Budem ešte nad tým rozmýšľať, možno by sa mohol ten CL strednej hodnoty vypustiť a ostal by len lístok neprestupný do 5 zastávok a prestupný do 60 minút.
J: Veď ja som predsa tých, čo cestujú menej vyčlenil a ponúkol možnosť neprestupného lístka do 5 zastávok.
Sarko: Aj v PO sú zastávky, kde je jazdná doba 3 min., ale v čase špičky, keď vozidlo uviazne v kolóne sa predĺžia aj na 8-10 min. Teória o uznávanie platnosti podľa CP je jedna vec, a následný boj s revízorom vec druhá. Vôbec neviem, prečo by mal cestujúci presviedčať revízora a nebodaj si hľadať nejakých svedkov (vodič), aby dokázal, že vozidlo meškalo. Lístok na počet zastávok je v tomto ohľade lepší. Oproti nejakému krátkodobému časovému CL má jedinú nevýhodu, a to, že je neprestupný. To však podľa mňa nevadí, pretože si myslím, že by aj neprestupný mal byť.
J: Veď ja som predsa tých, čo cestujú menej vyčlenil a ponúkol možnosť neprestupného lístka do 5 zastávok.
Sarko: Aj v PO sú zastávky, kde je jazdná doba 3 min., ale v čase špičky, keď vozidlo uviazne v kolóne sa predĺžia aj na 8-10 min. Teória o uznávanie platnosti podľa CP je jedna vec, a následný boj s revízorom vec druhá. Vôbec neviem, prečo by mal cestujúci presviedčať revízora a nebodaj si hľadať nejakých svedkov (vodič), aby dokázal, že vozidlo meškalo. Lístok na počet zastávok je v tomto ohľade lepší. Oproti nejakému krátkodobému časovému CL má jedinú nevýhodu, a to, že je neprestupný. To však podľa mňa nevadí, pretože si myslím, že by aj neprestupný mal byť.
Vladimír
V Prešove boli po zavedení palubných počítačov dosiahnuté hádam ešte výraznejšie úspory v spotrebe PHM. Následne sa ešte pristúpilo k "hmotnej zainteresovanosti vodiča na spotrebe PHM" a momentálne sa dostávame na historické minimá v spotrebe.
Dnes som v Košiciach vo výnimočnej situácii doslova musel použiť MHD. Celkom príjemne ma prekvapilo, že 5240 hlásil zastávky - ešte som to od júna nepočul. Myslím, že košické hlásenie zastávok je v rámci Slovenska na poprednej úrovni.