O 10:50 som videl odstavenú T3 #392+393, zrejme z L6, priamo v koľajovej križovatke na Nám. osloboditeľov (ideálne postavenie na fotografovanie so siluetou Dómu sv. Alžbety ). Za ňou zostala stáť T3Mod #359 na L2, vozidlo, s ktorým si nedovolí manipulovať hádam žiaden vodič. Naviac, v tomto vozidle bola vodička, ktorá podľa predpisu nemôže spriahať vozidlá...
K tej linke 5,resp. 0. Ty si sa zaradoval, no mne velku radost neurobila. Ty nou mozno cestujes casto, lebo ti vyhovuje na internaty, mna ako Kosicana to nezaujima, lebo do Optimy nechodim,pretoze byvam uplne v inej casti mesta a mam dostupnejsie HM. Ale ci nemala zmysel? Urcite by bola v starej trase pristupnejsia pre vsetkych. Spominam si na casy, ze do skoly som chodil na L1.Potom ju zrusili, mal som moznost cestovat L9.Ta mi vsak nevyhovovala, lebo bola dlha a spoje boli natrieskane, tak som vyuzival prave L5 sprestupom na L4.No zrusili aj L5, tka som chodil na L7.
Vseobecne si myslim, co sa tyka dostupnost spojeni zo sidlisk, ze jazero je na tom najhorsie. Nema ziadnu zrychlenu linku, pricom do mesta je z jazera najdalej. Z takeho Nam.MMM to moze trvat az pol hodinu.
Tá prelepená tabuľa je výtvor od 1018. Myslím si, že je to lepšie, než tie zalaminované papiere. Hlavne z praktických dôvodov, zalaminované papiere vypadávajú a rýchlejšie sa poškodzujú.
Ja som dnes prišiel do KE s R 609 Spišan s pravidelným príchodom o 19:50. Z vlaku sa vyrojilo veľké množstvo študentov a mnohí z nich si to namierili na zastávku električky. Spoj L6 o 19:56 sa síce zaplnil "do hlavy", potešilo ma však, že na zastávke som ešte napočítal 80 študentov. Na spoj L5 o 19:59 však ešte mnohí dobiehali, takže odhadujem zaplnenosť cca 100 ľuďmi. Na nasledujúcich zastávkach pristupovali ďalší ľudia, takže vyťaženosť spoja bola 100%-ná.
Dnes 525-ka na L5 zo 4 linkovych tabul jednu mala zelenu W-ckovsku, s prelepenou cierno-bielou cislicou '5'... Skvostny pohlad Inak studenti sa zase o 18:47 natrepali do R1ky, 5ka ostala 'od macochy'...
BM:
Po relaxačno-zážitkovom víkende sa už vraciam domov do pracovno-nudnej rutiny. R 609 Spišan je neuveriteľne plný, a to je ešte len poobedňajší spoj...
361 už je so 414-kou, teda žiadna prehliadka sa nekoná.
Dňa 11.1.04 na L6 je písana 337-ka !, neviem či ma ísť o vtip, alebo majster nevie aké vozy púšťa vonku. Výpravca len zvyčajne opíše zadelenie od smenového majstra, teda mohol zle prepísať 387 alebo 397.
Ešte ďalšia možnosť, fakt jazdila. Keď som bol posledný raz v novembri vo vozovni, práve do 337 pchali čelné BUSE, tak prečo by nemohla byť vonku. Nikde však nie je žiadny záznam o skúšobných jazdách.
spank