Diggi:
Ano, je to tak, ja som to omylom v rychlosti napisal naopak![😞](/data/img/emoji/1f61e.png)
All:
Este jedno dolezite upozornenie, nepostacuje ak uvediete, ake vozidlo na akej linke nehlasilo alebo nespravne zobrazovalo informacie na BUSE. Potrebny je aj CAS, SMER LINKY a MIESTO, kde bola takato skutocnost zistena!
Dalsia vec je, ze si treba uvedene informacie zapisovat a raz za cas (dajme tomu mesacne) si uvedene info dame do jednej hromady a odovzdame pre 1018. 1018 sa uz vyjadril, ze je chvalitebne, ze tu o tom diskutujeme, ale on to z casoveho dovodu nestiha na fore vyhladavat a prepisovat.
Ano, je to tak, ja som to omylom v rychlosti napisal naopak
![😞](/data/img/emoji/1f61e.png)
All:
Este jedno dolezite upozornenie, nepostacuje ak uvediete, ake vozidlo na akej linke nehlasilo alebo nespravne zobrazovalo informacie na BUSE. Potrebny je aj CAS, SMER LINKY a MIESTO, kde bola takato skutocnost zistena!
Dalsia vec je, ze si treba uvedene informacie zapisovat a raz za cas (dajme tomu mesacne) si uvedene info dame do jednej hromady a odovzdame pre 1018. 1018 sa uz vyjadril, ze je chvalitebne, ze tu o tom diskutujeme, ale on to z casoveho dovodu nestiha na fore vyhladavat a prepisovat.
Sarko
Co sa tyka tych Solarisov, na prvy pohlad sa tieto dve serie lisia jedinym nepatrnym detailom a tym je nater na zadnej casti cela, ktory je v hornej casti prvej serie (v urovni displeja BUSE) biely, ostatne ho maju zeleny. Kedze Solaris sa osamostatnil od spol. Neoplan, naozaj si myslim, ze je dolezite odlisovat vyrobcov, i ked tovaren je ta ista.
Dolezitejsie rozdiely su v motorickej stranke, tu sa vsak delia 2 skupiny na serie:
3501 - 3510: motor MAN, norma Euro II, ciastocne oddelena kabina vodica
3511 - 3520: motor DAF, norma Euro III, samostatna kabina vodica so vstupom pravym kridlom 1. dveri