Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dopravák #101:

Ano, zabudol som este na tu 1014. Do konca septembra, na vyrocie, sa vsak vsetky tri nestihnu. Leda, ze by si na nich vybavil zaujemcov na realizaciu CVR 😉.

Re #100 BM:
No, mlady, nebud drzy, hej?! 😉
Dnes som o 17:10 isiel okolo Komenskeho, tak som sa pristavil pri dispecerovi, ktory stal oprety o stenu Tvojej byvalej skoly. Stalo tam KT-ko ev.c. 525 a chcel som vediet, ktory voz je na Loky (513). Bol velmi zhovorcivy, takze mi prezradil, ze navarovanie obluka stihli v predstihu, ale kvoli vylukovym CP nechceli zrusit vyluku, aby nenastal chaos. Prezradil aj, ze bezne posiela vozy tak, ze je tam aj interval 5 minut, dokonca mi vyratal za posledne 2 hodiny niekolko casov, kedy tak bolo a ze CP pre linku X je "na paradu". Nestihol som si tie casy v hlave zapamatat, takze Ta nebudem trapit dalsimi argumentami 😉.

Ze vraj DP nestihol napisat CP pre linku X, to je podla mna hlupost! DP uz dost dlho v predstihu vedel, kedy bude vyluka, ale tiez sa vedelo, ze linka X bude v znacnej miere koordinovana dispecermi.
Reakcia na: Dopravák #101:
To je dobre
Reakcia na: Sarko #96:
Zabudol si na 1014 v pôvodnom nátere.Takže pôvodny náter majú 1004(super ošúchaná),1008 a 1014.Dúfam,že sa dočkajú výročia ,ktoré sa blíži!

345: Mám fotky 1013(flash)-(s úplne ošúchanou CVR).
Reakcia na: Sarko #94:
Cestak je spraveny podla sluzobakov. Takze nemam slov. Z Loky sa chodi presne na čas a jazdna doba jednym smerom je 4 minuty. Ked priratame 3-4 minuty pokial ludia prestupia to je dokopy 7-8 minut a nakoniec cesta spät to je tak isto 4 minuty to dava dokopy priblizne 12 min. Vodic potom cerpa prestavku na Loky. Podalsie interval stanoveny Ing.Kuzmon a dispecermi je stanoveny na 10 min. Takze bud ti idu pomali hodinky alebo ich nepoznas. Bez urazky.

Tieto cestovne mali byt na oznacnikoch ale pre nedostatok casu to DP nestihol napisat na stroji.

Ano vtedy ked chodia R-ky na ktore musi byt bezpodmienecny prestup. NJo dnes som dispecera videl ako popija kavicku a vala nemenovane casti na Loky.

1015: Aby ste neostali prekvapeny, ked ho nastriekaju na reklamu umyvarky.
Reakcia na: 345 #97:
Peter Mešša, konečne sa rozhodni, akú prezývku budeš používať! Je prinajmenšom čudné, že v každom fóre a v každom druhom príspevku si pod iným menom! Inak nič v zlom...
Sarko : 5 minútový a na X-ke? Ani náhodou. KT-čka sa míňajú pri Kr.úrade, čo je tesne pred konečnou.
Dispečer sedel v búdi na Loky a ten mal celú výluku na háku.

345: A prečo by Flash nemali dať dole? Reklama je len na obdobie, ktoré si predplatia.
Prečo CVR Radio Flash z 1013 dali dolu?
Reakcia na: Dopravák #95:

Vybrate skla a svetla su preto, lebo to takto vyslovne pozadoval veduci trolejbusovej prevadzky, ktory dba na to, aby striekana farba bola rovnomerne a kompaktne nanesena a vozidlo nevyzeralo o rok ako rumunske dvojca...

Na elektricke c. 607 tak neurobili, takze aj ked nesie tu istu farbu nastriekanu tymi istymi pracovnikmi, tipujem na minimalne o polovicu nizsiu zivotnost nateru.

Co sa tyka realizacie samotnej CVR boli sme vsetci milo prekvapeni, ze namiesto planovanej vlastnej podnikovej reklamy nohejbaloveho klubu DPMK sa na ev.c. 607 realizovala CVR Kartago tours.

Co sa vsak tyka nateru na ev.c. 1015, aby na nom bola reklama Orange, musi splnat standard stanoveny hlavnou materskou firmou a odtien farby je presne definovany. V tomto pripade by muselo byt vozidlo prestriekane, takze je mala pravdepodobnost, aby to robili na tomto trolejbuse a vyhodili tak zbytocne peniaze za sucasny nater. Ak by sa DPMK dohodol s Orange na CVR, urcite by tak sla na ev.c. 1004 alebo 1008, co su posledne osumele cerveno-kremove trolejbusy.
Reakcia na: Sarko #54:
K tej 1015-no súhlasím,zle som to vyjadril.Ale aj dnes je 1015 ešte stále v depe na Bardejovskej.Vybraté má sklá zo stredných dverí,predné aj zadné svetlá a nemá ani blatníky.A nie je pravda,že má CVR.Rozhodujú sa,dokonca možno bude mať CVR na Orange.
Trošku sa mi to zdá čudné,že kvôli výmene CVR je vozidlo odstavené už dva mesiace.
Co sa tyka vylukovych CP pre linku X, tie su podla mna cisto orientacne, nakolko v znacnom pocte pripadov o odchodoch rozhoduju dispeceri pomocou vysielacky. Ak tito zahlasia odchod z konecnej zastavky, vypravia sa obe KT8 z oboch konecnych naraz. Podla mojich pozorovani je tu interval neraz od 5 do 8 minut a nie 10, ako je oficialne deklarovane. Napokon, vodici odchody doslova tocia, takze ich najneskor do 4-och hodin striedaju tzv. striedaci.
Reakcia na: BM #89:

Nesuhlasim, vcera po 20:00 a dnes rano a takisto poobede boli na trati na krizovatke Komenskeho-Strojarenska odstavene 2 dispecerske auta a dokonca s dvoma dispecermi.

Re #90 Peter K:
Uznavam, ze minulotyzdnova vyluka bola chaoticka. Jedna z pricin je, ze sa tato nezacala uz v piatok 18.7.2003 o 19:00, ale mimoriadne az v sobotu od 4:00, co zaskocilo najma dopravne oddelenie a vypravu.
Reakcia na: Sarko #88:
Tak dal som si tu namahu a spracoval som vylukovy cestak .Mozte si ho pozriet.
Reakcia na: BM #86:
Po Namestie by ta reko trvala mozno este take dva az tri mesiace dlhsie. A to asi aj v pripade, ze by skutocne na cely usek mali financie. Kedze sa o mesiac zacina skolsky rok, prestupovanie z elektriciek na autobusy a naopak by bolo neunosne.
Sarko : asi od 9.30- 11.00 a aj popoludni. Premavali 2 KT takym sposobom, ako som popisal. Ja hovorim o dni 19.7.2003 .
Reakcia na: Sarko #88:
Dispecer sa tam v poslednych dnoch ani neukazal.
Peter K:
Dnes som sa po 14:00 presvedcil, ze KT8 ev.c. 525 a 528 naozaj premavali v 5 minutovom kyvadlovom intervale. Na uvedenom useku je jazdna doba 4 min. a KT-cka tu cakali tak minutu az dve. Je mozne, ze v okrajovom rezime (neuviedol si, v akom case si to vysledoval), ked kyvadlovo premava len jedno KT8, bol interval 10 minut. Neuslo mojej pozornosti, ze aj dispeceri zasahuju do prevadzky a obcas vysielackou zadrzia vozidlo na linke X, pokial pride nejaky zmeskany spoj, resp. ak cestujuci dobiehaju od zastavky Nam. MMM. V jednom pripade prikazal dispecer zobrat dvoch cestujucich, ktori chceli nastupit, ale vodic uz mal zavrete dvere, zrejme nepozeral do spatneho zrkadla a uz naslapol na jazdu.
Reakcia na: Sarko #71:
mali naväzovat ale nenaväzovali. Cestaky mam totiz doma
Reakcia na: Nodes #81:
Keby to spravili az po Nam. Osloboditelov tak sa nic nestane. a bolo by o par problemov menej na buduci rok a mohlo by sa venovat aj inym tratiam.
Reakcia na: Peter K #83:
Mas pravdu, bolo to uplne zle zorganizovane a nebol tam ani dispecer, ktory by to aspon usmernoval. Pricom tam mal byt. Dnes som bol svedkom pri vyluke ako stare babky prebehovali z 2 na linku X, ktora sa nanich uplne vybodla( presnejsie doobeda sluzba 46011 voz č.528) Vodic bo jednoznacne neohladuplny voci cestujucim a dokonca jazdil bez smerovych linkovych tabul urcenych na vyluku pricom ich mal v puzdre.


SARKO: Uzatvaram suboj o prudovkach. len dodam officialne je to 2-prudovka. Dnes som bol svedkom aj toho ako vyleteli zo strojarenskej ulice auta ako keby sa nechumelilo a takmer doslo k nehode ked cestujuci sa snazili nastupit do elektricky. Keby toho chodca zrazilo auto neviem ako by sa z toho vylizal DP, lebo elektricka na svojej docasnej zastavke brani vo vyhlade vodica a vchadza do krizovatky z nevedomostou toho coho tam caka
Reakcia na: Nodes #81:

Zrejme doslo na poslednu chvilu k prehodnoteniu vedenia DPMK, resp. niekto vplyvny zaloboval. Dopatral som sa uz ku kompetentnemu pracovnikovi uvedenej stavby, takze ak sa mi k nemu podari dostat, opytam sa ho na tu zahmlenu situaciu okolo jej rekonstrukcie. Aj napriek rozhodnutiu rekonstruovat trat na otvorenom zeleznicnom zvrsku sa nic nemeni na tom, ze rekonstruovany usek sa od Strojara konci pred zastavkou Stara nemocnica.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.