))ine postrehy:)- to "oznamenie", ze BCK sa vybavuju stale a kupony platia len do konca marca, rucne nacmarane a nakopirovane, je naozaj uchvatne. "Marketingove oddelenie" DP sa isto muselo prekonat :P)- zvyk, ze spoj, ktory ma ist na 5:17, pojde na 5:17 a nie 5:15 ani 5:16, sa mi stal "osudnym". No co no, ved cestujuci si iste rad pocka 24 minut na dalsiu elektricku :P)- po vyse mesiaci opat Solarisy a trolejbusy, hura! :))- ...a nehlasiace vozy, "hura" :S)- dokonca prave aj zhaslo komplet svetlo v elektricke, okrem toho ze je tu kosa
TA: T2 #212 je pôvodná ostravská T2 #619, ktorá bola po vyradení (ako jedna z posledných, ak nie úplne posledná T2 v Ostrave, o ktorú bol záujem z viacerých strán) zakúpená do Košíc ako náhrada za úplne zdevastovanú a už takmer neopraviteľnú pôvodnú T2 #234, ktorá bola zošrotovaná minulý rok. T1 #203 je naopak pôvodná košická T1, ktorá však bola vyradená už po 10 rokoch v prevádzke, keď ju následne kúpil DP v Ostrave ako náhradu za požiarom zničenú T2 #683. Tam pod týmto evidenčným číslom existovala celých 16 rokov, keď si ju po vyradení opäť vyžiadal DPMK, ktorý z nej urobil pamätník pred DPMK. Rekonštruovaná bola v Krnove a spojazdnená v dielňach DPMK.
Tak na toto sú tu iní odborníci. Nech sa teda prejavia. Podrobnosti neviem a nepresné info radšej nebudem šíriť. mám ju ináč zachytenú, keď prišla do Hanisky pri Košiciach.
skúšku spojenia mám za sebou ? tak ešte raz :
nejaká historická električka bola kúpená z Ostravy, ak sa nemýlim, opravte ma, prosím, ak hej! ( len neviem, či to bola T1 alebo T2 ?)
Toto neviem, to by som musel zistiť. Nie je to moja záujmová oblasť, ale viem, že je po oprave. Pokiaľ sa nemýlim, tak bola v Krnove. No na to sú tu iní odborníci, aspoň dúfam. ?
Furčan