Takže na trati z Dolnej Štubne (vďaka Esíčkovi za upozornenie, uviedol som nesprávne Horná Štubňa, čo je už iná trať) do Banskej Bystrice som sa rozhodol spočítať počet výklenkov v tuneli, uvádzam v poradí uvedenej cesty: 111 - 0 - 3 - 3 - 7 - 25 - 14 - 22 - 7 - 8 - 2 - 5 - 1 - 0 - 1 - 0 - 9 a 6. Mostov, od veľkých nad útesmi (ba aj priamo medzi dvoma tunelmi) a potôčikmi, som napočítal takmer 20. Prostredie v okolí trate je oveľa romantickejšie, než na trati BB-Červená skala-Margecany, takže naozaj to za tú "podívanú" stojí. V údolí, na cestnej komunikácii v Dolnom Harmanci stojí pamätník robotníkov, ktorí zahynuli počas dvoch rokov výstavby trate (tuším 1936-38, ak som dobre videl).
BM
SHORTY: Suhlasim s tebou
1018, PAPYR : vsetko ma svoje vyhody a nevyhody, tak sa nenatahujte na hovadinach. Nie je jedno v akom polepenom voze cestujes, ale ci to , ide, ci je tam kulturne prostredie a kulturny vodic /a je ich dost/ .
PAPYR: Nemaj problemy co sa tyka tvojho nazoru na IQ voicov, lebo velmi velky pocet su dost inteligentny, ze by tromfli aj teba pan MUDr. Osobne poznam aj ING, Mgr ale aj RNDr vodicov, az by si sa divil. Ale titul nie je vsetko ako vravis. Poznam aj takych co nemaju poriadne ani strednu skolu ale su inteligentnejsi ako mozno ty alebo 1018.
PS: Inteligent nikdy nepovie, ze je inteligentny /stare prislovie a pravdive/
Co sa tyka znacenia parkovacich miest : VSA je prenajata odstavna plocha mesta, este aj ciary tam musia nastriekat cestari.
A este k cackackam vozu : nech su, pokial sa vodic citi dobre v tom prostredi tak je to dobre, pokial nie je to dost na figu, lebo sa neciti dobre. vodici vedia velmi dobre svoje cisla aj osobne, dokonca aj kolegov.