vsevedko: co vravite, brzdy? naco sa vojinovi ludovodemoltaktickej autokracie brzdy?? vsak dobry tramwaj potrebuje zvonok peprny a potomky uz brzdit nemtreba... ale uz ked si zacal, tak ja pridam: v sobotu nameral skoromer c.t.m. v 7303 nasledovne hodnoty; na plnej dynamike: pociatocna v=53km/h zastavil na s=98,4m odrychlenim -a=1.09m.s-2.
na plnej dynamike a plnych magnetkach: z pociatocnej v=52km/h zastavil na 58,6m pri -a=1.77m.s-2..
vyrekuperovali sme velke gulockove, aspon podla elektromera. co z toho vyplyva? ak mate niekto samovrazedne chutky, pridte sa povozit. elektrickou az do krematoria! ze tam kolaje nevedu? to je pravda, ale to vas uz trapit nebude... vas nvpu dubnica.
na plnej dynamike a plnych magnetkach: z pociatocnej v=52km/h zastavil na 58,6m pri -a=1.77m.s-2..
vyrekuperovali sme velke gulockove, aspon podla elektromera. co z toho vyplyva? ak mate niekto samovrazedne chutky, pridte sa povozit. elektrickou az do krematoria! ze tam kolaje nevedu? to je pravda, ale to vas uz trapit nebude... vas nvpu dubnica.
Sarko
Vozidlo, o ktorom sa bavíme je však #261/II, originál a jediná dvojdverová T3SU v strednej Európe, ktorá je momentálne používaná ako školské vozidlo #100/II. Jeho jedinečnosť ešte neznamená, že by po uvedení do pôvodného stavu po dodaní nemal nespornú historickú hodnotu. Pre uvedenie do obrazu si pozri aj túto fotografiu: http://www.imhd.sk/ke/fotky/e100a01.jpg.
Tak čo? Ešte pochybuješ?