Asi ste ma tu trochu zle pochopili
Ja som bol rovnako za otvoreny zvrsok, za zly vtip povazujem to, ze sa zacne robit nieco ine a len na kratkom useku s tym, ze sa to musi stihnut, lebo je to super moderna nova technologia a potom je to znova obycajny (no vynikajuci) otvoreny zvrsok. Teda som reagoval na to saskovanie okolo toho namiesto rekonstrukcie celeho useku ako sa planovalo.
V ziadnom pripade nie som proti otvorenemu zvrsku, len ma stve, ze sa to takto odflaklo a zrekonstruuju iba 1 zastavku. Alebo budu este pokracovat dalej? Sa mi zda, ze to uz velmi nestihnu...
Dufam, ze som svoj postoj vysvetlil dostatocne jasne

V ziadnom pripade nie som proti otvorenemu zvrsku, len ma stve, ze sa to takto odflaklo a zrekonstruuju iba 1 zastavku. Alebo budu este pokracovat dalej? Sa mi zda, ze to uz velmi nestihnu...
Dufam, ze som svoj postoj vysvetlil dostatocne jasne

Sarko
KRIZOVATKA KOMENSKEHO-STROJARENSKA je JEDNOZNACNE DVOJPRUDOVA (v kazdom smere 1 jazdny prud a medzi nim je kolajovy pas). Vozovka tu totiz nie je oznacena dopravnym znacenim umoznujucim jazdu vozidiel vedla seba (znacka D50a: jazdne pruhy, resp. vodorovna dopr. znacka V2a: pozdlzna prerusovana ciara). Po okrajoch elektrickoveho pasu su 2 vodorovne pasy, ktore neumoznuju jazdu v priestore elektrickoveho telesa, pricom len nedavno tu vodorovne dopr. znacenie obnovovali.