Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A ešte pozdravujem vodiča, ktorý (asi včera) na linke 54 (nová Karosa - 521x) mal až do zastávky Nadchod nahodené:

54 SÍDLISKO ŤAHANOVCE - MADRIDSKÁ


Včera bola 3105 na linke RA, to bol ale zážitok...
V Po bola na linke 53 4094. Asi po polroku som je videl na Ťahanovcach.

A ešte:

Prečo zrušíli Ikarus 280.10 na linke RA ???
Tento autobus úplne vyhovoval, každý sedel, kde chcel, a teraz, väčšina ľudí stojí, lebo niekto si zmyslel, že cestovný Ikarus už na Ťahanovce nepôjde a namiesto neho pôjde 4093.

Howgh, dohovoril som
Solarisy boli dlho na Podhradovej, možno budú dlho na Furči a potom príde možno rad aj na Ťahanovce a iné sídliská. A do Šace od zrušenia 52 a prečíslovania na 38 nechodí Solaris každý deň.
A včera išla krátka Karosa na linke 27. Sardínky.

? ? ?
Reakcia na: Vladimír #1320:
No to ano. A co s tym dalej? Je cielom VPMK odradzat cestujucich od pouzivania MHD o.i. aj nasadzovanim kapacitne mensich vozidiel?
Reakcia na: Nodes #1319:
Veď sme to tu nedávno do podrobného podrobna preberali. Sóla vytlačili Solarisy z L12 na L18 preto, lebo PCD nemá k dispozícii dostatočný počet kĺbových vozidiel a ODS je toho názoru, že na linke má byť stále vypravenie. To znamená žiadne také, že na linke akože chodia klbáky ale na každom treťom spoji príde malá Karosa. Preto sa celkovo znížila výprava klbákov, aby mohla byť na každej linke stála výprava. Malo to byť už skôr, ale PCD tvrdila, že má dostatočný počet klbákov. Prax však ukázala, že sóla sa stále ukazovali tam, kde nemali, tak sa rozhodlo o tpovej zámene vozidiel na L12 a 18.
Reakcia na: vlado #1318:
Sice som ten pripevok nepisal ja a kedze nepoznam Vami uvadzanych lludi, poprosil by som Vas o priblizenie dovodv, resp. subjektu, ktory nariadil SU 15 na l.c. 18. Vdaka.
Čítam tu onejakých debiloch ohľadne Solarisov na l.18.Asi nie si v obraze,nepoznáš dôvody.Skus zavolať Viere na CP,alebo na dispečing a tam Ti určitr vysvetlia prečo.Je to nepopulárne,kapacitne nevyhovujúce,ale v DPMK si to sami nevysleli. Pa.
Reakcia na: rl #1311:
nad prednymi dverami uz nema sipku a kocecku[poznavacie znamenie]
Re #1312 Dopravak: 6294 ma tie potahy uz dost dlho[asi 2-3 roky]
Re #1314 Peter: Nechodia nahodou trolejbusy trosku castejsie ako linky 27, 34 a 56 dokopy? A 53 nieje najstratovejsia. A co tak 33 alebo 60. A 31 tiez klbova linka pokial viem. Teda by mala byt. Inak, vobec by mi nevadilo , kebu chodila 53 len 3krat za hodinu[lahsie sa zapametaju casy] ?
 Nevie niekto nahodou co sa stalo vcera poobede s 6295 na 54 pri poste13 na Tahanovciach. Myslim ze to bolo okolo 16.00-16.05
Mimochodom pondelok bola 4302 v lamparni-lebo medved. Nieco ohladom 4 cervenych pak na stresnych vetrakoch ktore tam ,zial, niesu
? ☺
To su debili, na L18 daju "debilne solarisy". ludia sa tlacia ako zvierata a aj vcera aj dnes (4310) na L12 som videl klbove autobusy.
Je to spravodlive? Furca je vacsie Sidlisko ako tahanovce a chjodi sem len jeden klbovy bus (32) a trolejbusy (71 a 72).
(L31 nepocitam, lebo neide do centra).
No a napr. tahanovce L11, L27, L34, L53 ( asi najstratovejsia linka v Kosiciach) , L56 su klbove. To fakt musia byt v DPMK sami neschopny debili.
A doplnim, ze 5101 bol na l.c. 36. Pozdravujem vodica 5243, ktory jazdil popoludni. Smer Bankov, nehlasil zastavky, na displeji linka 29 ( namiesto 29B ), tarifne pasmo 0. ?
20.4.2004 (utorok)

L71 - 1004, 1009, 1013, 1018, 1019, 1020, 1003z

L72 - 1002, 1006, 1007, 1011, 1015, 1016

L70 - 2002a, 2003, 2006b



Karosa 6294 má pekné nové poťahy na sedadlách (krvavo-červený)
Dnes je 4096 na linke 53. Je po VP. ŠPZ: KE 573 DB
Reakcia na: 1018 #1309:

Alebo Organizujú Dopravu Spoľahlivo (ODS), ale Púšťajú Čo Dôjde (PCD)... ?
Reakcia na: Sarko #1308:


Oprava ? ODS - Odbor Dopravné služby
PCD - Prevádzka Cestná doprava

?
Reakcia na: Peter #1306:

ODS je Odbor dopravnej služby a PCD Prevádzka cestnej dopravy (autobusy+trolejbusy).

Čo sa týka pedálov, napravo je jazda (plyn hádam nie 😉 ), v strede prevádzková elektrodynamická brzda a vľavo vzduchová. Tá sa používa napr. aj na dobrzďovanie pri súčasnom našlapovaní jazdného pedálu počas prejazdu konktaktom elektricky ovládanej výhybky. Vodič ju musí prejsť nižšou rýchlosťou, preto to dobrzďovanie. Elektrodynamická brzda by odber prúdu jazdným pedálom vypol.
Jedna technicka otazka. Vodic trolejbusu ma tri nozne pedaly, v strede je brzda, napravo plyn. A nalavo? Ze by nieco ako spojka?
Vladimir: Co je to ODS a PCD? Mas pravdu, mali by kupit dake klbaky.
Reakcia na: Peter #1304:
Stojím za rozhodnutím ODS o zmene vypravenia typov vozidiel na linky. Skôr by sa nad súčasným stavom mala zamyslieť PCD, ktorá aj napriek nedostatku klbákov aj v tomto roku pokračuje obnovou autobusového parku 15m busmi.

Ešte šťastie, že Košice nekupujú trolejbusy. Lebo to by sa nám tu už hemžili Trollina 15 AC ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.