Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
JA LEN DODAM, PODLA DRAZNEHO PREDPISU, NEMAJU CO OSOBY NEPOVERENE, HLADAT CO V DRAZNOM TELESE.
Reakcia na: lavazo #1215:
Dôvod je skutočne jednoduchý. Niektorí "dobráci" si týmizelenými tabuľkami dopĺňajú zbierky. Inými slovami, kradnú ich ?
Vysvetlite mi niekto, prosim, preco uz na elektrickach nepouzivaju zelene transparenty s cislom ale len nejake zaliate nahrady?
Reakcia na: Dopravák #1212:
To je jasný signál, že medzi jednotlivé prúdy električkových koľají treba dať súvislé zábradlie, asi tak, ako je to pozdĺž celého úseku od križovatky Toryská-Ružová a Toryská-Tr. SNP pri novobudovanom OC Galéria. Inak budú nakupujúci medzi Baumaxom, Kauflandom a Optimou pobehovať ako po blšáku...
Furcan:Trolejbusy nevykolajuju,trolejbusy vytrolejuju:-).
Reakcia na: Vladimír #1208:
V dnešnom KE Večerniku je otom menši članok.str.2 ?
Dneska okolo 9:30 došlo k vykoľajeniu trolejbusu 1013 na Lingove pri vychadzani na hlavnu cestu.Po vykoľajeni trolejbus trochu asi nechtiac cuvol a bol problem.Ľavy zberač zavadil o nosne lano vedenia.Pravy zberač vyšiel nad nosne lano vedenia čim sa znemožnil pristup stiahnutia zberača.
O 15min dorazilo dielenske vozidlo 6242 a trolejove vozidlo 6053.Dielenskym vozom dopustily vzduch do trolejbusu a potom ho pomocou ťažnej tyče vytlačily par metrov vyššie. Mechanyci 6053 potom odkvačily zberač a bolo všetko v poriadku.Trolejbus nasledne nacuval na odstavnu plochu,kde počkal na svoje poradie a odpracoval si svoju službu až do večera. Mam to nafotene.
O cca 18:20 dotiahla dielenská Karosa Ikarus 435 na Hornádsku (žeby opäť niečo s motorom?)
Od kamaráta som sa dozvedel, že včera podvečer niekde medzi Kauflandom a Optimou došlo k stretu električky s chodkyňou. Neviete o tom niekto niečo?
Zdenko-BA: Pokiaľ prídeš k vodičovi a si šikovný, s veľkou pravdepodobnosťou zistíš číslo služby ešte skôr, než sa ho opýtaš. Ale ak sa ho už aj opýtaš v zmysle, že by si potreboval vedieť číslo poradia pre vlastnú potrebu (t.j. že sa naňho nechceš sťažovať), tak určite by Ti väčšina nemala mať problém číslo poradia prezradiť.
Reakcia na: Sarko #1202:
A keby som sa chcel spytat vodica na akom poradi je, odpovedal by mi normalne a slusne?
Reakcia na: Sarko #1202:
Dakujem pekne.
Tbus má pravdu je to the best ke bus ,kým ho nezmodernizujú ?
MIRKO co si to myslis o 3002. sak je to este predpotopny bus
Ten bus ma uz skoro 13 rokov a je to posledna cervena 741. Ved je to najlepsi KE bus
Reakcia na: Zdenko-BA #1201:

Číslo služby = číslo linky + číslo poradia + typ služby vodiča

Čo sa týka električiek, dá sa vidieť cez prvé otvorené dvere, pokiaľ má otvorené dvere aj vodič do kabíny. V ostatných prípadoch je to zložitejšie.
Reakcia na: Vladimír #1199:
Aha, cize cislo sluzby = poradie na linke, ze?

Re #1198 Sarko: A da sa to cislo vidiet aj vtedy, ked nesedis v dopravnom prostriedku?
Reakcia na: Zdenko-BA #1198:
Stojany na čísla služieb vo vozidlách existujú a ešte v nie tak dávnej minulosti sa žlté tabuľky s číslami služieb používali. V súčasnosti vodiči na linkové+smerové tabule, výkaz a prenosný mikrofón z vysielačky používajú veľké brošne, tie sú pre každú službu zvlášť a na boku brošní sú aj čísla služieb, takže častokrát sa stačí pozrieť len smerom k dverám do kabíny a číslo sa dá ľahko zistiť.

Čísla služieb sa používajú v tvare AABBC, kde AA je číslo linky BB je číslo poradia na linke a C je typ služby. Ak je číslo linky jednomiestne, napr. linka č. 6, číslo služby sa začína nulou (napr. 06011 - linka 6, poradie 1, dopoludnajšia služba). Linky, ktoré obsahujú písmeno (R, RA...) sú v čísle služby označované samostatným číslom, ktorým nie je označená žiadna iná linka. Čísla poradia od 1 po 9 sa označujú ako 01 až 09 (napr. 18011, 18021, 18031..), ale na niektorých linkách sú čísla poradí rozdelené napr. na celodenné a trhané, alebo z jednotlivých prevádzok (napr. linky RA, Tesco bus a Optima bus používajú v čísle služby akoby číslo linky 40 a majú tieto čísla poradí - 1. skupina 01, 02, 03, 04; 2. skupina 11, 12, 13, 14, 15, 16; 3. skupina 21, 22, 23 a 4. skupina je 31. Typ služby sa označuje číslami 1 - dopoludňajšia služba, 2 - popoludňajšia služba, 4 - dlhá nepretržitá služba+špeciálne služby a 5 - trhaná (delená) služba.
Reakcia na: Zdenko-BA #1198:
Myslím tým to, že keď vidíš číslo služby, tak tým pádom vieš aj poradie na linke. Označenie služby ho jednoducho obsahuje.
Reakcia na: Vladimír #1197:
Len ci vasi kosicki vodici nie su taki ako niektori nasi bratislavski. A co tym myslis, ze "cislo poradia je obsiahnute v oznaceni sluzby" lebo tomu trochu nerozumiem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.