Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f5f9f0edf4f0f0f2&no=13&id=27302aeef2f124f5f2f525

ako tak pozeram, vodic anakondy asi nepozna zakon 315 a nekolajovaci zakladne bezpecnostne predpisi. Hmm, odkedy sa nakolajuje elektricka pod zo zdvihnutym brkom???
http://www.solarisbus.pl/english_site/inf_6_2004.html solaris pripravil novy desingh, pre solarisi, zmienuje sa aj o Kosickom CNGcku
Reakcia na: Sarko #6366:
Veď ja s teóriou súhlasím. Radšej 2 min. meškanie ako 1 min. náskok. Ale len šlo o to, že za celý svoj mladý život som ešte nezažil, aby L3 prešla dráhu za 18 minút. Až najbližšie prídem do Košíc a Shorty bude robiť na L3, s veľkou radosťou sa nechám presvedčiť. Lebo ak sa to dá, bolo by to super.
Reakcia na: Diggi #6309:
Heeej 5401 na 107cke resp. vnutrozavodnej doprave ? . 6036 som mal "rad" hlavne od priestoru zacinajucich strednych dveri do konca 🙂 spina - prach - bordel
Reakcia na: S499.1023 #6365:
S prvou vetou suhlasim. K ostatnemu, ano, logicky ano, ale priznam sa, neviem ako to je a ani ma to z mojho pohladu moc nezaujima.
Reakcia na: Sarko #6366:
Keďže náskoky električiek sú v Košiciach bežným folklórom a drobné meškanie je vždy lepšie ako drobný náskok, jednoznačne plne súhlasím.
Reakcia na: Vladimír #6354:
Kratšie jazdné doby sú vždy menším zlom, ak sa nestíha, než zbytočne nadsadené, pretože:

1) DPMK toleruje odchýlku od CP -2 min.
2) veľká skupina vodičov aj v čase špičky bežne jazdí s týmto náskokom; niektorí dokonca jazdia trvale -2 min. a až jeho prekročenie berú ako náskok...
3) meškanie spoja je oveľa menšie zlo ako náskok

Takže ak podľa Teba bude kóšer na L3 doba jazdy 20 min., ja by som pri nezmenenom pravidle porušovania CP dal radšej tých 18 min., s tým, pokiaľ sa praktizuje -2 min. voči CP, nech platí aj +2 min. voči CP. Predsa len sa meškania vyskytnú skôr v špičke, čo sa dá tolerovať viac, ako náskoky v ostatný čas dňa.
Reakcia na: Esicko #6361:
To si tiež žiadny iný dopravca ako ZSSK nemôže dovoliť. Len tak mimochodom, nemali by prípadnú náhradnú dopravu Zločineckej spoločnosti preplatiť ŽSR?
Reakcia na: Vladimír #6348:
Ja ti len odpoviem toľko,že naposledy ked som mal L3 /cca 1/2roka až rok/solo voz, tak nebol problem urobiť náskok 5min s natrieskaným vozom. A to ešte nebola preferencia na Strojári a nová trať po N.O. Detto bolo teraz cez prázdniny na L7,kde bol jazdný čas 31min. Odchod z OCV o 2 min neskor a príchod na Boženku o 5min skor/na trati 6 CSS z toho 2 preferencie a spolu 18zastávok/. A takto vyzerá potom celá MHD,že skor pridete pešo ako s tram.
Papyr a ostatni. Mam tam preklep! 383 nejde len v sobotu, v ostatne dni ide! Zruseny je 385!
Debil si ty a ten kto dal casy na linke 31. A takych spomalenych liniek je viac.
Reakcia na: Papyr #6359:
Len si nevyber niektory z vlakov 8711, 8777, 383 lebo tie z Presova nepojdu vobec...
Reakcia na: Papyr #6359:
Tak to radšej choď busom do SNV alebo PP. Ušetríš si nervy...:-)
Reakcia na: Esicko #6358:
Takze pri ceste do Prahy v stredu sa zase povozim autobusmi NAD do Kysaku... Keby ta NAD aspon isla priamo z Presova a nebuzerovali ma prestupom v Drienovskej...
Mala by tato stranka zaujem zverejnit aj obmedzenia zeleznicnej dopravy? Aby som to netukal do mobilu nadarmo. Od pondelka zacina obnova kolaje Kysak - Drienovska Nova Ves a tusim ze 12 dni nepretrzite tadial neprejde ani koleso. Niektore vlaky budu zrusene bez nahrady, R 380, 381 odklonom cez Poprad. Mozem to popisat detailne.
LUK, teraz sa velmi prijemne robilo, ked bola narocna vyluka na Kysak a este Ti pod oknom vyhravali pneumaticke zbijacky a dovolenky kolegov nas do tejto pracovnej pohody "privadzali" kazdy den.
Reakcia na: Esicko #6355:
Tak to vám gratulujem:-)!!!
Reakcia na: Sarko #6353:
Rekonstrukcia 1.nastupista opat prebieha, do 24.9. dokonca uz tohto roku ma byt stavba odovzdana v dohodnutom rozsahu. Potom bude este prebiehat vyskova a smerova uprava 11.kolaje a potom sa zacne tato kolaj prevadzkovat. Kolaje 13 a 15 (slepe - tzv. nastupiste 1A) sa takto neupravia z dovodu nedostatku penazi (aky to dnes univerzalny dovod na vsetko). Takze po dvoch rokoch si mozno vydychneme.
Reakcia na: Sarko #6351:
Hmm... 14 minút od Važca po NO so zastavením na každej zastávke mi pripadá pomaly až nereálne.
Mám takú "chorobu z povolania" a takmer vždy pri ceste dopravným prostriedkom MHD kontrolujem jazdné doby. A z nespočetných jázd na trase OC Važec - OC Branisko mi väčšinou vychádza predsa len tých 5 minút (t.j. s dvoma minútami pred Dneperskou).
Osobne by som na L3 videl jazdné časy smerom na stanicu takto: 0-1-2-4-5-7-9-10-11-13-14-15-17-18-20. O vhodnosti jednominútového odstupu medzi Poľskou a Strojárom ma zatiaľ košickí vodiči električiek nepresvedčili 🙂

Pozn.: Samozrejme, všetky diskutované jazdné časy sú v režime "I", t.j. maximálne doby od 7.00 do 19.00 h.
Reakcia na: Diggi #6352:
V tom sa SAD so ŽSR a ich zastavenou rekonštrukciou 1. nástupištia nezaprú... S tým chodníkom by to bol dobrý nápad, miesta je tam viac ako dosť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.