Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
vsevedko: co vravite, brzdy? naco sa vojinovi ludovodemoltaktickej autokracie brzdy?? vsak dobry tramwaj potrebuje zvonok peprny a potomky uz brzdit nemtreba... ale uz ked si zacal, tak ja pridam: v sobotu nameral skoromer c.t.m. v 7303 nasledovne hodnoty; na plnej dynamike: pociatocna v=53km/h zastavil na s=98,4m odrychlenim -a=1.09m.s-2.
na plnej dynamike a plnych magnetkach: z pociatocnej v=52km/h zastavil na 58,6m pri -a=1.77m.s-2..
vyrekuperovali sme velke gulockove, aspon podla elektromera. co z toho vyplyva? ak mate niekto samovrazedne chutky, pridte sa povozit. elektrickou az do krematoria! ze tam kolaje nevedu? to je pravda, ale to vas uz trapit nebude... vas nvpu dubnica.
Reakcia na: Sarko #6836:
No, ja ale nevidím nič predsunutého ani na bratislavskej 7303, ani na 7304 a to ani vo vzťahu ku košickej oblude. Okrem toho, bez ohľadu na diametrálne odlišný vzhľad aj označenie, všetky tri sú to rovnaké hnusné krámy, ktoré si môže kúpiť iba ing. Zachar a ing. Reiprich.
Za trest by som im obidvom do ich vlastných IGK nainštaloval brzdy z EVPÚ Nová Dubnica
sarko, na tuto temu s tebou budem pokracovat, ked budes mat v ruke, resp. niekto z dpmk papier o registracii sucasnej skoly t3su 100 ako tp. zatial radsej napis co si chcel o tych t3as a t3mod.
vsevedko, ja s tym v principe suhlasim, ale taka vypovedna hodnota je zaujimava skor pre podnikove muzeum ckd, ktore zial neexistuje, ako pre prevadzkovatela, ktory mal az jeden ci dva kusy. bratislavsky hochmannkacer 7053, ex jaksamenuje 7021 papierovy a 7012 skutocny, 3x papierovo omladeny (stare cislo neviem) mal reprezentovat zmeny az do posledneho prevadzkoveho stavu k2cs. a aj papiere na tech.pamiatku boli a aj tak skoncil ako novokacer rovnoplechy typu k2s, 7117. takze voci tymto taraninam som uz dost imunny a voci aktivitam v tomto smere (po vlastnych skusenostiach) dostatocne skepticky. a prave sudruzenkovia suflikanti byrokraticki z mk sr na tom maju nemaly podiel viny
Reakcia na: bigmac #6834:
Takže opäť je to tá istá pesnička - temné tápanie... Keby si bol čítal pozorne, pochopil by si, že o "predsunutej sestre" hovorím nie vo vzťahu bratislavských 7303 a 7304, ale vo vzťahu košickej T3Mod #359 a bratislavskej T3Mod ev.č. 7304.
Reakcia na: bigmac #6830:
No vidíš a sme, kde sme chceli. Vozidlo, ktoré spomínaš, bola klasická (teda nie T3SU) T3 #246, ktorá bola najstaršou existujúcou T3 v KE. Tá je však už zošrotovaná a namiesto nej sa pravdepodobne uchová prvá T3SUCS z roku 1982, #336, ktorá bude reprezentovať typickú a bežnú T3.

Vozidlo, o ktorom sa bavíme je však #261/II, originál a jediná dvojdverová T3SU v strednej Európe, ktorá je momentálne používaná ako školské vozidlo #100/II. Jeho jedinečnosť ešte neznamená, že by po uvedení do pôvodného stavu po dodaní nemal nespornú historickú hodnotu. Pre uvedenie do obrazu si pozri aj túto fotografiu: http://www.imhd.sk/ke/fotky/e100a01.jpg.

Tak čo? Ešte pochybuješ?
vsevedko: sarko sa cisla vozov uci naspamät, takze tie ma dobre. on ma problem s marovsko cekadackym vyrazom "predsunuty vuz" a veselo ho aplikuje na 7303. inak skutocne z tych dvoch spomenutych co voz, to prototyp a sucasne aj typ: 7303 je t3as a 7304 je t3mod.
Reakcia na: bigmac #6830:
Akože by nevypovedal? Vypovedá o ťažkých tisícoch tramvají dodaných do Ex-ZSSR. Len škoda, že nie je vybavený aj takými luxusmi ako napr. strešné 600V zásuffky.
Reakcia na: Sarko #6828:
No to mi je jasné, že 7303 a 7304 ale ktorú nazýnvaš T3MOD a ktorú T3AS? Ktorá je predsunutá a ktorá je nepredsunutá a pred čím je resp. nie je predsunutá??
Reakcia na: BMko #6827:
O tom nepochybujem. Ak má také skúsenosti, tak zrejme dobre vie, aké zákony sa týkaju registrovaných technických pamiatok. Ale hádam Ti je jasné, že tu ide niečo iné...
re #6815, sarko:
registraciu technickej pamiatky treba papierovo vybavit na mk sr zapisanim do zoznamu technickych pamiatok a nie stetkovou metalizou nacmarat na skrinu vozidla nenicit.
inak: ja som samozrejme za zachranu tej rarohy a to len z jedineho dovodu. paci sa mi pre svoju atypickost a rad by som ju videl jazdit ako historicak. aj ked si dost dovolim pochybovat o tom, ci to ma vobec nejaku historicku hodnotu. prave pre tu atypickost totiz o nicom nevypoveda, ale bol by napriklad pouzitelny na komercne ucely a na tie staci aj historicka podobnost
re #6815, sarko: No daj cislo zakona
Reakcia na: Vševedko #6825:
7303 a 7304.

Re #6826 bigmac: Ak sa pohybuješ viec ako 10 rokov medzi múzejníkmi, tak by si mal vedieť, že ďaleko hodnotnejšie kusy sa za technické pamiatky nezaregistrujú samo od seba. Bohužiaľ sa u Teba opäť prejavuje tápanie v tme, lebo už len pri najmenšej snahe si aspoň otvoriť link Fotografie a pozrieť si foto tohto vozidla, by si bol aspoň ako-tak v obraze.

Ale nie, vaša urazenosť a vaša neschopnosť uniesť, že si z nej niekto vystrelil, si nemá záujem zistiť aspoň základné informácie, pretože by to už nebolo také pikantné a opäť by si si neprišiel na svoje. ?
Reakcia na: Sarko #6824:
bigmac ti povie, absolvoval na to par poucnych kurzov
re #6815, sarko:
chapem, ze 02:22 je hlboka noc, ale co si predstavujes pod pojmom "vykon pamiatkoveho ustavu"? od svojich 12-13 rokov sa pohybujem medzi muzejnikmi, tak ma prosim ta neuc, ako to funguje. daleko hodnotnejsie kusy nie su registrovane technicke pamiatky prave pre silny magorizmus pracovnikov ministerstva kultury sr (co je na skodu veci). na to, aby ten vrak bez strednych dveri bol zakom chraneny najprv musi byt zaregistrovany, asi tak.
o, vasa jesitnost, spokojne sa urazte, lebo sa vam malo ucty od poddanych dostalo. ja sa im ich vysokoblahorodie hlboko klaniam a ponizene prosim o odpustenie, pretoze tie ich protichodne dristy su skutocne uctyhodne!!
a este ste nam nevzdelancom vasa urazena jesitnost pozabudli ozrejmit ako je to s tou "predsunutou sestrou", co ste uctyhodne racili v knihe nie vasej vycitat a pouzit ako dalsi vyraz vasho uctyhodne demagogickeho slovnika zaradit.
Reakcia na: Sarko #6824:
Aké číslo bratislavského vozidla máš na müsli pod T3AS a aké máš na mysli pod T3Mod?
Reakcia na: Vševedko #6822:
Ospravedlňujem sa za nepresnosť. V tom novšom príspevku malo byť porovnanie s BA T3AS. Ale ako tak čítam históriu v BA fóre, zisťujem, že asi ani BA T3Mod na tom zrejme nie je oveľa lepšie. Ako je to teda s tými T3S/AS/Mod, vedel by si/niekto poskytnúť bližšie informácie?
revizori... nejak ich je v poslednom case viac vidiet * pred chvilou L36 - 5207 som neveril vlastnym ociam,vysackovali von romov
Reakcia na: Sarko #6815:

1) Autor: Sarko 26.9.2004 11.18 #6778
Re #6775 cestujúci č. 12548: Košická T3Mod je prototypová a z tohto dôvodu sa poruchy vyskytujú častejšie ako u jej bratislavskej predsunutej "sestry".

Autor: Sarko 27.9.2004 02.22 #6815
Re #6813 bigmac: Košická T3Mod, na rozdiel od BA, funguje "relatívne" bezproblémovo. Poruchy sú menej časté, ale ak k nejakej dôjde, je vážneho charakteru. Za normálnych okolností je riadne nasadzovaná na bežné linky.

Tak ako to teda je???????????
Reakcia na: bigmac #6814:
Tentokrát musím súhlasiť so Sarkom. Pokiaľ raz bolo niečo zaradené medzi technické pamiatky, tak je to chránené zákonom bez ohľadu na to, či to je alebo nie je plesnivý vrak.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.