Za všetky odpovede ďakujem,a preto kladiem ďalšiu otázku - čo znamená "CVR" :
http://imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=t6&no=41&id=27302aeef4f021f0f2f625
http://imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=t6&no=41&id=27302aeef4f021f0f2f625
Sarko
Áno, presne tak. 530 a 398+399 išli v smere od Amfiteátra za sebou. 530 bola v čase odbočenia 504 vľavo do Kuzmányho už za koľajovým križením, ale ešte v profile voči 504. Na 530 však za obeť padlo len zrkadlo, mierne sa poškodil stĺpik medzi dverami a bočným oknom "B" kabíny a vykoľajil sa posledný podvozok. Vodičku z 530 na to prišiel upozorniť až cestujúci, takže 530 zastavila až na križovatke s Moyzesovou ul. 398+399 bola naopak pred krížením a vodič zo súpravy stihol už len dvihnúť nohy.. Vyzeralo to dosť škaredo, na 398 nepretržite niekoľko minúť zvonil zvonček a policajti odháňali každého zvedavca.
Re #4989 Sarko:
Záznam o nehode 503 s poslednou súpravou T2R #226+222 neviem nájsť, ale bolo to niekedy začiatkom roka 1991. Po zakúpení a výmene celého predného článku premávalo vozidlo v prevádzke celých 6 rokov až do 13.7.1995, keď bolo predané DP Straussberg, kde premáva pod #22.
Nehoda 515 s 513 sa stala 13.5.1992, po roku a 11 mesiacoch prevádzky #515. Odvtedy už 515 v KE nikdy nejazdila a 28.1.2003 bolo vozidlo prevezené na GO do Krnova a následne do DP Ostrava, kde sa vozidlo skompletizovalo s #1502.
Oprava v predošlom príspevku - "...z finančných dôvodov k zakúpeniu nového (predného článku) nedošlo." Zaujímavosťou je, že do Krnova bol odvezený aj už značne poškodený a dodatočne rozrezaný článok, z ktorého sa mal pôvodne použiť rám, na ktorý sa mal postaviť nový skelet vozidla, ale kvôli najmä finančnej náročnosti sa napokon o 11 rokov vyradenom článku definitívne rozhodlo, že sa zošrotuje.
Nehoda 504 s 530 a 398+399 sa stala 15.2.1993 po 3 a pol roku prevádzky #504. Odvtedy už 504 v KE nikdy nejazdila a 21.1.2003 bolo vozidlo prevezené na GO do Krnova a následne do DP Brno, kde premáva ako KT8D5.RN2 #1738.