Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
irisak: sprav si tabulku. dve znacky busov. kazdu rozdel na tri stlpce 12kcb/12su, hovno/15su, 18kcb/18su. nechaj si dostatok miesta, aby si kazdy vzniknuty stlpec mohol rozdelit na podstlpec plusov a podstlpec minusov. urob velmi vela riadkov, do kolonky a1 dosad porovnavane hodnoty. lepsi vysledok zakruzkuj cervenou. do posledneho riadku tabulky spocitaj, kolko cervenych kruzkov si udelil a porovnaj ich pocet. cim viac hodnot porovnas, tym bude vyhodnotenie objektivnejsie. zakonite vsak viac kruzkov dostane soplaris. dovod jednoduchy: v kategorii 15metrov budu zakruzkovane hodnoty, nie pomlcky, ktore dosadis namiesto neexistujucich hodnot. chapem, ze ta to ako zaryteho privrzenca karosy nepotesi, ale taka je realita. tak asi budes musiet uverit 88%nemu vysledku ankety, bmkovym, diggiho, isidorovym, papyrovyma sarkovym argumentom a vsevedkovmu tvrdeniu taktiez. asi sa ti to pacit nebude ale je to tak. nemozes totiz porovnavat 12-15rocnu koncepciu renaultu a 5 rokov stary vykres povodom z nemecka od manu...
Reakcia na: Irisak #7061:
Ejha, žeby až u "Najvyššieho"? ? ?

Ale vážne no, napíš už konečne aj niečo konkrétne, nech sa dozvieme. A nech sa dá vecne diskutovať. Alebo sa toho azda bojíš?
no, chrumkava ***ata sa nam tu rozbehla. prepecena, spravne korenena, jemne pikantna... len zopar veci ma fascinuje. tak napriklad: preco porovnavat instalovany vykon v dvoch rozlicnych vozidlach? ale, ale irisak a to je uz co za nezmysel? vyraz merny vykon poznas? add2: co to je za nezmysel vzajomne porovnavat automat a mechanicku prevodovku? boli ste v americku na spionaznej misii, sudruh irisak? add3: co to je za nezmysel vzajomne porovnavat vozidla klasicke/nizkopodlazne, 12m/15m, karosu/autobus, a vela inych? add4: efektivita prace vodica vzhladom na pocet prepravenych cestujucich? merna spotreba paliva na jedneho cestujuceho? add5: nespocet inych objektivnych faktorov. irisak, ak porovnavat, tak iste ano, ale v rovnakej kategorii. tak skus porovnat vzajomne renault sragoru delfina karosu slintyhnus 12m/soplaris urbino 12m. potom hovno reprezentovane karosackou dierov na trhu/su15m a na zaver slintak18m/sopel18m. len takto sa dopracujes k objektivnym zaverom.
Diggi: neviem odkial si nabral, že moji známi su len vodiči. Ja mám svoje zdroje vyššie, ako by si si ty mohol a vedel predstaviť
Reakcia na: TA #7059:
Keď som študoval nejaké materiály DPMK, zaujala ma z dobových záznamov informácia, že od 7.11.1964, teda dátumu, ktorý sa všeobecne považuje za začiatok prevádzky, mala prevádzka štatút skúšobnej prevádzky. Jasné, ide tu len o slovíčka, nič sa nemení na skutočnosti, že boli zavedené linky R-2, R-3 a R-4. Definitívnu podobu cestovný poriadok nadobudol až tuším 2.5.1965, kedy sa skúšobná prevádzka skončila.

Zaujímavosťou je, že spočiatku mala rýchlodráha veľké problémy s absolútnym nezáujmom cestujúcich mimo špičky a riešilo sa to výraznejším obmedzovaním sedlovej dopravy. K rovnomernejšiemu využívaniu rýchlodráhy po celý deň a v oboch smeroch malo slúžiť aj zrušenie autobusových spojov Košice - Šaca. Kto chcel ísť do Šace, musel použiť R-ku po vstupný areál a tam prestúpiť na bus kyvadlo VSŽ - Šaca a späť.
Reakcia na: Ondra #7058:

1.4.1961 začiatok výstavby
7.11.1964 začiatok pravidelnej prevádzky
CHtěl bych se zeptat, kdy byla postavená ta rychlodráha do Šaci k VSŽ? Prosím odpovězte.
Dopravak: Mas uplnu pravdu, ze kydat na vodicov a opisovat ich celym menom je nemiestne. Ide len o to, ze som na Irisakov prispevok MUSEL reagovat prave mnou spominanou prihodou, aby aj nezainteresovani pochopili, ze kazda karta ma rub aj lic. Aj ked je pravda, ze stacilo dalej pouzivat len inicialy ?

Iriisak: Zlaty moj, mojou zivotnou snahou urcite nie je byt taky dobry ako S. C.. V podniku je velmi vela vynikajucich vodicov, ktori maju x km bez nehody. Vodic je skutocne dobrym vodicom, ak dokaze zvladat svoju viacmenej stresovu pracu s rozvahou. Cize jazdi bez nehod ako vravis, a aj rychlo, ale aj bezpecne, nerozhadze ho situacia okolo a sprava sa k svojim zakaznikom = cestujucim slusne. A prave ta ostatne menovana vec tomuto panovi chyba. Spominana dama v mojom pribehu totiz na Secovskej musela z abusu vybehnut a nasledne davit nie preto, lebo sa doma prejedla alebo ze by mala pociatocnu tehotensku nevolnost, ale kvoli jazde 80 km-ovou rychlostou zakrutami dole Furcou, kedy sa aj cestujuci na sedadlach museli poriadne drzat. A prave tu som Ti napisal, ze tuto jazdu si odmyslam, ale ze nasledna vodicova osocovacia a hanliva reakcia bola uboha.
S tymto panom jazdievam z Lingova na DP pravidelne a ak skutocne nema svoj den, castovane nadavkami je bezne (dokonca aj nadavanie radiu!). A uznaj, ze v tom pripade asi nieco nie je v kostolnom poriadku.
A este nieco ako od BUSE fachmajstra - ak niekto pouziva system BUSE na nemiestne zarty typu "Pasmo: 69", tak no comment.
A zaver - ja Ta neurazam, tak neurazaj ani Ty mna. Lebo si tu vsetci budeme nuteni pomysliet, ze kultivovane spravanie chyba nielen S. C. , ale aj Tebe ?
Reakcia na: Sarko #7046:
hopáá, nevšimol som si...
Ale ani tentoraz si neviem vybrať: Áno v žiadnom prípade, Nie tiež nie a tak mi ostáva zlatá stredná cesta "v rámci možností", ale to by som tiež nepovedal... No, veru neviem, budem premýšľať! ?
Reakcia na: Nodes #7053:
Komu niet rady, tomu niet pomoci. Žiaľ, aj takí sú medzi nami. ?
Hehe...tie fotky z Maratónu sú super, živo si ten chaos viem predstaviť ;p Rozdiel oproti minulému roku bol asi hlavne v tých dvoch spojoch L5 naviac, že? No ale aj tak...nedal sa počet služieb zredukovať? Aby tam stála vždy max. 1 električka danej linky?
Reakcia na: Igino #7030:
Ako vidis, asi to bola len snaha.
Reakcia na: Irisak #7048:
Kua už ma nudíš ho tu ospevuješ..mi to pripadá ako reklama...
Sa postav na zastávku a čakaj kedy dojde ..možno sa ho aspoň raz za týždeň dočkáš..

Čo sa týka kontaktov rsp. informácii nezbierame ich po autobusoch, aleod najvyčšších smerom dole...t.j. od jednotlivých riaditeľov, cez veducich oddelení až po majstrov v dielňach...tak mi tu nešaškuj, že poznáš 15 ľudí a vodičov.
?
Reakcia na: Irisak #7048:
Zatiaľ som sa osobne o ničom takom nedopočul. Ja ani pri divokej jazde s tým nemám problém (čo ktorýkoľvek zdravý človek mať môže, o starších ľuďoch nehovoriac), ale ak zistím, že sa vodič hrá na rallye a voči CP je viac ako predpisových -2 min. (ani k tomu nemá dochádzať), tak si to nenechám pre seba. Nie je predsa možné, aby som sa cestujúci prispôsobovali DPMK, nastavovali si hodinky o 2 min. skôr a ešte aj chodili na zastávku pomaly s 10 minútovým náskokom.

Takže k tým cenám Solarisov už nič nedoplníš?
Balky: máš trochu pravdu, o nákupe nových autobusov bude rozhodovať aj všimné vo vrecku, a viem ti povedať, že solarisy boli kupované za miliónové provízie, ale dokázať to nemožem. Ale každý, kto sa naozaj rozumie do situácie Košického DP, vie že to tak bolo. Pri nákupoch Irisbusov neboli žiadne provízie, preto ich je v Košiciach iba 10.
Reakcia na: Dopravák #7044:
Idem s Tebou do koalície:-). Nielen, že sa tu urážajú diskutujúci, ale ešte aj nezainteresovaní vodiči. A to všetko pre jednu detskú hru 'Môj autobus je lepší'. Toto už tu bolo veľa krát a ešte veľa krát bude a nikdy sa nič nevyrieši. Na tomto sa nikdy nezhodneme a každý si bude do krvi hájiť to svoje. Každému sa páči niečo iné, ale urážať ho pre to ešte nemusíme...: -( Ani štýl zopsuť všetkých a všetko nie je do konštruktívnej diskusie vhodný.
Sarko: nič sa neboj aj napriek trošku aktívnejšej jazde 5241, sú všetci cestujúci v bezpečí, šofér je veľmi zodpovedný, je možno trošku uletený, ale kto z nás nie je????? Je to jeden z najlepších vodičov, a ešte som nepočul, že by sa pri jeho jazde niekomu niečo stalo. Ak vieš o nejakom konkrétnom príklade, sem sním.
Reakcia na: Irisak #7045:
Pozri sa, jedna vec je jazda bez nehody, ale to je len k dobru vodiča a jeho zamestnávateľa. Druhá vec je, že vodič vezie cestujúcich a je za nich zodpovedný. Ak sa pri jeho štýle jazdy niekto zraní a dotyčný bude mať aj nejakého svedka, môže to pokojne skončiť aj trestným konaním. Neprimerané spôsoby správania sú takisto neprípustné a môžu byť predmetom disciplinárneho konania u zamestnávateľa.

Ohľadne tých cien to nebude presne opačne? Inak informácie, ktoré tu boli uverejnené, boli zisťované tiež priamo na PCD. Tak kde je pravda? Mohol by si teda uviesť konkrétne čísla, ak nimi disponuješ.
Reakcia na: Dopravák #7044:

Veru tak, nie je vhodné, aby tu padali celé mená vodičov.

Čo sa týka ankety, tak tú si už prepásol... Momentálne je tam anketná otázka: "Zvládol DPMK dopravu počas konania Medzinárodného maratónu mieru?" ?
1018: tak počúvaj, ak budeš raz v živote taký dobrý ako je Slavo Ceplický, a budeš mať za volantom na konte 0 nehôd z vlastnej viny,ako ma on, tak potom môžeš na neho kydať, inak mu ani po päty nesiahaš. A to s tou ženou, ta ked je nevychovaná,je jej problém ale v prostriedku mhd by sa mal správať kultivovane a Slavo ju len správne pomenoval.

Sarko: a teraz k tebe tvoje ceny za solaris tých 8.98 mil sú staré, za také sa nakúpili prvé solarisy, ale tie posledné sa kupovali za 13 milionov. Moje informácie sú presnejšie ako tie, čo si ty získal na nejakej internetovej stránke, ja ich mám priamo z DP.

Vševedko: máš pravdu ty si toho viac nacúval ako ja, no keď nevieš radiť poriadne rýchlosti je to tvoja vec. A riadne hlúposti tu trepeš ty, len tak pre úplnosť

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.