zjavne asi aj preto zrejme zastavili aj nakup na tender elektriciek, kedze je ticho predpokladam ze to stiahli resp zastavili cize opat len dalsie polacekove kecy a prdy do vetra.. ale na tak rozbite trate ani by som sa necudoval, rasiho taskentwagen kadibudky su priam ideal
Moldavská a Terasa sa v médiách svojho času obhajovali tým, že musia byť opravené ucelené trasy nejakej linky, tak im to vyšlo vyšlo na najkratšie linky 2 a 6.
No Moldavská bola v dosť zlom stave, ale tá hlavná otázka je aj tak financovanie opráv v dlhodobom horizonte. Aj ostatné trate potrebujú údržbu, pokiaľ mesto nemá ani na opravu Alejovej alebo Jazera, tak neviem, kde chce zobrať peniaze na údržbu zvyšnej siete.
Ja stále vnímam ako nerozum, že do prvých MET sa vložili novšie trate (a v relatívne lepšom stave, v ktorom nehrozilo zastavenie prevádzky) na Terase, Moldavskej alebo Zimnej, kým trate na Jazere a Alejovej sa nechali "na potom". A teraz je takáto situácia. Ak bol nejaký seriózny dôvod, prečo sa rekonštrukcie neplánovali/nezačali tými najstaršími a najproblémovejšími traťami, prosím pripomeňte mi ho.
Je tam dopravná značka, stanovujúca bezpečnostné zastavenie. To že ju niektorý vodiči nedodržujú je vec druhá, ale po správnosti by sa tam malo zastavovať...
Vedel by to niekto aj potvrdiť? Ak je tam pre zastavenie značka, tak OK. Ak to nariaďuje iba interný predpis, "Tak to je potom zaujímavé bezpečnostné zastavenie, také košické." ( #84873 - S499.1023)
Osobne pochybujem, že by sa niečo také nariaďovalo iba predpisom. A teda, že tam nejaké bezpečnostné zastavenie vôbec je nariadené. Ak ide služobná jazda, ktorá neobsluhuje zastávku, spoľahneme sa na to, že vodič si pamätá každý interný predpis a preto zastaví? Podľa mňa určite nie.
Myslíte pri Steel Arene? Je tam tiež vyznačenie bezpečnostného zastavenia ako bielo-zelená doska na troleji? Od prítomnosti tej značky závisí povinnosť zastavovať.
reparil