Sarko : Neviem ako vyzerala vyluka NMM-Lokomotiva po ine dni, ale 19.7. tam urcite v ziadnom pripade nebol interval 5 minut. Od Lokomotivy vobec nepremavali v odchodoch L9 . Odchod bol o 4 minuty neskor, v case odchodu L2, cim jeden spoj KT zaroven bol nahradou za L2 aj L9. Preto L9 od NMM smer Jazero premavali s meskanim 4 minuty, lebo cakali na meskajuci pripoj. Pozoroval som to dost dlho na vlastne oci. V opacnom smere zase L2 a L9 prichadzali takmer sucasne, cize zase bol spolocny pripoj (niektory pripoj nepockal na obe vozidla a potom cestujuci museli cakat na dalsi, ktory isiel o 10 minut.) Interval bol 10 minut. Minutove odchody kazdeho druheho pripoja zapadali do CP L2.
Isidor
Isiel som z Barce (kde momentalne byvam) 4-kou na Polsku, kde som s uzasom zistil, ze na autobus 4A budem cakat 15 min (!!!) podla CP. Kedze ina moznost prepravy nebola realna, pockal som teda na autobus, a ked prisiel na nam. Osloboditelov, prave odchadzali el. 2 aj 6 smer Krajsky sud. Islo ma porazit, nakolko som sa potreboval dostat na nam. MMM :o). Tak som naskocil na prave prichadzajucu 16-ku smer Jumbo, kde som si samozrejme uz dvakrat stiknuty listok nestikol, ved je to (viac-menej) cesta, ktoru by som za normalnych okolnosti mal priamo. Na zel. st. nastupila revizorka, a nepytajte sa ma, ako som je to cele vysvetloval... Na chvilu som aj pochyboval, ci o nejakej vyluke na Juznej tr. vie... Napokon ma s nejakymi poznamkami nechala na pokoji, pricom som jej este povedal, ze keby hore na DPMK poriadne urobili vylukove CP, nemusel by bezny clovek miesto 20 min cestovat 40-60 min...