Jednorazove alebo niekolkominutove listky? Na toto nemaju vsetci cestujuci rovnaky nazor. Ktori prestupuju alebo v danom case vykonaju viac jazd budu asi za casove, ten , kto cestuje bez prestupu na dlhsej linke zase za jednorazove. Pri cestovani vlakom si clovek vypocuje aj take rozhovory, kde sa cestujucim viac pacia jednorazove, lebo nemusia stale sledovat cas, ale len si stiknu listok a maju pokoj. Otazka> Musia sa zavedenim niekolkominutovych listkov automaticky zrusit jednorazove?
Vladimír
Ad snívanie: Vyber sa do Prešova a Žiliny a zistíš, čo je reálne, a čo sen. Snom je súčasná košická MHD - zlým snom.
1. Ak to mala byť tichá narážka na DPMP, tak vedz, že máme cca 150 vozidiel a 4 predpredajné miesta. Košice sú od Prešova len 2,5 krát väčšie.
2. V Prešove sme v roku 2003 zavrhli staré mašinky z prvej polovice 90. rokov a prešli na novší systém zápisu platnosti CL. Možno, ak by DPMK zabojoval, mohol by mu Prešov za symbolickú sumu staré mašinky na tlač kĺzavých CL predať.
3. Ja nechcem meniť automaty - to s tým nesúvisí.
4. V Prešove predplatné cest. lístky (PCL) v stánkoch PNS nepredávame, predávajú sa len v prepredajoch DPMP. Fronty nie sú, pretože ak si zoberieš celú podstatu kĺzavej platnosti PCL, tak zistíš, že fronty zanikajú tým, že celý národ, ktorý si za mesiac kúpi mesačný PCL sa nekoncentruje na jeden týždeň, ale rovnomerne na celý mesiac.
5. Aby sa nestalo, že DPMK bude mať s čím jazdiť, ale nebude mať pre koho jazdiť.