Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Krátko pred 13tou hodinou vypadla Trolejbusová doprava. O 13:32 sa opäť obnovila TD. Trolejbusy boli odstavené pozdĺž celej trate.
Pri Mlynskej bašte som čakal 20min (totálne premrzol), potom som to vzdal. 🙂
Reakcia na: Sarko #496:
Uzsom myslel, ze 512 😎
Reakcia na: Esicko #489:
Paranoia, paranoia, ze? 🙂 Problem bol so znakom & a to je uz dufam vyriesene (aj ked iba v novych prispevkoch 🙂 )
Dnes ráno som sa viezol na 3514 od Modráku až po Senný trh celkom sám. Aj takto sú u Nás využité linky.
Reakcia na: Diggi #501:
Tak to mas teda pravdu, nevidel 🙂
Vladimir > Na 32-ke sa aspon raz za 2 mesiace objavili aj uz nebohe 3102 a 3104. Tie si urcite nevidel. 🙂
No, dnes som videl tu ryhu v asfalte na zel. stanici, takych 7-8m isla po zemi, z toho by uz bola pekna kopka zemiakov, po takej orbe.
Vykoľajenie 364 nebolo vážne, po obnovení prevádzky sa aj chvíľu jazdilo po dvojkovej koľaji, ale neskôr sa rozhodlo o bezpečnostnej výluke, takže momentálne sa jazdí iba po šestkovej koľaji, s otáčaním cez vratnú koľaj (predbiehanie spojov) až do odvolania.
Dnes som po prvý raz videl v pracovný deň na L32 SU 15. Týmto sa zavŕšila celá séria vozidel a môžem prehlásiť, že na tej linke jazdí okrem prímestských busov čokoľvek. Samozrejme, oficiálne je L32 osadzovaná výhradne kĺbovými autobusmi.
Aby toho nebolo dosť, zaujala ma výmena typov v tom zmysle, že na L32 bol Solaris a hneď za ním sa prirútila generálkovaná Karosa B741 na L12. Zaujímavé.
No, takže o 17:51 vyorávala sólo T3 #364 (pravepodobne L3) na "dvojkovej koľaji" (vnútorná koľaj v slučke), ktorá sa vykoľajila v oblúku medzi výstupnou a nástupnou zastávkou v ľavotočivom oblúku. Info by Shorty.
Pred chvíľou bolo hlásené vo vysielačke vykoľajenie na žel. stanici. Zas dakto vyorával zemiaky... '-)
Odkedy jazdia na L18 sólo vozidlá?
Namiesto 1003(L71) - bus 5237.

Jazvečík 5101 na L13
L71 1007,1010,1013,1016,1020,5237
L72 1011,1014,1019
L70 2001,2003,2005

1020 má vrch čelného skla obložené CDčkami (cool)
Reakcia na: Sarko #493:
Ono, aj v Brne vysla z kolajnic K3N...Ale tu mi ide o princip. Ze su schopni rozbit vozidlo, ktore este ani nie je poskladane do premavky.
Musím potvrdiť Esickove slová, že cez wap sa fakt nedá vôbec dostať na diskusné fórum. Tu, na dispečerskom, je to bez problémov. Skúšal som to aj s inými modelmi telefónov, takže problém bude niekde na stránke.

Nodes: Príčinu vykoľajenia zistím, ale poviem Ti to už asi len osobne, lebo aj tak som toho napísal viac, ako som mal a bol by som nerád, keby som mal kvôli tomu nejaké problémy. V podstate sa nič nestalo a pokrivené plenty sa dajú bez problémov vymeniť. Pre budúcnosť by som nové a opravené električky presúval výlučne na riadne pojazdných a teda bezpečných podvozkoch.
Reakcia na: Sarko #490:
Kokos...porazi ma z nich...
Reakcia na: Sarko #490:
Somraci....ako doslo k tomu vykolajeniu?
Takže pokračujem ohľadne transportu dodaného KT8D5RN ev.č. 521. Článok 521-A bol z areálu USS položený na jalové podvozky a traktorom vytiahnutý ku rýchlodráhe cca o 10:00 (aj keď je už po polnoci, predstavujte si, že je ešte "dnes"). Privítanie sa konalo vo forme zvečnenia Shortyho digifoťákom. Na jalových podvozkoch bol mierne nahnutý nabok, takže pôsobil tak trochu ako starček. Okolo prešia dielňa na KT8 ev.č. 525 a pri posunovaní na rýchlodráhu sa dielenskí tesne pred výhybkou presvedčili, že nevyletia na úseku, kde sa im to 17.11.2003 podarilo s KT8D5RN ev.č. 517. Tu bol dokonca vymenený kus koľaje a upravený rozchod trate, pretože tu došlo k vykoľajeniu z dôvodu doslova širokého rozchodu (podvozok sa zrútil dovnútra koľajového zvršku). 525 si zapriahla 521-A a cca 50 km/h (!) rýchlosťou sme sa prehnali po rýchodráhe. Keď som zo zadnej kabíny 525-ky videl, ako to narába s jalovým podvozkom na 521, zbledol som... Príchod do vozovne cca o 10:45. Ako druhý bol prevezený prostredný N-článok a po obede nakoniec 521-B, ktorý sa krátko po 15:00 vykoľajil v areáli vozovne (súprava 604+521-B). Výsledkom sú pokrivené plechy na T6 i na KT8RN a silne nahnutý celý článok 521-ky. 😞 Shorty si práve menil poruchovú 369+368 z L6, takže kým čakal na vystriedanie zálohy, natočil s digiťákom krátku videosekvenciu po nakoľajení a odchode do haly (cca 15:45). 517 a 521 budú skompletizované a spojazdnené do dvoch týždňov.
Cez WAP sa dnes cely den neda dostat do diskuzie, tak ste sa ma "sikovno" zbavili.
Reakcia na: Sarko #487:
A co še pošpocela?
Reakcia na: Nodes #486:

E-e, bola to 604 a aj tá havarovala... Viac napíšem o chvíľu. 😕

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.