Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Drahy moj ja to sice chapem, ale stvim sa stebou o tisicku ze pridem o nahodnim vodicom , (nech ma 40tke) a poviem mu nech mi vysvetli ako slui volba ODKLON tak bude len hafkat, taka je skutocnost, ziadny sofer nevie pouzivat BUSE na 100 percent.Asi tak.
L5: 523, 536
L9: 392+393, 501, 513, 517, 529, 534 - doobeda
?
Reakcia na: Cestovatel #2518:


Drahy moj, nemas zrejme absolutne predstavu o fungovani informacneho systemu BUSE v KE.
Tak za prve, co sa tyka situacie na Mikoviniho, este keby ste napisali ev. cislo vozidla, bolo by uplne jasne, o aku verziu ide. Vozidla dostavaju priebezne nove verzie informacii, ale kazdopadne v dnesnej dobe uz vsetky vozy maju verziu s linkou 15 taku, aka je aktualna. Nezabudaj, ze v dnesnej dobe ma linka 15 dve trasy - klasicku s objednavkovou bezplatnou zachadzkou do Optimy (kody buse: linka 152, smery 1/2, ciele 152/153) a v okrajovom rezime skratena len po Mikoviniho (kody buse: linka 150, smery 1/2, ciele 150/151). To, ze vodic zada druhu moznost a jazdi tak pocas dna je jeho pruser, lebo mu to skutocne na Mikoviniho zobrazi aj zahlasi "konecna zastavka". Keby zadal 152 ako ma (aj zaznacene vo svojom CP), tak by sa nezobrazila konecna a hlasilo by to nieco v zmysle "spoj dalej pokracuje ako objednavka bezplatne do OC Optima".
Co sa tyka Termostavu, este nie je uplne jasne, ci a ako dlho sa tam zastavovat bude. Taketo jednozastavkove docasne zmeny na trase je ale uplne zbytocne zavadzat do BUSE, lebo ak zastavka ubudne, jednoduche vodic stlacenim jedneho tlacidla poradie posunie (ako keby na nej nestal) a ak zastavka naopak pribudne ako v pripade Termostavu, tak stisne tlacidlo odklon 2x - prvy raz pred prichodom na Termostav a druhykrat, ked odtial odide, aby zastavku palubny pocitac nezaznamenal. Ziadnymi mysickami sa nic nezmeni, je to vodicova povinnost tak, ako trebars otvarat dvere ci hadzat smerovky.
A co sa tyka verzii systemu (nie hlasicov) opakujem este raz - verzie systemu robim priebezne aj niekolkokrat do roka, nikto ich teda nikde neobjednava. V ramci jednej verzie sa vozidlu nahraju vonkajsie displaye, vnutorny display a palubny pocitac, z ktoreho potom su hlasene zastavky podla vopred zadaneho poradia. To, ze niektore vozidla maju starsi system (ale nie starsi ako 2003) ma na starosti jeden pan, ktory samotne nabijanie ma v naplni prace. Ak ale vodic vozidla pride za nim a povie, ze potrebuje novu verziu kvoli tomu a tomu, ten clovek to bez problemov spravi. Starsiu verziu ako niektoru z roku 2003 maju uz len trolejbusy (okrem 1018,1020,2001,2005,2006), elektricky (okrem 512,517,521) a par nepodstatnych busov (napr. 6264).
A ta 27 mala aky prichod? pokial to nezmenili tak sa tam jazdi na otocku.S meskanim pride a aj odide. ?
Re:Ta >Nuz, tak DPMK nestiha objednavat zmeny zastavok hlasicov zastavok xexe, chudak sofery, musia pouzivat bo premie dole, ale nikto sa nestara ze niesu nainstalovane aktualne, xexe a taktiez nevedomost cetujuci kde ma linka konecnu ? sranda zacne teraz ked pribudla zastavka termostav vsetkym linkam ,ale hlasice sa zmenia na buduci rok ? a sofer sa pozabudne bo ho nejaky osobak rozculi mysickamy hlasic rucne nepresunie a chudaci cestujuci vystupia miesto Nam Oslob na palackeho xexe ,zaujimave je ze Romovia su vraj hlupy a nevzdelani ,ale furt vystupia tam kde chcu a nikdy sa nestazuju ?
Chcem veľmi pekne poďakovať vodičovi Karosy na L15 s príchodom na Mikovíniho o 19:51 dňa 11.9.2004, že využil klamlivý BUSE informačný systém, podľa ktorého mala byť konečnou zastávkou zastávka Západ-Mikovíniho a nie Západ - OC Optima, vďaka čomu všetci cestujúci na tejto "akože konečnej " vystúpili. Prázdny autobus potom na ich prekvapenie odišiel k OC Optime.
V takýchto prípadoch by sa podľa mňa mali vodiči držať hesla radšej žiadny informačný systém než ZAVÁDZAJÚCI.
Reakcia na: Sarko #2515:
Ťahal do garáže, šak je zo Šace ?
O 20:30 som pri OC Optima, smer Šaca, videl 3004 na L38, ktorá na prednom displeji nemala žiadne číslo linky, iba smer a na zadnom displeji bol namiesto čísla text "Presun". ?
Reakcia na: 1018 #2513:
Nájdi si menovca a nechaj napísať zmluvu naňho. ?
Pondelok, 13.9.2004, sluzba 05 02 2, posledna moja sluzba pre DPMK v tomto roku (naplneny fond 300 hod) ?
Dnes krátko po 8.00 išla nejaká NP cez Terasu neviem číslo, ale momentálne je na poruche 517 z L7.
Reakcia na: miro #2509:
No, bola to Shortyho súprava #423+424 so žltou reklamou MKV Press na "áčku" (nemajte obavy, vodič nebol Shorty 😛 ). Je o tom dnes aj článok v Korzári, na čo ma upozornil Esíčko (http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=9.9.2004/51052K). Shortyho som sa pýtal, ako je na tom jeho "voz", tak že má iba drobné škrabance na nárazníku. Shorty už oddnes jazdí, a samozrejme, na svojej 423+424.
o vcerajsej nehode na Jazere ani slovo... no toto... a ja som ev. cislo elektricky pustil z hlavy, ze tu o tom niekto z vas urcite napise. Nabuduce si lepsie povsimam.
L7 - dvojicky T3 (prva zlta alebo biela. Kto z vas vie, aka bola vcerajsia vyprava na L7?) - zastavka Kostol smerom do mesta. Na cestnom krizeni potlacila auto 2-3 metre. Este celkom dobre ubrzdila, mal som dojem. Mohlo to byt horsie. Vyzeralo to na klasicku nehodu znamu z prechodov z Jazera, vodic auta sa zrejme nerozhliadol. Podla nakopenych suprav zdrzanie cca 40-60 min. ?
L31: 4310, 4212, 4091

Neviem preco (aj dnes) zvyknu trolejbusy, ktroe idu do garaze vyckavat na zastavkach resp. pri hypermarkete tesco. Pravdepodobne preto, aby neprisli skor do garaze ako maju.
Na www.imhd.sk sa v hornom menu objavila čierna páska, ktorá vzdáva úctu obetiam teroristického útoku v Beslane. Na bratislavských diskusiách sa objavila aj výzva, čo si dovoľujem pripomenúť aj v košickej sekcii:

Vážení diskutujúci,
dnes, 9.9.2004, od 9:00 a v 9. uplynutý deň od tragédie v Beslane, si pripomenieme obete tragédie symbolickou hodinou ticha. Ďakujem.
Dnes:

L55: 5201, 5210, 5211, 5213, 5214

L30: 3511, 3518, 3533

L18: 3519

L31: 3210, 3002
L3 - 534, 362+356, 618+619
L5 - 523, 528
L6 - 369+368, 388+389, 400+401, 410+411
L7 - 521
R1 - 600+601
trolejbus 1018 ma "zdochnute" BUSE, na stalo je tam 71 LINGOV a nejde to prehodit, vnutorne displaye su uplne vypnute. Zrejme dostane novu verziu... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.