Nodes: Domovská linka 512 bola roky placatá L3, takže chytanie čeľustí postačovalo. To hrkanie plechov spôsobuje/ú podvozok/ky, ktoré by chcelo doštelovať. 531 má celkovo zlé jazdné vlastnosti. Pre vodiča sú dôležitým kritériom napr. sedadlo, ľahkosť našlapovania pedálov, akcelerácia, poruchovosť a pod. Predtým vodiči hovorili v najhoršom o 517, ale tá už je N-ková, teraz počúvam o 531.
L5 - D36 - 531 a 536
Na 531 svietia vzadu reflektory, asi na zvýraznenie, že je to z KT8 najväčší džad (ktorým ho urobil jeho majiteľ, ale o tom radšej pomlčím...).
A ešte som zabudol, že som na ceste z mesta chcel stihnúť domov L11 spojom o 22:10. Bolo už 22:12, už som aj videl, ako autobus vyhadzuje blinker, ale aj tak som ešte bežal, no a predstavte si, on už za zastávkou zastal a otvoril mi dvere... Bez mučenia priznávam, že som mal v sebe dva poháriky a pri dobiehaní som si už akosi nedomyslel, že to nemám šancu stihnúť a ono som stihol... :o)
Taka technicka otazka: aky typ usmernovenia pouziva DP na usmernenie striedaveho prudu? Jednofazovy alebo trojfazovy?
~> BM - pisal si mi mail, nestihol som na neho odpisat. Povodne som mal v zaujem zavolat do toho nestastneho vydavatelstva, a vymenovat im chyby, lepsie by im bolo napisat mail, kde by sa dali zhrnut vsetky chyby, ktore v tej brozure vznikli + zislo by sa ich tu napisat, aby to bolo vsetko pokope.
Po kapacitnej stránke rozlišuje, ale po stránke výpravy nie. Na služobných CP máš napísané niečo v zmysle "Vypraviť kĺbový alebo 15m autobus". Takže formálne im to je jedno.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Sarko