Tak páni, od kedy chodím kvôli zavretej mestskej plavárne za bazénom až do Šace, tak na trase Košice - Šaca už pravidelne zažívam mimoriadné udalosti.
Kým predvčerom to bola do nebies zvoniaca T6 ev.č. 604, dnes sa predviedol Tambus ev.č. 4501. Nastupoval som na L38 (zast. SOU križovatka, smer Košice) a po ceste sme mali celkom 4 neplánované zastávky kvôli uvoľneniu vzduchotlakovej hadice nad 3. dverami, ktoré tlakom držia dvere zatvorené. Prvá "zastávka" bola hneď priamo na križovatke Železiarenská-Buzinská, 2. medzi Ludvikovým Dvorom a Poľovom, 3. medzi Perešom a odbočkou na letisko Košice (komunikácia I./50) a napokon tesne pred kruhovým objazdom, kde sa aj pri vchádzaní do kruhového objazdu úplne roztvorili 3. a 4. dvere... Vodič po silne hučiacom tlaku vzduchu zakaždým otvoril kryt nad dverami, s ťažkosťami zasunul hadicu a išiel ďalej. Na Moldavskej som vystupoval, meškanie 5 min. a nechápavo som pozrel za odchádzajúcim autobusom...
V rádiu Expres práve hlásili, že pri amfiku smerom do mesta sa zrazili dve autá, ktoré zablokovali električkovú trať. Električky v danom úseku údajne NEPREMÁVAJÚ.
A do tretice, 604 na R1z, smer VA USS má poruchu dverí, výstražné zvonenie v jednom kuse zvoní a ak vodič na zastávke otvorí dvere, výstraha zvoní aj naďalej, pričom prvé dvere sa zakaždým len trochu roztvoria a vodič musí stlačiť tlačidlo otvárania dverí vždy 2x. Som zvedavý, dokedy ho to bude baviť, a to sme už na zastávke SOU dopravné...
A ešte raz pozor, tentoraz na T3 #411, zo súpravy 410+11, na L9, hneď na nasledujúcom poradí za 500-kou, kde sa motorgenerátor tvári ako revolučný masážny stroj, takže na sedadlách umiestnených nad ním, si užijete svoje
Skutočne to bol prezidentský nabiják, mám to z prvej ruky, od vodiča trolejbusu 1018, Števa, ktorý bol práve v službe a cca hodinku po všetkom mi písal sms v znení "........, 1018 má teraz na zadku nalepenú tabuľku s EČV P00018, .......".
Si si istý, že to bol "šusterák"? Ja som totižto pár metrov od trolejbusu, približne v úrovni vodorovného značenia videl odstavené auto podobné starej Lade. Ale je možné, že to bol len jeden z účastníkov nehody. Prezidentov nabiják by som určite nebol prehliadol a isto nikde nablízku nebol (možno mal naponáhlo).
Inak tá zhoda je fak úžasná, 1018 0018, ešteže tých policajných áut nie je 1018.
2) Takže po poriadku. V CP sú spoje s odchodom R1 z VA USS o 6:13z, :23 a :38, t.j. podľa okrajového režimu doby obehu to je 18 minút na zastávku Plynárne, t.j. platné časy pre túto zastávku sú 6:31, :41 a :56.
Z uvedeného vyplýva, že chyba nastala tak zo strany DPMK, ako aj iMHD. V prípade DPMK je tu preklep (nie 6:21, ale 6:31). Na ostatných zastávkach (napr. SOU dopravné, Nám. osloboditeľov), je uvedený spoj označený správne. V prípade iMHD tu úplne chýba spoj s odchodom o 6:23 z VA USS, pričom pripočítavanie minút pre jednotlivé nasledujúce zastávky je podľa denného režimu (nie okrajového). Z tohto dôvodu sú podľa iMHD uvedené spoje napr. pre zastávku Plynárne o 6:33 a :58 nesprávne (správne 6:31 a :56). Nie je to dobré, pretože už na zastávke Nám. osloboditeľov je rozdiel oproti skutočnosti až 5 minút.
Sarko
Si si istý, že to bol "šusterák"? Ja som totižto pár metrov od trolejbusu, približne v úrovni vodorovného značenia videl odstavené auto podobné starej Lade. Ale je možné, že to bol len jeden z účastníkov nehody. Prezidentov nabiják by som určite nebol prehliadol a isto nikde nablízku nebol (možno mal naponáhlo).
Inak tá zhoda je fak úžasná, 1018 0018, ešteže tých policajných áut nie je 1018.